Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:33
Co z tą klimą?!
Autor Wiadomość
RyżyQń
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 08:52   

A może ludziki wsiadając do samochodu nie otrzepywały odnóży i nanieśli błocka i wody do wnętrza? Może gdzies woda dostała się pod dywaniki i stoi... A co do odpływu to ciężko go zatkać, częsciej bywa że przewód odprowadzający się zsunie i po prostu woda wali do wnętrza ale to szybko można zauważyć. Co do filtra przeciwpyłkowego to zaskoczenie. Co prawda taki Opel Fronetra tez takowego nie posiada ale przez to na parowniku tworzy się nowa cywilizacja :D
No i obieg zamknięty... jak pada deszcz to przy zamkniętym obiegu nawet klima nie pomoże
 
 
MariuszG
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 13:58   

Postaram się uściślić, na czym polega problem. Jest +3C. Wchodzę do auta i ustawiam na +18C, nawiew Auto, rozprowadzenie Auto. Efekt: wieje najpierw zimnym, potem takim żarem, że muszę przełączyć nawiew na szybę, bo mi się nogi gotują.

Ja rozumiem, że klima próbuje dojść do żądanej temperatury. W moim poprzednim aucie (Volvo) było jednak tak, że klima podczas "dochodzenia" do żądanej temperatury nie dmuchała na kierowcę i pasażera, tylko na boki i szybę. Tutaj sama klima sobie z tym nie radzi a manualnie nie do końca jest możliwe takie ustawienie.

Rozwiązanie:
półśrodek: kręcę rozprowadzeniem jak tylko mogę, żeby nie wiało na mnie
powinno być: większy zakres temperatur do ustawienia (to auto terenowe i może być na pustyni albo w Arktyce) i inne rozprowadzanie.

Innym ciekawym problemem jest.... niemożność zamknięcia środkowych nawiewów na konsoli!!!! :shock: :evil: :rolleyes:
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 18:10   

Fakt, najpierw wieje zimne, ale to normalne, diesle maja wyzsza sprawnosc i nie maja takich strat=cieplo do przekazania.
Rozwiazanie: ustawiasz sile nawiewu na auto, strefe na nogi i szybe, po klopocie. Cieplo zawsze unosi sie wiec nagrzejesz auto szybko bez wiania w Ciebie.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2008, 11:07   

U mnie nie jest podobnie choc te roznice nie sa tak dokuczliwe. Jesli mam czyste szyby a jest zimno to wogole wylaczam nawiew aby dac czas na nagrzanie sie silnika. Potem wlaczam i wieje juz cieplejsze powietrze. Jesli jednak szyby paruja daje tylko ustawienia na odparowanie i odszronienie przodu.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Maciej
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2008, 12:48   

Koledzy mam następujące pytanie dotyczące obrotów silnika na postoju przy załączonej klimatyzacji. Ustawienie temperatury np. na 18 stopni, pozostałe ustawienia (nawiew i rozprowadzenie ) na auto , klima załączona i na wolnych obrotach na postoju silnik sobie zmienia obroty w granicach 850 do 950 obr/min. Czy takie duże różnice w obrotach są normalne?
 
 
kaziks
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2008, 14:17   

Przejechałem swoją elunią 3500 km i wszystko jest super tylko te resory - skrzypią jak w starej dorożce. W serwisie (autocenter Szic Opole ) przyjęli reklamację bez zdziwienia tak że odniosłem wrażenie, że tak ma być - coś tam wstawią jakieś podkładki i będzie ok. To kurcze te żółte składacze nie potrafią tego zrobić jak należy?
Mam pytanie - te podkładki to na długo wystarczą ?
A elunia jest i tak miodzio nawet jak będzie skrzypiała
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2008, 14:24   

Maciej napisał/a:
Koledzy mam następujące pytanie dotyczące obrotów silnika na postoju przy załączonej klimatyzacji. Ustawienie temperatury np. na 18 stopni, pozostałe ustawienia (nawiew i rozprowadzenie ) na auto , klima załączona i na wolnych obrotach na postoju silnik sobie zmienia obroty w granicach 850 do 950 obr/min. Czy takie duże różnice w obrotach są normalne?

Normalne przy włączonej klimie. Dyskutowaliśmy o tym tutaj .

[ Dodano: 11-04-2008, 14:27 ]
kaziks napisał/a:
Przejechałem swoją elunią 3500 km i wszystko jest super tylko te resory - skrzypią jak w starej dorożce. W serwisie (autocenter Szic Opole ) przyjęli reklamację bez zdziwienia tak że odniosłem wrażenie, że tak ma być - coś tam wstawią jakieś podkładki i będzie ok. To kurcze te żółte składacze nie potrafią tego zrobić jak należy?
Mam pytanie - te podkładki to na długo wystarczą ?
A elunia jest i tak miodzio nawet jak będzie skrzypiała

Nie Ty pierwszy narzekasz. :badgrin: :badgrin: Ostatnia dyskusja tutaj .
 
 
bartek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 07-12-2009, 10:54   

Ten sam problem z klimatyzacją w L200. Albo mrozi albo grzeje. Udało Wam się coś z tym zrobić?
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2009, 11:13   

Mi w serwisie powiedzieli, że należy przeciściś chłodnice i to pomaga

Pozdrawiam
 
 
bartek1 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 07-12-2009, 11:40   

To chyba odpowiedź ze strony serwisu "na odczepnego". A co jeżeli ten problem jest w aucie od nowości... :?
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 07-12-2009, 14:26   

nie ma rady, ustawiaj wg odczuc, klima w Eli ma dokladnosc +/- 5 st. C, Czujnik wewnetrzny i zewnetrzny jest niedokladny a sprezara chodzi "na glupa" i tak jest we wszystkich egzemplarzach z ktorymi sie spotkalem, niektorym to nie przeszkadza, po prostu ustawiaj nawiewy nie na siebie i nie sugeruj sie cyferkami :D . No i znowu narzekam ale Ela to auto samo w sobie niezwykle :lol:
 
 
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2009, 14:50   

Ja temperatura w kabinie steruję bardziej poprzez szybkość nadmuchu niż poprzez nastawy temperatury :P

U mnie raz grzeje/chłodzi dobrze a znów innym razem nie adekwanie do ustawionej temperatury...

Ot taki "foch" naszej eLki :mrgreen:
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 07-12-2009, 17:55   

można też regulować temperaturę wnętrza stopniem otwarcia szyb ale to dla twardzieli zimą. :D
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 07-12-2009, 19:06   

ja mam permanentnie ustawione na 19 st, nadmuch stopien przed polowa, kierunek nogi+szyba (ten przed ostatni) i klima wylaczona prawie caly czas...wlaczam aby tylko przesmarowac uklad...oczywiscie ma pewnego rodzaju rozchwianie i szczegolnie podczas rozgrzewania sie silnika grzeje mocniej ale pozniej dziala wszystko ok...

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.