Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z OBROTAMI
Autor Wiadomość
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 21-12-2009, 19:37   

ja mam ten sam problem w cari z 97r silnik 1.6 wersja GL
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21-12-2009, 19:40   

GAMBIT7, Jak wymrugać, to tutaj:link
Tabela błędów, tutaj:link
Opcja II: ASO
 
 
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 21-12-2009, 19:53   

dzieki za linki,zobacze co da sie z tym zrobic. Kontrolka check engine nie daje znaku zycie, wiec chyba z silnikiem wsyztsko ok. Czy mozliwe jest, ze ma cos do tego filtr powietrza?? nie wymienialem ostatnio....wiec bedzie juz grubo ponad rok.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-12-2009, 21:14   

Xiah napisał/a:
Kontrolka check engine nie daje znaku zycie, wiec chyba z silnikiem wsyztsko ok.


To raczej żarówa spalona lub celowo zdemontowana pod tym CE ;)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krogoth 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '00 GDI 1.8 HB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2009, 14:57   

aren195612 napisał/a:
Opcja II: ASO


Jeśli chodzi o ASO, to dorzucę sie do tematu...

W maju moja Cari była w ASO jeszcze z poprzednim właścicielem z powodu "Wiecznego ssania i bardzo wysokich wolnych obrotów". Samochód po dzień dzisiejszy mimo wizyty w ASO ma na wolnych 1500obr i tylko okazjonalnie spada na 800, co za tym idzie stojąc na światłach pali więcej niż jadąc... :P Specjaliści z ASO MITCar "przeprogramowali silnik", uczyli obrotów, zdiagnozowali uszkodzoną przepustnicę i walniete połowe czujników z przepływką i temperaturami włącznie... Tymczasem dziś stojąc na światłach i nudząc się - zachaczyłem butem o pedał gazu od spodu... nagle obroty spadły na jakies 800! Okazało się że pedał nie odbija do końca i ciągle dodaje gazu, za każdym razem jak go pociągnąć nogą do góry to obroty natychmiastowo spadają na wolne :) Jeszcze nie wiem czy tam jest jakaś spreżyna czy cos w ten deseń, ale założe się że naprawa nie powinna trwać więcej niż godzinę i prawdopodobnie nic nie będzie kosztowała... :P To tyle jeśli chodzi o profesjonalizm ASO i zaufanie do nich :)

A jeśli ktoś się orientuje czy jest tam jakaś regulacja położenia czy cos w tym stylu w pedale gazu to prosiłbym o info... troche pada i nie mam jak sie położyć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.