Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ile bar / cyl. w sl
Autor Wiadomość
kain 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-01-2010, 12:36   ile bar / cyl. w sl

Witam krótkie pytanko jak w temacie jakie ciśnienie powinno być w cylindrach w silniku od stealtha bez turbin i czy ktoś sie nie orientuje jaka jest średnia cena wymiany pierścieni w v6
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 25-01-2010, 13:28   

Witam, powinno być 185psi/12.8bar z dolnym limitem 139psi/9.6bar.
 
 
 
flamaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 29
Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
Wysłany: 02-02-2010, 12:49   

dzwonił do mnie wczoraj mechanik który mówił że mam 11atm i to jest bardzo dobre ciśnienie.
_________________
===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er==================
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-02-2010, 16:45   

U mnie wyszło w okolicach 13-14 ale mierzone na ciepłym. Silnik ten sam, przebieg 260K. Limity są identyczne w Sigmach (czyli min 9,60).
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.