Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Zbyt wysokie spalanie TD- jaka przyczyna?
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 23:28   

9,1 jak w zegarku, prawie za każdym razem identycznie. 20% trasa, dynamiczna jazda, 80% miasto na krótkich odcinkach.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-01-2010, 07:12   

gesty napisał/a:
zmieniam biegi w okolicy 3K, naprawde dziaduje jak emeryt, raczej sie tocze niz jezdze, dojazdy do swiatel na biegu, zadnych gwaltowych sprintow itp, jest nieco lepiej po regulacji zaworow i zmianie stylu jazdy ale do 7 litrow jak pisza niektorzy, ze o ekstremalnych przyapadkach zrobienia 1000km na zbiorniku - nie dam rady dojsc. Dodam ze auto parkuje hali garazowej wiec rozgrzanie silnika rowniez nastepuje dosc szybko. Mam obencie nakrecone 570 km wiec tankowanie mnei czeka pojutrze - zaleje i napsize ile udalo mi sie osiagnac dziadujac.


Ten silnik ma zdaje sie max moment przy 2.5 tys obr zatem krecenie go do 3 tys nic nie daje procz wiekszego spalania. No i w tym silniku nie ma zdaje sie Cut-offa zatem dojazd do swiatel na biegu tez nic nie daje.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 14-01-2010, 09:13   

gesty, wg spróbuj zmienić stację paliwową i zmierz spalanie , jakość ON ma wielki wpływ na jego wydajność
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2010, 09:49   

gesty 7 i mniej to oczywiście chodzi o trasę, bo w mieście to nikomu się nie uda tyle osiągnąć. Ale wyżej pisałeś, że na autostradzie też wychodzi ci 9 :? To jest dziwne. Ja zmieniam biegi przy 2,200 obrotów, i uwierz mi czasami jeżdże do wrocławia, to za 100 zł (czyli jakieś 25 litrów) zrobię 400 km (300 w tą i z powrotem + 100 po Wrocławiu). łatwo policzyć: 6 z haczykiem. Nalej jakiegoś dobrego paliwa: Vervy albo coś podobnego.

Aha: jak ty swoją jazdę nazywasz dziadowaniem, to nie wiem jak nazwać moją :biggrin:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 10:16   

sampler napisał/a:
Ten silnik ma zdaje sie max moment przy 2.5 tys obr zatem krecenie go do 3 tys nic nie daje


Nie do końca, pomijając już maksymalną moc, to zmienianie biegów przy 3tys powoduje jazde w zakresie maksymalnego momentu. Aczkolwiek, jak już pisałem. Nie przestrzegam zasad eco jazdy, wciskam gaz jak chce i kiedy chce, nie hamuje silnikiem a i tak nie mam takiego spalania jak gesty.
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-01-2010, 10:39   

..i z tym mam wlasnie problem, ze Wy wciskajac pedal macie takie spalanie jak ja 'dziadujac'. A juz moj wynik ponad 11 na A2 to w ogole ma sie nijak do waszych pomiarow. Niemniej to byl wynik sprzed regulacji zaworow i na 'sflaczalych kolach', teraz bedzie znacznie lepiej. Jutro tankowanie, podziele sie wynikiem, ale z obecnego stanu wnioskuje ze zrobi na okolo 62 litrach jakies 650km z czego 400km po A2, 9,5l to nie 11l ale wciaz chyba sporo w porownaniu do innych kolegow..tak czy siak wszystkim uprzejmie dziekuje za porady i wskazowki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 11:09   

Nie wiem czy wejdzie Ci 62 litry... W baku musiało by być 2 litry, nie wiem czy auto by jeszcze jeździło...
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-01-2010, 11:14   

Na chlopski rozum skoro wciaz sa 2 litry, to czemu ma nei jezdzic? Wlalem ostatnio okolo 61,7 litra o ile dobrze pamietam, a to bylo tankowanie do 'pierwszego odbicia'. Da sie jeszcze dolac w przewody paliwowe okolo 2 litrow choc akurat w galancie to wyjatkowa udreka..
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-01-2010, 13:59   

gesty, jak sobie zapowietrzysz układ paliwowy to bedziesz wiedział dlaczego nie wyjezdza sie paliwa do tak malej ilosci, a jest jeszcze druga sprawa, jak jest bardzo malo paliwa w zbiorniku to ssak ciagnie wszystko co sie nawinie, a przez tyle lat napewno nazbieraly sie jakies syfki w zbiorniku, ktore zostana pociagniete do ukladu paliwowego, istnieje mozliwosc ze sie przebija przez filtr paliwa, dalej mozna wróżyc nie za dobrze.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2010, 14:55   

robertdg napisał/a:
istnieje mozliwosc ze sie przebija przez filtr paliwa..
A nawet jeśli się nie przebiją to pompę paliwa szlag trafi.
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-01-2010, 15:07   

co prawda wydaje mi sie ze spust paliwa jest w dolnej czesci zbiornika i jesli rzeczone jest faktem to paliwo ze spodu jest zaciagane jako pierwsze, ale ze nie jestem znawca tematu to naturalnie skorzystam z rad bardziej doswiadczonych.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 14-01-2010, 15:10   

Kolego jak już było pisane wcześniej, spróbuj zalać paliwem z innej stacji do pełna, przejedź 100 km i w tej samej stacji dolej do pełna, będzie wiadomo, czy zmiana paliwa coś pomogła...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 15-01-2010, 21:26   

Tak wiec zatankowalem dzis na BP (nie tankowalem wczesniej na tej stacji) i zobaczymy jak bedzie ze spalaniem. Dzisiejszy wynik 699km a weszlo do pierwszego odbicia 59,49l czyli 8,5 na setke. I ten wynik bylby calkiem ok gdyby nie fakt ze 400km z tych 699 bylo zrobione na autostradzie (predkosci do 120km/h) a pozostale 300 jezdzac jak dziad o czym wczesniej wspominalem. Czy byc moze przesadzam i tak powinno wygladac spalanie?
_________________

 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2010, 21:28   

A jeszcze pytanko z innej beczki.Stosujesz zasady ECO- drivingu? Czyli szybko rozpedzasz auto do zadanej predkosci?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-01-2010, 21:31   

gesty napisał/a:
Tak wiec zatankowalem dzis na BP
zatankujesz drugi raz i zobaczymy co wyjdzie...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.