Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Pompa paliwa
Autor Wiadomość
lolotw
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2006, 15:28   [CA4A 1.6] Pompa paliwa

Witam
Mam pytanie :
Mam Colta 92 CA0 4G92 1,6 16V. Wczoraj nie chciał zapalić. Rozrusznik kręcił ale nie odpalał. Znajomy wypiał wąż za listwą wtryskową i stwierdził ze pompa paliwa nie podaje na wtryski.
Gdzie znajduje sie pompa paliwa ? I jak się do niej dostać ?
Czy to napewno ma związek z pompą paliwa ?

Będe wdzieczny za jakiekolwiek informacje lub wskazówki
Ostatnio zmieniony przez karolgt 11-10-2007, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-08-2006, 15:42   

Pompa jest w baku. Sprawdź bezpieczniki.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-08-2006, 15:51   

lolotw napisał/a:
Rozrusznik kręcił ale nie odpalał. Znajomy wypiał wąż za listwą wtryskową i stwierdził ze pompa paliwa nie podaje na wtryski.


Sprawdź jeszcze czy jest iskra na świecach przy kręceniu. Jak nie ma to padł komputer - wylane kondensatory.
Komputer załącza pompę i steruje zapłonem.
 
 
lolotw
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2006, 14:46   

iskra przy kreceniu jest, a co do bezpiecznikow to nie sprawdzalem bo wg opisu jaki znalazlem nie widzielem zeby jakis bezpiecznik byl opisany jako od pompy paliwa.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2006, 15:38   

Nie masz przypadkiem jakiegoś alarmu z odcięciem pompy paliwa?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-08-2006, 16:16   

Z tym bezpiecznikiem to właśnie nie wiadomo jak jest - na żadnym opisie z klapki ani w kabinie ani pod maską go nie ma.
Proponuję sprawdzić przekaźnik pompy paliwa (o ile mnie pamięć nie myli pod radiem w konsoli siedzi)
 
 
lolotw
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2006, 20:08   

Dziekuje za wszystkie podpowiedzi
Bede wszystko sprawadzal ale mam jeszcze pytanie : Jak dojsc fizycznie do pompy zeby pomierzyc czy dochodzi napiecie ? Czy jest jakies dojscie od kabiny pod fotelami , czy trzeba sciagac bak paliwa ?
 
 
tojek
[Usunięty]

Wysłany: 27-08-2006, 20:57   

lolotw napisał/a:
Dziekuje za wszystkie podpowiedzi
Bede wszystko sprawadzal ale mam jeszcze pytanie : Jak dojsc fizycznie do pompy zeby pomierzyc czy dochodzi napiecie ? Czy jest jakies dojscie od kabiny pod fotelami , czy trzeba sciagac bak paliwa ?


z tymi bezpiecznikami to jest klopot. sam sie naszukalem i nie znalazlem :) . jest jeden od pompy i ECU jest w komorze silnika. pmpa z tego co wiem to jest w baku :/, ale dokladnie nie wiem czy mozna sie dostac od kabiny do niego. wtyczka napewno jest pod siedzeniem tylnym pod takim okraglym dekielkiem. a z czystej ciekawosci napisz kjakie masz napiecie do pompy, u siebie sprawdzilem i bylo 7V :shock: i nie wiem czy tak ma byc, czy miernik jest rabniety
 
 
lolotw
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2006, 21:09   

Pod pokrywa o ktorej piszesz znajduje sie plywak od poziomu paliwa i tam napiecie faktycznie bedzie mniejsze (zalezne od poziomu paliwa). Wiazka (dwa przewody czarny i czarno-niebieski) wychodza z tej samej wiazki (co do plywaka) i ida dalej do pompy. Trzeba sie dobrze przyjzec zeby je zauawazyc. Podczas pomiaru napiecia w czarno niebieskim musialem ruszyc wiazka i poprawic kontakt na polaczeniu z sama pompa - samochod zaczal chodzic :idea: Niestety trudno przewidziec na jak dlugo bedzie to skuteczne, a zeby dostac sie do samego polaczenia z pompa bedzie trzeba zdejmowac bak :evil: Coz - zobaczymy - a narazie dziekuje za wszystkie podpowiedzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.