Co sądzicie o tym? |
Autor |
Wiadomość |
LOKU
Nowy Forumowicz
Auto: narazie mx-3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 06-11-2009, 03:58
|
|
|
Po co Ci taki kloc,przecież to nie jedzie tylko sie toczy,jedyna opcja to VR-4,
GTO to cieżka krowa a wersja SL zbiera sie tak jak Eclipse GS czyli bez rewelacji, jedynie w zakretach jezdzi lepiej od eclipse i lepiej hamuje i jest wiekszy ,czyli taki dupowóz bez obrazy dla innych ...
Na Twoim miejscu tego drugiego manuala bym sobie odpuścił bo to jakiś szrot ,widać że jest zaniedbany, ten pierwszy dużo lepszy z tym ze automat.. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 06-11-2009, 08:19
|
|
|
Witam, Loku ten drugi od razu sobie daruj to strup była już o nim mowa na forum, egzemplarz z pierwszego linka wyglada ok ale i cena podejrzanie niska więc trzeba by było go dokładnie sprawdzić przed ewentualnym zakupem ale z góry mówię jeśli zależy ci na osiągach szukaj z manualem. Mati1g SL to nie aż taki kloc waży 1520kg mniej wiecej tyle co każdy średni samochód dzisiaj, a porównanie osiągów 3000gt SL do eclipsy gs nie ma sensu (tak się składa że mam też eclipse) bo według producenta eclipse gs ze 150konnym silnikiem robi setkę w 9.5 sekundy a 3000gt SL z manualem w 6.7s a to nie tak słabo |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 06-11-2009, 08:45
|
|
|
n3000 napisał/a: | bo według producenta eclipse gs ze 150konnym silnikiem robi setkę w 9.5 sekundy a 3000gt SL z manualem w 6.7s a to nie tak słabo |
z jakie źródła to wziąłeś ?? Bo rożne źródła rożnie podają co do 1G GS'a to nie ma tak na prawde wiarygodnych danych tak samo do SL,ale GS 1G miał mnie niż 9s jak był zdrowy nowy itd. ,co prawda różnica to 70 koni dla SL ale masa tez jest ecli wazy 1310 czyli 210kg różnicy jest Ja tego na własne oczy nie widziałem ale znajmoy tak 1G GS i 3kgt 2G SL od startu do mety łeb w łeb, na starcie lepszy SL |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 06-11-2009, 09:16
|
|
|
Powiem ci tak ,jeździłem eclipsem gs i 3000gt sl i róznica jest duża wierz mi i mówię to z własnego doświadczenia a nie że ktoś mi mówił bo gdzieś słyszał, koleś mierzył swojego całkiem zdrowego gs-a gtech-em i miał 9.6s do 100km/h to i tak niezły czas jak na 150hp/175Nm i 1310kg, poza tym większosć tego typu aut z tego okresu mająca 150hp jak calibra 16v (lżejsza o ok 80kg od ecli) robią czasy do 100km/h w ok 9s. Co do czasów 0-100 w SL to polecam poczytać forum w stanach 3si tam ludzie robią pomiary swoich aut i w seryjnym sl średnio wychodzi ok 6.7 i to by się zgadzało z odczuciami zza kierownicy, nie jestem stronniczy mam zarówno 3000gt jaki i eclipse mówię ci po prostu jak jest. pozdro |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 06-11-2009, 10:22
|
|
|
Poprostu nie moge uwierzyć w to że SL ma 6,7s do setki 1g GST miało 6,4s a moc prawie taka sama i dużo mniejsza masa... VR-4 GTO ma chyba ok 5s od 0-100 km/h o ile się nie myle,
ale dobra koniec już bo OT robimy |
|
|
|
 |
LOKU
Nowy Forumowicz
Auto: narazie mx-3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 06-11-2009, 15:39
|
|
|
Bardzo ładny i zadbany ,z tym że ma LPG i mało praktyczny bagażnik z tego co widze... ciekawie wygląda wydaje mi się że jest wart tego zeby go obejrzeć na żywo ...mimo że ma LPG |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-11-2009, 18:06
|
|
|
ja swoim SL szedłem łeb łeb w GST 2g, dopiero powyżej prędkości uzyskiwanych pod koniec trzeciego biegu oddalałem się od GST (z przodu oczywiście:) )
nie wiem czy to zasługa kondycji silnika, czy innych czynników, ale byłem zdziwiony bo moc ta sama a SL cięższy przecież.
Tak czy siak, 6.7 w SL do 100 jest jak najbardziej realne. Zależy od ruszenia, opon, nawierzchni... i refleksu. |
|
|
|
 |
behemot
Forumowicz bubu

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-11-2009, 21:49
|
|
|
tego kameleona widze już któryś raz wystawionego Cos tam musi byc na rzeczy ze sie jeszcze nie sprzedał zachować szczególną ostrożność
[ Dodano: 06-11-2009, 21:56 ]
czy niewidziałem na tym forum postu jak ktos pojechał za gt na litwe i to był zdaje sie czerwony coś tam w nim niegrało pierwszy link jest na litewskich blachach |
_________________ Stokrotka |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 07-11-2009, 03:10
|
|
|
Tamten miał bodykit batmobila |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2009, 19:22
|
|
|
Jakby komuś się przydało to tu są dane: http://www.autocentrum.pl.../stealth/i.html
Dane z instrukcji 3000GT
Displacement
cm3 (cu. in.)
2972 (181.4)
Maximum output
kW (PS)/rpm
210 (285) / 6,000
Maximum torque
kgm (Nm)/rpm
41.5 (407) /3,000
Dane z instrukcji Stealth
Displacement
cm3 (cu. in.)
2972 (181.4)
Maximum output
kW (PS)/rpm
221 (300) / 6,000
Maximum torque
ft/lbs/rpm
307/2,500
Zwróćcie uwagę na jednostki. |
|
|
|
 |
|