Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak iskry
Autor Wiadomość
yaro 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLI Auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Płońsk
  Wysłany: 24-06-2009, 17:25   brak iskry

Kłopotów ciąg dalszy dzis sobie wyjeżdżam u autko przysłowiowo zdechło...na szczęscie ze 100 m od zaprzyjaźnionego mechanika tuż przed zamknięciem zakładu..chłopaki jutro zajrzą do mojej strzałki...na początek stwierdziliśmy że brak iskry...co może być przyczyną?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-06-2009, 21:51   

ecu/czujnik wału/cewka
 
 
stanley260485 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancet1.6 16V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Brzesko
Wysłany: 26-11-2009, 19:57   

zgadzam sie z Krzyzakiem ale jeszcze bym dodal taka przyczyne jaka jest modul zaplonowy-ja za pierwszym razem jak nie mialem iskry to modul byl uszkodzony a teraz tez nie mam iskry- modul i cewka sa dobre a w ECU kondensatory byly walniete i koncowka mocy.miejmy nadzieje ze to wlasnie ECU byl glowna i jedyna przyczyna ze moj bolid nie chce odpalic.
powodzenia
_________________
Moj Bialy Bolid i Piekna Kobieta:)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-11-2009, 21:15   

Akurat u kolegi Yaro padł aparat zapłonow. Sprawa juz dawno wyjasniona
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 26-11-2009, 23:28   

Ja widze że brak iskry jest częstszą dolegliwością niż świńska grypa :mrgreen:
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-11-2009, 00:50   

biriapro napisał/a:
Ja widze że brak iskry jest częstszą dolegliwością niż świńska grypa :mrgreen:

To stanley260485, odgrzebuje stare tematy :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
stanley260485 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancet1.6 16V 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Brzesko
Wysłany: 28-11-2009, 15:46   

E tam:P
po prostu w tych bolidach najwiecej problemu jest z modulami i kondensatorami w ECU
Temat zamkniety
_________________
Moj Bialy Bolid i Piekna Kobieta:)
 
 
 
matt81 
Mitsumaniak
RED DIAMOND


Auto: LANCER 1.6 16v 1995r 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Siedlce
Wysłany: 19-12-2009, 21:07   Re: brak iskry

yaro napisał/a:
Kłopotów ciąg dalszy dzis sobie wyjeżdżam u autko przysłowiowo zdechło...na szczęscie ze 100 m od zaprzyjaźnionego mechanika tuż przed zamknięciem zakładu..chłopaki jutro zajrzą do mojej strzałki...na początek stwierdziliśmy że brak iskry...co może być przyczyną?



Witam, ponieważ w moim Lancerze problem jest podobny nie zakładam nowego tematu i liczę na pomoc doświadczonych kolegów :( . W moim przypadku pierwsze symptomy zaniku iskry pojawiły się kilka miesięcy temu i przydarzyło mi się to kilkakrotnie. Sytuacja wygladała mniej więcej tak że samochód generalnie normalnie się zachowywał tzn.ładnie odpalał,nie szarpał obroty normalne lecz raz na jakiś czas buntował się i trzeba było długo go kręcić a czasami nawet poczekać kilkanaście minut po czym odpalał jak gdyby nigdy nic się wcześniej nie działo. Jednak kilka dni temu zdechł na dobre... :( . Rano chciałem wyjechać z garażu , i podczas odpalania załapał na chwilę i zgasł, druga próba załapał i ponownie zgasł,za trzecim razem już nie zagadał w ogóle i tak już pozostało.Odkręcałem świece aby sprawdzić iskrę no i niestety iskry brak.Trafiła się chyba najgorsza opcja z możliwych czyli cholerna elektronika którą zazwyczaj trzeba robić po omacku i władować dużo kasy wymieniając wszystko po kolei aż do momentu utrafienia muki :evil: . Wybebeszyłem ECU z kabiny zdjąłem obudowę i na pierwszy rzut oka żadnej wizualnej usterki nie dostrzegłem ( kondensatory nie są po wybrzuszane, śladu elektrolitu nie znalazłem też). Rozkręciłem aparat zapłonowy wyjąłem cewkę i moduł no i nie wiem co dalej robić :? Ponieważ nie bardzo uśmiecha mi się kupować w ciemno te podzespoły miałbym prośbę aby ktoś udzielił mi rady jak można sprawdzić poprawność poszczególnych elementów (cewka ,moduł). Jeżeli da się je zdjagnozować to bardzo proszę o info gdzie i co podłączać pod miernik. Mam jeszcze jedno pytanie ,czy te złącze 2 pinowe podłączane pod aparat powinno mieć napięcie? Jeszcze raz proszę kolegów o pomoc bo już sam nie mam pomysłu ,a magików od elektroniki w moim mieście nie ma godnych polecenia.

PS. ECU nie wymigał mi żadnego błędu

[ Dodano: 20-12-2009, 10:35 ]
Mam jeszcze jedno pytanko ,czy ktoś z was wie może jaką rezystencję powinna mieć cewka zapłonowa?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.