Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
07-01-2009, 12:21
ODPALANIE ZMARŹNIĘTEGO L200 -6 C CO JEST GRANE ?
Autor Wiadomość
Pablo75 
Nowy Forumowicz

Auto: Miś L200 2,5 DID (167 kM)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Wieluń
  Wysłany: 05-01-2010, 10:48   

Doodzy użytkownicy L200 mialem problem z odpalaniem mojego miśka, powodem było paliwo, ktore przy temperaturze -18 C zaczynalo żelować, a autko nie wchodziło na obroty.
Tankuję tylko na markowych stcjach ciągle tych samych.
Co się okazało po wlaniu paliwka "diesel extra" zamiast "v-power diesel" problem ustąpił.
Dowiedzialem się, że w tym drugim paliwku jest więcej dodatkow bio.

Pozdrawiam i przestrzegam przed wszelkoego rodzaju psełdo lepszym paliwkiem.
Nie warto.
P.S.
Dla wszystkich Najlepszego w Nowym Roku.
_________________
Spalanie misia 8,5 l/100 km
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 00:30   

Witam kolegów z forum
Mam problem tej samej materii a konkretnie moje L200 z grudnia 2006. Przy grudniowych mrozach -20 paliwo przestało by podawane do pompy- przyczynę znamy przecież wszyscy, :cry: "zaparafinowany" filtr paliwa. W tym roczniku i chyba aż do późnego 2008 w standardzie nie było podgrzewacza (tak na marginesie maja go w standardzie nawet stare 20-letnie Ople - z całym szacunkiem do marki). W serwisie usłyszałem "Niestety gwarancja skończyła się 20 dni temu..." . Zadzwoniłem do MMC - usłyszałem to samo , wspomniałem Panu przy telefonie o pięknym haśle na stronie "Kontakt z naszymi obecnymi i przyszłymi Klientami jest dla nas najważniejszy" ale i to nie pomogło. Próbowałem Pana przekonać że co ma koniec gwarancji do tego iż auto nie zostało przystosowane do warunkach poniżej -10 fabrycznie , a Pan swoje..."gwarancja się skończyła..."
Moje L200 stoi sobie na podwórku....a ja jeżdżę innym autem. Kombinuję teraz sam- kupiłem z allegro podstawę filtra - podobno rocznik 2008, wygląda inaczej niż ten z 2006 ale nie widzę tam zasilania podgrzewacza, więc proszę o jakieś zdjęcia tych nowych filtrów montowanych u Was po 2008 lub wymienianych w ramach :x gwarancyji :x . I jeszcze raz niech ktoś podpowie czy jest to elektryczny przepływowy podgrzewacz czy podgrzewa paliwem powrotnym z pompy...
Swoja droga planuje sprawe oddac do UOKiK.Może ktoś z podobnym problemem się podłączy .. to będzie raźniej, łatwiej i pewniej.

Dominik,
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 06-01-2010, 06:03   

lepiej auto-świat/interwencję. Mitsubishi polska nie informuje o akcjach serwisowych przeznaczonych na Europę. Wystarczy to nagłośnić i będzie skutek. Pozdrawiam
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 06-01-2010, 09:18   

nsx napisał/a:
więc proszę o jakieś zdjęcia tych nowych filtrów montowanych u Was po 2008 lub wymienianych w ramach :x gwarancyji :x . I jeszcze raz niech ktoś podpowie czy jest to elektryczny przepływowy podgrzewacz czy podgrzewa paliwem powrotnym z pompy...

Jest podgrzewany z pompy.Jak chcesz zobaczyć jak to wygląda zadzwoń.Jestem dzisiaj w 3M.Mogę podjechać i pokazać.
Pozdrawiam.
_________________

 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2010, 20:44   

Dzięki kolego za dzisiejsze spotkanie .To się nazywa pomoc !
 
 
center
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2010, 20:09   

Stary filtr (żeby się do niego dobrać trzeba odkręcić akumulator):
>>klik na zdjęcie jeśli chcesz powiększyć>>


Nowy filtr z "podgrzewaczem":



Bak L200 :




i wykręcone rurki z baku:



(nowe różnią się tym,że mają dodatkowy żółty element (tu widoczny tylko jeden)

Jak ktoś potrzebuje zdjęcie nowego filtra zamontowanego w samochodzie to mogę jutro wrzucić.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-01-2010, 13:48   

center, romero, duuży plus dla was!

