Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ustawienie zapłonu 4g92
Autor Wiadomość
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 02-12-2009, 15:43   ustawienie zapłonu 4g92

Witam ostatnio bawiłem się aparatem zapłonowym i mam pewne spostrzeżenia otóż kręcąc w kierunku obrotu wskazówek zegara(przyspieszając) silnik robi się bardzo warkotliwy i dokuczliwy ale opózniając praca łagodnieje ale strasznie dławi się i jest mułowaty szczególnie na zimno.Kiedyś czytałem ze regulacje zapłonu przeprowadza się w inny sposób,moze jakieś wskazówki?Pozdrawiam
_________________

 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 02-12-2009, 17:38   

o ile dobrze pamiętam, a wyczytałem na forum, to masuje się ten biały kabelek z wtyczki, i ustawiasz kąt na 5 stopni, nie na 10 - komputer dalej sobie poradzi sam, tylko po takiej operacji zapewne należy zrobić reset kompa
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 02-12-2009, 23:32   

Podpinasz do masy złącze w brązowej wtyczce przy ścianie grodziowej na prawo od silniczka wycieraczek. Wtyczka jest na zatrzask, trzeba ją najpierw otworzyć:) Podpinasz do aku, silnik musi być rozgrzany i musi utrzymywać w miarę stałą prędkość obrotową (około 900rpm). Podłączasz lampę, kabel sygnałowy zbliżasz do przewodu WN pierwszego cylindra i świecisz na koło pasowe. Najpierw jednak zamaluj najlepiej białym lakierem do paznokci wcięcie w kole pasowym (u mnie bardzo pomogło również zamalowanie po przeciwnej stronie paska w miejscu wcięcia) i znacznik 5 stopni na osłonie rozrządu. Proste i przyjemne:)
A warkot to efekt spalania stukowego, lepiej abyś tego więcej nie słyszał:)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.