Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 vs 1.8 GDI
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-08-2006, 08:23   

deenbe, nie kłóć się. MAHA ma coś takiego...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-08-2006, 11:23   

Te skany które zapodał saphire bardzo ładnie opisują silniczek GDI. Jakbym znalazł taki w dobrym stanie i jeszcze z klimatronikem( jak szaleć to szaleć:P) to bym był bardzo happy :mrgreen:
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Tanpit
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2006, 17:22   

Jak napisali koledzy, GDI wymaga wiekszej troski, warto lac dobry olej i benzyne z pewnego zrodla. Zadajmy sobie jednak pytanie: Czy do innego silnika nie warto? GDI ma wiecej mocy i mniej pali, tylko radzilbym sprawdzic czy wolne obroty nie "faluja" - jesli tak, trzeba bedzie przeczyscic przepustnice (auto od razu pracuje inaczej!). Polecam rowniez jak najbardziej przywiezienie Cari z Niemiec, poniewaz tam auta sa z pewnoscia lepiej serwisowane niz u nas, poza tym pomijajac kwestie silnika - samochod z Niemiec bedzie w lepszym stanie niz ten, jezdzacy po naszych dziurawych drogach.

Plusem carism z silnikiem GDI jest (jak przypuszczam) to, ze mialy one dobre wyposazenie, chyba nie bylo "golych" GDI...

Pozdrawiam.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-08-2006, 17:31   

No z tego co widze po ogłoszeniach to GDI mają bogate wyposarzenie. A te oleje do GDI są duzo droższe niż do silnika na zwykłym wtrysku?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Efa! 
Mitsumaniak
queen of Off Topic


Auto: Toyota Corolla kombi
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 02 Maj 2005
Posty: 3528
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-08-2006, 17:44   

A nie lepiej by było, gdybyś sprawdził, w jakim aucie (1.8 czy 1,8GDI, a nawet 1.6) czujesz się najlepiej jako kierowca?
_________________
Oto jak sobie zaśpiewałam do kawałka Leszka Falińskiego z Dżemu:
https://youtu.be/Jl4lvnKijX8
A tu Hymn Mitsumaniaków: http://www.akbi.pl/image/mitsu_hymn.mp3
Mój zespół SUBRA: www.fb.com/subraleo
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 29-08-2006, 17:47   

Jeśli juz to mam możliwośc przejechać się tylko 1.6. Innymi wersjami nie mam możliwości niestety. Chciałem się poprstu zorientować który silnik bardziej się opłaca kupować(bo jak wiecie napewno nie zawsze nowsze znaczy lepsze).
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Tanpit
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2006, 19:09   

Nie musisz kupowac oleju specjalnie do GDI. Moze byc po prostu dobry "zwykly" olej. Ja uzywam Mobil 1 0W-40 i nie mam powodow, zeby narzekac.

Co do tego, jaki silnik najbardziej sie oplaca kupic: Roznice w cenach sa stosunkowo niewielkie, bralbym ten najmocniejszy - jednak uprzednio sprawdzony (musisz sie przejechac i zobaczyc chociazby jak reaguje na nacisniecie gazu, czy rowno pracuje itp.). Jak kupowalem moja Cari, to myslalem tylko o GDI, ale wybor nalezy do Ciebie...

Pozdrowionka.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 29-08-2006, 20:01   

Hubeeert napisał/a:
deenbe, nie kłóć się. MAHA ma coś takiego...


maha czyli inercja? to powiedz mi w jaki sposob oni sprawdza przyspieszenie skoro w gre wchodzi takze opor powietrza? a tymbardziej predkosc max..

dla mnie to bajer.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-08-2006, 20:07   

MAHA czyli hamownia obciązeniowa. Mylisz pojęcia.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.