Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E1x 84-87] swapowac?
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-01-2010, 22:51   

Czy czasem w E16 silnik nie jest pod innym kątem ? :P
Ni jestem pewien, czy to przejdzie :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-01-2010, 01:03   

Skoro ktoś go tam wsadził z Eclipsa to musi pasować do E3XX...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
b00mba
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2010, 01:57   

ano wsadził i jezdzil kilka ładnych latek :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-01-2010, 09:20   

Oryginalnie nie było 4G63 w E16 ? ? :>
Czy pewne jest to, że został z Eclipse przełożony ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-01-2010, 13:09   

może być jeszcze ewentualnie z lancera, ale to mało prawdopodobne, bo nie było ich za dużo, dlatego najpewniej jest to silnik z eclips'a. W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-01-2010, 17:33   

b00mba napisał/a:
no tez jest taka opcja, heh , a nie wiecie ile takie łapy w złotówkach? na oko. :) dzienks za info:)


Łapki mam od SOHC, mogą poczekać do wiosny w piwnicy.

Nie mam 100% pewności czy do DOHC podpasują, ale blok taki sam więc na 99.9% tak.

P.S jeszcze z E33 GTI może być.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-01-2010, 20:04   

mitsu_pl napisał/a:
W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V.

ale 8V były. A ja nie widziałem wzmianki o DOHCu ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-01-2010, 22:25   

było nawet porównania do eclipsowego motorka :
b00mba napisał/a:
ten co mam to 1.8 90KM podałem wersje przeciez 4g37 a ten co chce zalozyc to 4g63 wersja bodaj 16V Dohc czyli 150KM. Teraz mam gala VI gen. a tamten silnik jest w V gen. Tyle ze ta V gen ma silnik wsadzony i to tez nie jest orginał tylko przekładka i wiem ze to jest ten 150KM 4g63 bo to taki sam jak w eclipse jest bo kumpel ma... A no moja buda obecna to E32A.


Czytaj uważnie :wink: .

Chętnie zobaczę jak to jest wpasowane. b00mba zrób fotkę dla mnie :D
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 26-01-2010, 13:07   

b00mba, jak dobrze pamiętam, to Ty masz dokładnie taki sam silnik jak ja, czyli G64B 2.4l, żaden tam DOHC tylko 1 wałek :D Niejaki adams12 robił swapa właśnie tej jednostki do E33, możesz go podpytać jakie trudności napotkał po drodze :wink:
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
b00mba
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 15:03   

Właśnie widzisz niestety okazało sie ze to nie ten silnik co wczesniej myslalem bo starszy pogmerał pogmerał i doszedł co to za silnik bo trzeba było dopasowac moduł zapłonowy aaale to jakies XX lat temu. I to 4g63 bankowo:)
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-01-2010, 22:22   

zrób zdjęcie i wrzuć je to będzie wiadomo na 100% co to jest
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2010, 23:01   

Bartek robił kiedyś swap 4G63 DOHC na miejsce 4G63 SOHC w E33A łacznie z zawieszeniem i hamulcami
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-01-2010, 02:36   

mitsu_pl, widzisz, ze zdjęcia może nie udać się wywnioskować co to jest. Posiadam zdjęcie Galanta bomby :D i wypisz wymaluj identyko jak moje E16. Ale bomba upiera się że to 4g63...jak znajdę chwilkę to rzucę okiem czy pokrywy zaworów są identyczne w 4g63 i g64b, bo może jest opcja że tam siedzi 2.0 z pokrywą zaworów od 2.4.

Jeżeli bomba nie będzie miał nic przeciwko to mogę wrzucić tutaj fotkę jego silnika, i dla porównania swojego E16 :wink:

PS. bomba, nie sugeruj się tym że moduł zapłonowy podpasował od 4g63. Wydaje mi się że są one bardzo bardzo podobne do siebie, a ponadto, np. jak zamawiałem uszczelkę wydechu czy pokrywy zaworów do E33 2.0 to na pudełku miałem napisane że część jest przeznaczona do silnika 1.8. Nie zawsze to co jest napisane na pudełku pokrywa się z rzeczywistością :)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2010, 08:16   

Kamilek - 4G63 DOHC a o takim mowa jest inny niż G64B...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 28-01-2010, 12:20   

Hubert, pisałem tam wyżej, że bomba na 100% nie ma DOHCa, ponieważ pokrywa zaworów jest identyko jak w moim SOHC. Dalsze moje rozważania dotyczą więc tego, czy u bomby siedzi g64b 2.4, czy 4g63 2.0 SOHC.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.