[E33A 2.0] Nie chce odpalić |
Autor |
Wiadomość |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 04-01-2010, 16:43
|
|
|
Dziś zostały wymienione kondensatory. Ale niestety to samo sie dzieje po przekręceniu kluczyka zapala sie check engine i nie gaśnie Czy to aby na pewno komputer?? po podłączeniu diody ona świeci cały czas już sam nie wiem co mam robić.. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-01-2010, 18:52
|
|
|
Komputer w takim razie do wymiany.
Chyba, że nikt ścieżek nie sprawdzał i gdzieś jest wyjarana ścieżka... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 07-01-2010, 16:07
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanko jak mam galanta 2.0 88r. To bedzie pasował ECU z galanta 2.0 92r.?? |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 07-01-2010, 16:38
|
|
|
Kiedyś porównywałem ECU z Gala 89r. z moim 92r. i mój nie chciał na nim pracować, a po rozkręceniu było widać różnicę w budowie. Do tego 88r. to jeszcze gaźnik, a 92r. to już full wtrysk.
Jeżeli ECU mają różne numery to nic z nimi nie wiadomo, jedyny sposób żeby się upewnić to tylko podmienić i obserwować co się będzie działo. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 07-01-2010, 16:42
|
|
|
tylko ze moj galant z 88r. jest na pelnym wtrysku. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-01-2010, 19:46
|
|
|
Nie będą pasować. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 08-01-2010, 09:29
|
|
|
Zapomniałem dodać ze to jest składak 95r. więc może jednak bedzie pasował?? Brak mi już sił do szukania
I jeszcze jedno pytanko co to znaczy ze moje auto to jest skladak?? bo rok produkcji to 88r. i w dowodzie jest napisane skladak 95r. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-01-2010, 10:13
|
|
|
Składak, to znaczy że przywieziono go do Polski w całości tylko na granicy zamiast jednego dokumentu były kwity na różne części: skrzynia, nadwozie, silnik, ... a samochód niby złożony z części dlatego składak. Ówczesne warunki podatkowo-celne zmuszały nas do takich "numerów".
Komputera szukaj po numerze, który na nim się znajduje. Nowsze roczniki posiadały pewne zmiany dlatego nie zawsze ECU z tego samego modelu działa prawidłowo. A może to nie ECU...może padło coś innego i żadne ECU nie ruszy auta... |
_________________
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 08-01-2010, 10:23
|
|
|
Też myślałem że to nie ECU. Tylko co mogło sie innego popsuć?? Bo nie mam pojęcia. Zastanawiałem sie nad czyszczeniem przepustnicy bo jest bardzo brudna ale wątpie żeby to coś dało.Też myślałem nad stacyjką że tam coś jest nie tak. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-01-2010, 16:19
|
|
|
Mase rzeczy. Bez chociażby miernika nie masz co szukać. Do tego manual z internetu (po angielsku). Awaryjnie na gazie nie zapala? |
_________________
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 08-01-2010, 20:03
|
|
|
Jak odpalam gala i trzymam go na rozruszniku dodaje gazu to wchodzi na obroty, ale cały czas muszę kręcić rozrusznikiem jak puszcze kluczyk to od razu gaśnie. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-01-2010, 23:53
|
|
|
Miałem jakiś czas temu podobny problem. Wymieniłem wtedy stacyjkę. Po powtórce okazało się, że gdzieś masa nie łączyła... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 09-01-2010, 12:40
|
|
|
A jest jakaś możliwość sprawdzenia czy to jest faktycznie wina stacyjki?? |
|
|
|
 |
qattro18
Forumowicz
Auto: E32A
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 58 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 09-01-2010, 17:36
|
|
|
Najprosciej zobacz czy na włączonym zapłonie masz napiecie na cewce wysokiego nap
bo wygląda to ze stacyjka daje napięcie tylko razem z rozrusznikiem a jak puscisz kluczyk to gaśnie czyli brak zapłonu |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 09-01-2010, 22:00
|
|
|
A jak to najlepiej sprawdzić??Szczerze mówiąc to jestem trochę zielony z mechaniki. |
|
|
|
 |
|