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-01-2010, 13:29   

No i przyszedł czas na mnie...
w zeszłym roku zero problemów, w tym też, aż do wczoraj... W prawdzie autko odpaliło bez problemów przy temperaturze -18stp. i nawet dość sporo jeździłem po mieście (około godziny) i nic się nie działo. Problem pojawił się później, gdy wyjechałem poza miasto i dodałem gazu... Auto zaczęło szarpać i jechać żabką. Zwolniłem i obrałem kierunek serwis. Po drodze 4 razy odcięło paliwo i samochód zgasł. Dzięki Bogu, pomalutku udało mi się tam dotulać. Umówiłem się na poniedziałek, na diagnostykę. Powiedziałem, że nie mam zainstalowanego podgrzewacz paliwa, bo gdy chciałem to zrobić przed rokiem, to usłyszałem, że jest taka możliwość, ale tylko gdy auto nawali i zostanie sholowane do serwisu. Dzisiaj usłyszałem, że powinienem na zimę wymienić filtr paliwa... Zgadzam się, że to może pomóc, ale w imię czego mam wymieniać i płacić za coś co wg producenta powinno wystarczyć na minimum 40kkm? Teraz mam 35ooo przejechane, a filtr wymieniłem sobie przed rokiem na pierwszym przeglądzie po 10tyś, który uznałem, że warto zrobić, mimo że obowiązkowy jest przy 20, który oczywiście został później zaliczony...
Niestety nie doczekałem do poniedziałku. Dzisiaj rano o 8:30 -21stp. i eLka nie wstała. Kręciłem aż aku padło i nic. Mam jechać z chorym dzieckiem do lekarza, a nie mam czym... Zamówiłem taxi i w międzyczasie zadzwoniłem na asistance. Po dziesiątej przyjechała laweta i autko zastępcze (nowy Passat :P ). O 11:00 udało nam się z holownika odpalić moje L200. O dziwo, zapalił do strzału :shock: Należy jednak dodać, że temperatura wzrosła za ten czas do -15. Tak czy inaczej, załadowaliśmy eLke na lawetę. Sama raczej by nie dojechała do serwisu, bo zaraz by odcięło zamarznięte paliwo.
Niestety nie obyło się bez szkód. Zaczep holowniczy z przodu jest zakryty oryginalnym kangurem i podczas wciągania kangur wygiął się do góry. Panowie z serwisu będą musieli zweryfikować jego zamocowanie, aby nie utrudniał holowania samochodu za fabryczny zaczep, bo chyba nie jest to poprawnie wykonane.
Ciąg dalszy jutro, po kontakcie z serwisem.
_________________

 
 
snowrider22 
Forumowicz

Auto: L200 HP 205KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 63
Skąd: k/Warszawy
Wysłany: 24-01-2010, 13:56   

fajne assistance...
gdzie wykupione?
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-01-2010, 14:29   

snowrider22 napisał/a:
fajne assistance...
gdzie wykupione?


Nigdzie 8)
MAP - MITSUBISHI MOTORS ASSISTANCE PACKAGE
To gwarancja producenta ważna przez 3 lata od zakupu samochodu w Polsce i zagranicą. Kartę otrzymałem z autem.
_________________

 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 24-01-2010, 20:09   

trzymam kciuki. Jutro ma być u mnie minus 25 a auto stoi pod chmura. Mam dobre paliwo i dobry aku. Na wszelki wypadek wziąłem boostera ale co mi to da jeśli filtr jest jaki jest, pompą paliwa też. Mitsu to mitsu. Tajlandia factory :D pozdro
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 24-01-2010, 22:46   

miczon napisał/a:
No i przyszedł czas na mnie...
Byłem w weekend w Twoich rejonach (no może nie tak do końca ale Beskid Mały - przeł. Kocierska, Kocierz). Po całonocnym parkowaniu OBK zapalił od strzału. Były też kilkuletnie L200 znajomego, Navara, Patrol i HDJ-ota - wszystko rano zmarznięte na amen ale każdy odpalił bez problemu. W ciągu dnia nie było już tak zimno bo ok. -10°. Co ciekawe po drugiej stronie przełęczy od razu strzał -15°C. I tak aż do samych Katowic, Bytomia :)

PS. Pogoda cudo :) Byleby auta odpalały wtedy kiedy potrzebne.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 25-01-2010, 09:02   

-22 i sukces. Aku wydal, lampka oleju swiecila sie 10s, obroty wzrosly na 10s do 2200 ale pozniej ok. Jezdzilem juz 100km i ok. Nie chce robic reklamy ale BP ultimate bez zadnych STP itp. Nie mam podgrzewacza
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 26-01-2010, 20:34   

ja z BP ultimate mam zle doswiadczenia...w piatek 22.01 zrobilem przeglad po 120kkm i wymienialem tam filtr paliwa...zatankowalem fuul BP ultimate (72 litry!!!) i zostawilem na dwa dni pod chmura (jezdzile troche w sobote...)...w niedziele rano ruszalem w trase i mialem do przejechania 540 km, przy -18 odpalil od strzala i ruszylem...autobahn'em z Gdanska po 20 km szarpanie, brak powera i reszte juz znacie...doczalgalem sie do Shell'a - dolalem 20 litrow V-power + STP i pszczola....poszedl jak burza...no a na miejscu w Jelonce to juz Golda ze Statoil pociagnalem i elka teraz jak ronczy rumak bryka...dzis jak z pracy jechalem bylo -19...a pomyslec, ze rok temu odwozilem elke na lawecie do Wrocka...

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-01-2010, 21:31   

HugoOrmo napisał/a:
ja z BP ultimate mam zle doswiadczenia...w piatek 22.01 zrobilem przeglad po 120kkm i wymienialem tam filtr paliwa...zatankowalem fuul BP ultimate (72 litry!!!) i zostawilem na dwa dni pod chmura (jezdzile troche w sobote...)...w niedziele rano ruszalem w trase i mialem do przejechania 540 km, przy -18 odpalil od strzala i ruszylem...autobahn'em z Gdanska po 20 km szarpanie, brak powera i reszte juz znacie...doczalgalem sie do Shell'a - dolalem 20 litrow V-power + STP i pszczola....poszedl jak burza...no a na miejscu w Jelonce to juz Golda ze Statoil pociagnalem i elka teraz jak ronczy rumak bryka...dzis jak z pracy jechalem bylo -19...a pomyslec, ze rok temu odwozilem elke na lawecie do Wrocka...

pzdr


Z tym Goldem to jednak podchodziłbym z rezerwą. Tankuję Golda od 3 miesięcy i wczoraj w nocy niestety zamarzł na amen. Pomogla laweta i wymiana filtra paliwa. Po tej operacji zalalem Dynamickiem Lotosa (ponoć wytrzymuje do -32st. C).

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.