[E1x 84-87] swapowac? |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:51
|
|
|
Czy czasem w E16 silnik nie jest pod innym kątem ?
Ni jestem pewien, czy to przejdzie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 25-01-2010, 01:03
|
|
|
Skoro ktoś go tam wsadził z Eclipsa to musi pasować do E3XX... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
b00mba [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2010, 01:57
|
|
|
ano wsadził i jezdzil kilka ładnych latek |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2010, 09:20
|
|
|
Oryginalnie nie było 4G63 w E16 ? ? :>
Czy pewne jest to, że został z Eclipse przełożony ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 25-01-2010, 13:09
|
|
|
może być jeszcze ewentualnie z lancera, ale to mało prawdopodobne, bo nie było ich za dużo, dlatego najpewniej jest to silnik z eclips'a. W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:33
|
|
|
b00mba napisał/a: | no tez jest taka opcja, heh , a nie wiecie ile takie łapy w złotówkach? na oko. dzienks za info:) |
Łapki mam od SOHC, mogą poczekać do wiosny w piwnicy.
Nie mam 100% pewności czy do DOHC podpasują, ale blok taki sam więc na 99.9% tak.
P.S jeszcze z E33 GTI może być. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2010, 20:04
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | W E1XX nie było oryginalnie 2.0 16V. |
ale 8V były. A ja nie widziałem wzmianki o DOHCu |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 25-01-2010, 22:25
|
|
|
było nawet porównania do eclipsowego motorka :
b00mba napisał/a: | ten co mam to 1.8 90KM podałem wersje przeciez 4g37 a ten co chce zalozyc to 4g63 wersja bodaj 16V Dohc czyli 150KM. Teraz mam gala VI gen. a tamten silnik jest w V gen. Tyle ze ta V gen ma silnik wsadzony i to tez nie jest orginał tylko przekładka i wiem ze to jest ten 150KM 4g63 bo to taki sam jak w eclipse jest bo kumpel ma... A no moja buda obecna to E32A. |
Czytaj uważnie .
Chętnie zobaczę jak to jest wpasowane. b00mba zrób fotkę dla mnie |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 26-01-2010, 13:07
|
|
|
b00mba, jak dobrze pamiętam, to Ty masz dokładnie taki sam silnik jak ja, czyli G64B 2.4l, żaden tam DOHC tylko 1 wałek Niejaki adams12 robił swapa właśnie tej jednostki do E33, możesz go podpytać jakie trudności napotkał po drodze |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
b00mba [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2010, 15:03
|
|
|
Właśnie widzisz niestety okazało sie ze to nie ten silnik co wczesniej myslalem bo starszy pogmerał pogmerał i doszedł co to za silnik bo trzeba było dopasowac moduł zapłonowy aaale to jakies XX lat temu. I to 4g63 bankowo:) |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-01-2010, 22:22
|
|
|
zrób zdjęcie i wrzuć je to będzie wiadomo na 100% co to jest |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2010, 23:01
|
|
|
Bartek robił kiedyś swap 4G63 DOHC na miejsce 4G63 SOHC w E33A łacznie z zawieszeniem i hamulcami |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-01-2010, 02:36
|
|
|
mitsu_pl, widzisz, ze zdjęcia może nie udać się wywnioskować co to jest. Posiadam zdjęcie Galanta bomby i wypisz wymaluj identyko jak moje E16. Ale bomba upiera się że to 4g63...jak znajdę chwilkę to rzucę okiem czy pokrywy zaworów są identyczne w 4g63 i g64b, bo może jest opcja że tam siedzi 2.0 z pokrywą zaworów od 2.4.
Jeżeli bomba nie będzie miał nic przeciwko to mogę wrzucić tutaj fotkę jego silnika, i dla porównania swojego E16
PS. bomba, nie sugeruj się tym że moduł zapłonowy podpasował od 4g63. Wydaje mi się że są one bardzo bardzo podobne do siebie, a ponadto, np. jak zamawiałem uszczelkę wydechu czy pokrywy zaworów do E33 2.0 to na pudełku miałem napisane że część jest przeznaczona do silnika 1.8. Nie zawsze to co jest napisane na pudełku pokrywa się z rzeczywistością |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2010, 08:16
|
|
|
Kamilek - 4G63 DOHC a o takim mowa jest inny niż G64B... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 28-01-2010, 12:20
|
|
|
Hubert, pisałem tam wyżej, że bomba na 100% nie ma DOHCa, ponieważ pokrywa zaworów jest identyko jak w moim SOHC. Dalsze moje rozważania dotyczą więc tego, czy u bomby siedzi g64b 2.4, czy 4g63 2.0 SOHC. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
|