Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Nie chce odpalić
Autor Wiadomość
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 04-01-2010, 16:43   

Dziś zostały wymienione kondensatory. Ale niestety to samo sie dzieje :( po przekręceniu kluczyka zapala sie check engine i nie gaśnie :( Czy to aby na pewno komputer?? po podłączeniu diody ona świeci cały czas :( już sam nie wiem co mam robić..
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 18:52   

Komputer w takim razie do wymiany.
Chyba, że nikt ścieżek nie sprawdzał i gdzieś jest wyjarana ścieżka...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 07-01-2010, 16:07   

Mam jeszcze jedno pytanko jak mam galanta 2.0 88r. To bedzie pasował ECU z galanta 2.0 92r.??
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 07-01-2010, 16:38   

Kiedyś porównywałem ECU z Gala 89r. z moim 92r. i mój nie chciał na nim pracować, a po rozkręceniu było widać różnicę w budowie. Do tego 88r. to jeszcze gaźnik, a 92r. to już full wtrysk.
Jeżeli ECU mają różne numery to nic z nimi nie wiadomo, jedyny sposób żeby się upewnić to tylko podmienić i obserwować co się będzie działo.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 07-01-2010, 16:42   

tylko ze moj galant z 88r. jest na pelnym wtrysku.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-01-2010, 19:46   

Nie będą pasować.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 08-01-2010, 09:29   

Zapomniałem dodać ze to jest składak 95r. więc może jednak bedzie pasował?? Brak mi już sił do szukania :(

I jeszcze jedno pytanko co to znaczy ze moje auto to jest skladak?? bo rok produkcji to 88r. i w dowodzie jest napisane skladak 95r.
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2010, 10:13   

Składak, to znaczy że przywieziono go do Polski w całości tylko na granicy zamiast jednego dokumentu były kwity na różne części: skrzynia, nadwozie, silnik, ... a samochód niby złożony z części dlatego składak. Ówczesne warunki podatkowo-celne zmuszały nas do takich "numerów".
Komputera szukaj po numerze, który na nim się znajduje. Nowsze roczniki posiadały pewne zmiany dlatego nie zawsze ECU z tego samego modelu działa prawidłowo. A może to nie ECU...może padło coś innego i żadne ECU nie ruszy auta...
_________________

 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 08-01-2010, 10:23   

Też myślałem że to nie ECU. Tylko co mogło sie innego popsuć?? Bo nie mam pojęcia. Zastanawiałem sie nad czyszczeniem przepustnicy bo jest bardzo brudna ale wątpie żeby to coś dało.Też myślałem nad stacyjką że tam coś jest nie tak.
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2010, 16:19   

Mase rzeczy. Bez chociażby miernika nie masz co szukać. Do tego manual z internetu (po angielsku). Awaryjnie na gazie nie zapala?
_________________

 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 08-01-2010, 20:03   

Jak odpalam gala i trzymam go na rozruszniku dodaje gazu to wchodzi na obroty, ale cały czas muszę kręcić rozrusznikiem jak puszcze kluczyk to od razu gaśnie.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-01-2010, 23:53   

Miałem jakiś czas temu podobny problem. Wymieniłem wtedy stacyjkę. Po powtórce okazało się, że gdzieś masa nie łączyła...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 09-01-2010, 12:40   

A jest jakaś możliwość sprawdzenia czy to jest faktycznie wina stacyjki??
 
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-01-2010, 17:36   

Najprosciej zobacz czy na włączonym zapłonie masz napiecie na cewce wysokiego nap
bo wygląda to ze stacyjka daje napięcie tylko razem z rozrusznikiem a jak puscisz kluczyk to gaśnie czyli brak zapłonu
 
 
chudy-88 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 35
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 09-01-2010, 22:00   

A jak to najlepiej sprawdzić??Szczerze mówiąc to jestem trochę zielony z mechaniki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.