[CA4A 1.6] znowu o obrotach(problem) |
Autor |
Wiadomość |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 07-08-2006, 16:11 [CA4A 1.6] znowu o obrotach(problem)
|
|
|
a wiec mam taki problem odkad mam samochod rok czasu , auto nie trzyma obrotow, pisalem o tym pare razy w skrocie : raz obroty sa ok 800-900- przejade kawalek zatrzymam sie obroty spadaja nawet do 300-200 ze auto przygasa, podjade dalej kawalek stane obroty ok i tak w kolko, a wszczegolnosci te obroty spadaja przy np zapalonych swiatlach czy tez ogrzewaniu szyby itp. przy elektryce wlasnie leca najbardziej w dol, zmienialem 2 silniczki krokowe czyscilem przepustnice , ustawialem zlacze do masowania zaplonu itp. a obroty dalej zle, zmienialem kable swiece kopulki pierdolki i dalej zle, no i dzisiaj mnie zastanowila jedna rzecz a mianowicie wiadomym jest ze jak sie stoi z odpalonym silnikiem w miejscu i pokreci kierownica to obroty wzrastaja i u mnie tez wzrastaja pod warunkiem ze mam wylaczone swiatla i elektryke, bo jak dzisiaj stalem w miejscu z zapalonymi swiatlami i nawiewem i pokrecilem kierownice to obroty lecialy mi sporo w dol wiec wylaczylem swiatla , radio, naweiew pokrecilem kierownica i obroty poszly w gore , wiec nasowa mi sie pytanie czego to moze byc wina, ladowanie mam ok. dzieki za odzew |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 02:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-08-2006, 16:25
|
|
|
A na benzynie się to dzieje czy na LPG? |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 07-08-2006, 16:58
|
|
|
dzieje sie to i na benzynie i na lpg, chociaz mam takie wrazenie ze troche gorzej jest na benzynie ale moze to tylko takie wrazenie
[ Dodano: 08-08-2006, 07:21 ]
no i dzisiaj z rana znowu to samo tyle ze nawet z wylaczonymi swiatlami i bez zadnej elektryki, po ruszaniu kierownica na postoju przy zapalonym silniku obroty zamiast do gory to ida w dol . eh.
[ Dodano: 09-08-2006, 13:36 ]
chlopaki no wiec co moze byc odpowiedzialne za to ?
[ Dodano: 10-08-2006, 12:34 ]
grr. |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 11-08-2006, 05:27 zmienialem
|
|
|
zmienialem , uczylem , czyscilem |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
tojek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2006, 09:59 Re: zmienialem
|
|
|
widze, ze masz taki sam problem jak ja i widze ze masz identyczne autko, napisz tylko ktory rok.
narazie kopulka, palec, kable, swieczki, filtr powietrza wymienione, PCV przeczyszczony. i bez wiekszej roznicy. moze teraz przez weekend zabiore sie do kompa i zmienie te kondki i przeczyszcze przepustnice. jesli dam rade, to postaram sie ustawic obroty. jesli to nic nie da, (a z postow podobnych wyczytalem, ze nie :/), to raczej bedzie cos z przeplywomierzem, silniczkiem krokowym.
tez mi rece opadaja czasami |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2006, 11:16
|
|
|
tojek, rocznik Colta p0gr0m'a jest w jego profilu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tojek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2006, 15:01
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | tojek, rocznik Colta p0gr0m'a jest w jego profilu |
zgadza sie
dodam tylko tyle do tego tematu, ze wlasnie jestem po wycieciu kata i jest extra. obroty sie uspokoily ja mam przebiegu 175kkm i widocznie kat musial byc zapchany, ze go tak blokowal, chociaz pod pedalem nie bylo tego czuc |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 11-08-2006, 16:46 hm wycinales kata
|
|
|
i wstawiales tam jakas strumienice czy cos ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2006, 18:02
|
|
|
Cytat:
wsadź strumienicę w odbyt temu co Ci ją będzie sprzedawał i przegazuj |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tojek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2006, 18:13 Re: hm wycinales kata
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | i wstawiales tam jakas strumienice czy cos ? |
wyciety, a w to miejsce poprostu rurka. strumienica moim zdaniem nic nie daje, tylko szkoda kasy |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 12-08-2006, 15:16
|
|
|
a czy przez ta rurke nie traci on swej mocy ?
[ Dodano: 12-08-2006, 16:17 ]
ale w zasadzie to ja sie zastanawiam nad tym ze chyba katalizator nie mial by nic do tego ze obroty spadaja przy skrecie kierownicy ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2006, 21:49
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | a czy przez ta rurke nie traci on swej mocy |
Nie traci wręcz zyskuje bo katalizator blokuje przepływ spalin.
p0gr0m napisał/a: | ale w zasadzie to ja sie zastanawiam nad tym ze chyba katalizator nie mial by nic do tego ze obroty spadaja przy skrecie kierownicy |
Jak obroty spadają przy skręcie kierownicy to oznacza że albo pompa wspomagania zalicza padaczkę alebo silniczek krokowy nie podbija obrotów |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-08-2006, 09:04
|
|
|
p0gr0m napisał/a: | obroty spadaja przy skrecie kierownicy |
Od pompy wspomagania idzie kabelek którym śmiga info do ECU, żeby podniosło obroty bo bedzie kręcone kierownicą. Jest tam złączka - warto sprawdzić. |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 19-08-2006, 13:09
|
|
|
pytanie do tojka, tojek a czy ty tez miales takie rpoblemy ze po wlaczeniu elektryki tzn. swiatel drogowych , nawiewow itp obroty ci skakaly tzn spadaly baaardzo duzo ? i czy faktycznie po wycieciu tego katalizatora obroty poprawily sie i jest ok ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
|