 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ustawienie zapłonu 4g92 |
Autor |
Wiadomość |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 02-12-2009, 15:43 ustawienie zapłonu 4g92
|
|
|
Witam ostatnio bawiłem się aparatem zapłonowym i mam pewne spostrzeżenia otóż kręcąc w kierunku obrotu wskazówek zegara(przyspieszając) silnik robi się bardzo warkotliwy i dokuczliwy ale opózniając praca łagodnieje ale strasznie dławi się i jest mułowaty szczególnie na zimno.Kiedyś czytałem ze regulacje zapłonu przeprowadza się w inny sposób,moze jakieś wskazówki?Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:38
|
|
|
o ile dobrze pamiętam, a wyczytałem na forum, to masuje się ten biały kabelek z wtyczki, i ustawiasz kąt na 5 stopni, nie na 10 - komputer dalej sobie poradzi sam, tylko po takiej operacji zapewne należy zrobić reset kompa |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 02-12-2009, 23:32
|
|
|
Podpinasz do masy złącze w brązowej wtyczce przy ścianie grodziowej na prawo od silniczka wycieraczek. Wtyczka jest na zatrzask, trzeba ją najpierw otworzyć:) Podpinasz do aku, silnik musi być rozgrzany i musi utrzymywać w miarę stałą prędkość obrotową (około 900rpm). Podłączasz lampę, kabel sygnałowy zbliżasz do przewodu WN pierwszego cylindra i świecisz na koło pasowe. Najpierw jednak zamaluj najlepiej białym lakierem do paznokci wcięcie w kole pasowym (u mnie bardzo pomogło również zamalowanie po przeciwnej stronie paska w miejscu wcięcia) i znacznik 5 stopni na osłonie rozrządu. Proste i przyjemne:)
A warkot to efekt spalania stukowego, lepiej abyś tego więcej nie słyszał:) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
|
|