 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] Colt CA0 a Proton 300 |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-01-2010, 16:38
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jakas wada pierscieni | Fakt, zapomniałem. Przedwczesne zużycie pierścieni olejowych. Sąsiad akurat nie ma tego problemu, ale jest to wada tego silnika (1.5 16V). U niego spalanie benzyny przy normalnej jeździe to 7,5 l/100 km. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:01
|
|
|
Wracając do protona to nie było żadnych wersji 115KM, koleś musiał się pomylić, albo ma źle w dowodzie zapisane. Po lifcie w protonie były montowane benzynowce 1,3l - 75KM, 1,5l - 87KM, 1.6l-94KM, 1.8l-116KM, to silniki SOHC, 1.8DOHC miał 135 w wersji Coupe LRS i 141KM Satria GTi a nie tak jak w Mitsubishi 140KM. Przed liftem 1.5 miał 90KM, a 1.6 113KM:] To tyle:P
Co do słuszności zamiany kolektora i aparatu zapłonowego to nie wiem czy to prawda (ale wzrokowo kolektory się np różnią) bankowo jednak były inne ustawienia zapłonu w silnikach po lifcie (Tych słabszych 1.6).Cytat z wiki
wiki napisał/a: |
4G92P SOHC 16 Valve
# Total Displacement - 1597cc
# Bore - 81.0mm
# Stroke - 77.5mm
# Compression Ratio - 10:1
# Maximum Output*1 - 83 kW (113 PS; 111 bhp) @ 6,000 rpm & 137 N·m (101 ft·lbf) @ 5,000 rpm
# Maximum Output*2 - 69 kW (94 PS; 93 bhp) @ 5,500 rpm & 135 N·m (100 ft·lbf) @ 4,000 rpm
*1: Early European and JDM versions with 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing
*2: General export and later European versions with 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing
|
|
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
mirc23
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 392 Skąd: Żory
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:07
|
|
|
Co do 1,6 to się nie wypowiem bo nie znam tematu bardziej intersowałem się 1,8 i tak jak pisze idas, 1,8 SOHC ten sam co w Galu 116km, ale z tego co wszędzie widziałem to 1,8 DOHC miał i w Coupe i Satri 136km. |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2010, 23:24
|
|
|
wiki ma to do siebie że nie tylko znawcy tam piszą, i jeśli coś jest to trzeba to jeszcze raz sprawdzić |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-03-2010, 15:14
|
|
|
Jeśli chodzi o protona 316 to na 99% różnice są następujące(jeśli chodzi o silnik)
- inny wałek
- inny komputer
- inne wtryski(190ccm a w colcie 210ccm)
+ to co napisał jeden z przedmówców czyli 2 sondy lambda
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|