 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ile bar / cyl. w sl |
Autor |
Wiadomość |
kain
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2010, 12:36 ile bar / cyl. w sl
|
|
|
Witam krótkie pytanko jak w temacie jakie ciśnienie powinno być w cylindrach w silniku od stealtha bez turbin i czy ktoś sie nie orientuje jaka jest średnia cena wymiany pierścieni w v6 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-01-2010, 13:28
|
|
|
Witam, powinno być 185psi/12.8bar z dolnym limitem 139psi/9.6bar. |
|
|
|
 |
flamaster
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth R/T 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 29 Skąd: Ruda Śląska / Zabrze
|
Wysłany: 02-02-2010, 12:49
|
|
|
dzwonił do mnie wczoraj mechanik który mówił że mam 11atm i to jest bardzo dobre ciśnienie. |
_________________ ===============================
Dodge Stealth R/T, 24V, 1992r. silnik wolnossący
nie znam się na tych autach, mam go krótko
dziękuję za wyrozumiałość
=====Fla(\/)as+er================== |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 03-02-2010, 16:45
|
|
|
U mnie wyszło w okolicach 13-14 ale mierzone na ciepłym. Silnik ten sam, przebieg 260K. Limity są identyczne w Sigmach (czyli min 9,60). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|