Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] problem z recznym.
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 18:52   

idas, musisz wkrecic calkowicie tłoczek, zalozyc zacisk, dzwigienke przechylic do maksymalnego polozenia, zalozyc linke, puscic dzwigienke, noznie podpedalowac hamulec i nie powinno blokowac kola, regulacja linki recznego odpowiada za polozenie dzwigni recznego, to jest najwazniejsza kwestia, aby przy opuszczonym lewarku dzwigienki na zaciskach spoczywaly na ograniczniku, a przy podnoszeniu lewarka stopniowo sie wychylaly do okreslonego polozenia, aby zablokowac hamulec, w docisku nie ma zadnej regulacji recznego, role regulatora przejmuje hydrauliczny docisk i uklad hamulca postojowego na mimośrodzie, zwróc uwage na to ze taki hamulec reguluje sie dopiero wtedy gdy linki zaczynaja sie rozciagac, bo dzwigienki nie pracuja w odpowiednim zakresie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2010, 19:02   

Właśnie problem w tym, że ta dźwigienka coś niezbyt ruchliwa jest... wiem, że przed ściągnięciem zacisku ruszała się swobodnie, natomiast po montażu całości miała bardzo ograniczony zakres pracy i już z samym naciągnięciem linki na nią były nie lada problemy... Wolałbym aby nie było tak że zacisk do wymiany bo strasznie ciężko dostać tylne do lancera:/ Chyba, że z GTI... Wersje ABS dość mało popularne są:/
P.S. Podczas wkręcania tłoczek bardzo ciężko się wkręcał...Z wykręceniem nie było większych problemów.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 19:28   

idas, A w jakim stanie jest tłoczek zacisku :?: może juz uszcelniacze nadaja sie na smietnik, jak masz mozliwosc i checi to warto te zaciski zregenerowac poki jeszcze dzialaja, koszt niewielki, bo zestaw uszczelnien kosztuje okolo 40zl, no chyba ze trzeba bedzie tloczek wymienic bo bedzie mial wzery. Czym wkrecales ten tloczek :?: Przy wkrecaniu tloczka powinno sie go docisnąć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2010, 20:46   

Tłoczek wżerów nie miał, nie wymieniłem gumek bo nie miałem wtedy czasu na latanie po sklepach, poza tym była niedziela i potrzebowałem samochód na już. Gumki wyglądały w porządku. Zamierzam pozakładać reparaturki na wszystkie zaciski na wiosnę, bo teraz w zimie to tragedia dłubać przy aucie bez ogrzewanego garażu...Tłoczek pracuje prawidłowo na hydraulice, jest tylko nie tak coś z tą linką. Wkręcałem tłoczek łapiąc za tą część powyżej uszczelki żabą do rur, wkęcał się aż nie było już jak złapać bo osłona przeciwpyłkowa przeszkadzała.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-01-2010, 21:05   

linke sie ciezko zaklada na zacisk. Ja z harpaganem najpierw ja wypinalem z mocowania pozniej zakladalemna dzwigienke i spowrotem w mocowanie.
a jak wypniesz linke z obu stron i poruszasz recznym czuesz opor? moze linka w pancerzu ci sie wykrzaczyla tak jak pisal czerwien....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2010, 21:14   

Wiem, że ciężko:) Ale da radę nawet przy użyciu kombinerek, też wypinałem z mocowania. Wcześniej ręczny działał prawidłowo, nic się nie blokowało...Ściągałem zacisk bo się zapiekał i dwa razy mi ostro koło przyhamował tak, że można było jajka smażyć na alufeldze. Po oczyszczeniu tłoczka i delikatnie cylinderka wszystko chodzi ok, a ta dźwignia na zacisku od ręcznego na której jest sprężynka pracuje tylko w 1/ 4 swojego zakresu i po naciągnięciu linki od razu blokuje zacisk, ale to już chyba pisałem:) Na pewno jednak wszystko w porządku na trasie linek bo po ich ściągnięciu dźwignia w kabinie bardzo lekko chodzi.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 21:21   

idas napisał/a:
Wkręcałem tłoczek łapiąc za tą część powyżej uszczelki żabą do rur, wkęcał się aż nie było już jak złapać bo osłona przeciwpyłkowa przeszkadzała.
zrób sobie klucz z rurki do wkrecania, bo taki zabieg doprowadzi wkońcu do uszkodzenia oslony przeciwpyłowej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 09-01-2010, 23:29   

Cytat:
zrób sobie klucz z rurki do wkrecania, bo taki zabieg doprowadzi wkońcu do uszkodzenia oslony przeciwpyłowej

W formie rurki z dwoma wypustkami na ściankach ja rozumiem:) Dobry pomysł, wtedy jednak nie miałem czasu na takie kombinowanie:) A zestaw do wkręcania tłoczków na allegro za 90 zł. stoi, chyba nie warto kupować na jeden raz.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 23:37   

idas, wystarczy dobrac kawałek rurki odpowiedniej średnicy i śzlifierką wyciąć tak aby wystawały z niej dwa potrzebne cyce, obejdzie się bez uzywania spawarki ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.