Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
gasnie na zimnym nie trzyma obtotow
Autor Wiadomość
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 09-12-2009, 19:05   

aren 195612 , dostałem wiadomosc , ale nie mogłem jej otworzyc , napisz jeszcze raz tutaj lub wyśij .
 
 
mar01cin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma97r1,6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 10-12-2009, 08:28   

Jeśli to silniczek krokowy to kupisz go z całą przepustnicą za około 300złociszy używka oczywiscie z allegro tez mialem taki problem załozylem i jest ok
_________________
Marcin
 
 
scaniol 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: kalisz
Wysłany: 10-12-2009, 23:01   

U mnie krokowiec jest sprawny ( sprawdzone )
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 12-12-2009, 08:03   

sterownik silnika !!!! !!!! do oddania dobremu elektrykowi , pozdr
Ostatnio zmieniony przez marcin84k 31-12-2009, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2009, 23:51   

Wiem że zdublowałem temat nie zabijajcie mnie za to :?

Wiec dzisiaj podmieniłem kompletną przepustnice i niestety nic nie pomogło, zauważyłem że w moim krokowcu brakuje sprężynki i pęknięty jest TPS za stykami. Rozumiem że TPS działa na zasadzie potencjometru, i jeśli dostała się tam wilgoć to może świrować tak?? Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa?? Skompletowałem jedną przepustnice, i nic to nie dało nadal brak ssania..... :cry:

Ma ktoś jakiś pomysł bo tracę cierpliwość aha gdzie jest czujnik temperatury??

ps. odłączyłem też krokowca i żadnych złych reakcji, silnik nawet nie zafalował
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-12-2009, 00:19   

Chudy23 napisał/a:
gdzie jest czujnik temperatury??

ale czego temperatury? płynu chłodniczego, otoczenia? czy co? :D
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2009, 10:06   

no chodziło mi oczywiście o temperaturę silnika
 
 
Krogoth 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '00 GDI 1.8 HB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2009, 16:37   

Chudy23 napisał/a:
Aha na rozgrzanym silniku przez przypadek pukłem w przepływkę i Carisma prawie zgasła sprawdzałem połączenia, i wszystko ok, ale jak tylko się puknie to autko przygasa??


W przepływce masz taki dzyndel, coś jak opornik podwieszony między dwoma pręcikami. Mógł Ci się odczepić od jednego pręcika i jak pukniesz, traci połączenie i świruje... Wogóle to jeżeli się odczepił to może przekłamywac odczyty i silnik będzie falował, dławił sie etc :P
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2010, 21:53   

Zakupiłem dzisiaj odpowiednie ECU MD 347228 , zobaczymy czy to pomoże mam nadzieje ze tak :?

[ Dodano: 06-01-2010, 22:32 ]
Dzisiaj dostarczono mi ECU do mojej Carismy, i teraz mam pytanie co muszę rozebrać (odkręcić) aby dostać się do śrubek ECU i jaki typ śrubki tam jest (TORX? czy inny).

Proszę o szybka pomoc gdyż mam tylko kilka dni aby sprawdzi i w razie czego oddać. :?

[ Dodano: 09-01-2010, 13:45 ]
Dziś w skrajnie ekstremalnych warunkach :twisted: udało mi się wymienić ECU w mojej Carismie, po 4 dniach postoju pierwsza próba odpalenia, carisma wskoczyła od razu na 2 tys. obrotów zostawiłem ja odpalona żeby komputer się troszku poduczył obrotów, w miarę nagrzewania się silnika obroty malały :) . Mam nadzieje że moje problemy z ssaniem się skończyły zobaczymy za parę dni jak ją troszku pożytkuje, i komputer całkowicie nauczy się obrotów. Marcin84k dziękuje ci Bardzo za pomoc dzięki tobie nie straciłem fortuny na szukanie co jest przyczyną braku ssania :mrgreen: dziękuje.
 
 
kamkow
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2010, 13:25   

no też pamiętam jak miałem problem ze ssaniem, którego nie było. Dopóki się nie zagrzał to trzeba było trzymać gaz cały czas by nie zgasł i hamować lewą nogą. od kiedy elektronik wymienił mi rezystory w ECU problem minął jak ręką odjął. A ile było zabawy z wymianami przepustnic i ich czyszczeniem, krokowym, czujnikami temp. etc. Ach dobrze tylko już wspominać tę udrękę
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 22-05-2010, 10:19   

hehe fajnie ze moglem pomóc , koledze kamkow też,, nawet eelktryka poleciłęm,, pozdrawiam !!!
 
 
 
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 02-06-2010, 00:03   

To ja mam troche inny problem... Niestety w ogole mi nie odpala, Bylem u jednego elektryka ktory posprawdzal wszystkie wiazki i powiedzial, ze to wina komputera. Robia sie podobno chyba "zimne luty" jak on to okreslil... Powiedzial tez ze wymiana komputera nie pomoze poniewaz wtedy trzeba bylo by wymienic centralke immobilajzera i kluczyki... A jakby udalo mi sie znalezc komputer o takich samych oznaczeniach to czy by to pomoglo i czy nie scielo by sie z immobilajzerem???
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2010, 22:15   

ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?.... :?
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-06-2010, 22:22   

Chudy23 napisał/a:
ja wymieniałem u siebie komputer o tych samych numerach co mój uszkodzony, i nic nie trzeba wymieniać innego. Immobilajzer ma swoja centralkę, może zmień elektryka?.... :?

Który komputer wymieniałeś? Ten z wnętrza auta czy z pod maski? Bo z tego co mi wiadomo to właśnie elektryk miał rację. Popatrz na Allegro, nie na darmo handlarze sprzedają całe zestawy - ECU, immo i kluczyk. Jak mi wyjaśniał człowiek z MMC, immobiliser przesyła przy pierwszym uruchomieniu pojazdu kod do ECU, który ten sobie zapamiętuje i podstawienie później innego ECU z innym kodem skutkuje konfliktem.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2010, 22:31   

z wnętrza pojazdu przy pasażerze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.