Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Colt - katalizator out !
Autor Wiadomość
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 00:00   

wywalenie kata moze zwiekszyc moc(nie musi) ale takze moze zmiejszyc moment przy niskich obrotach
 
 
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 12:30   

ja w moim c58 gti wywalilem kata i teraz mam rure od kolektora az do tlumika koncowego, szczerze mowiac roznice sa male ale sa , na pewno szybciej sie wkreca w gornych granicach obrotow, a pozatym przy samym koncowym tlumiku (oryginalnym 2 rurowym) jak na jakiejs ulicy wkrece go powyzej 3500 obrotow to nie ma przechodnia ktory by sie nie obejrzal, ryk jak ze sciagacza
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 22:23   

Po wykeciu kata masz sportowy klank ?
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 03-09-2006, 22:39   

tak jak mowie, w moim przypadku wycięcie kata kompletnie niewpłynoeło na moje odczucia z jazdy poza zmianą barwy dzwięku, założyłęm oryginalny tłumik koncowy więc zniwelowałem huk tłumika, ale sporotwy klang (coprawda nie jak subaru czy porshe) osiągnołem zakłądając dedykowanego KN na dolot.

z tego co pamiętam David w swoim eclipsie którego przywlokł (o ile pamiętam) az z florydy , miał jakis nieoryginalny układ dolotowy z całym zabudowaniem dolotu, jego misiek jak się wkręcał na obroty brzmiał najlepiej jaki dotej pory udało mi się usłyszec.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 00:39   

[quote="kaeres"]Po wykeciu kata masz sportowy klank ?[/quote

dzwiek jest bardziej metaliczny


edit: przejezyczenie.
Ostatnio zmieniony przez deenbe 12-09-2006, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 09:48   

Rozumiem, ze operacja jest raczej malo oplacalna.
Ew. jak sam tlumik juz odmowi posluszenstwa to sie go wytnie.
 
 
zyraff85
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 09:55   

ja mam wyciety koncowy tłumik ze wzgledu na instalacje gazowa - klank jest jak z samochodu WRC
mysle jeszcze nad wywaleniem katalizatora :D wzmocniło by to napewno odgłos wydechu no i szybciej by te spaliny uciekały.. musze to dobrze przemyslec aby potem nie zalowac.. joŁ

pozdRO!!!
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 04-09-2006, 10:05   

Ja wyciąłem katalizator po 120 tyś, bo samochodem jeździła kobieta w mieście na małych odcinkach i był istny czop (jakby go ktoś zalał jakąś mazią :D ) Wstawiłem rurę, ale przy 2,5 tyś. obrotów (zarówno wchodzących jak i schodzących) dżwięk był jakby ktoś kamieniami w rynne walił. Po tygodniu wstawiłem tłumik środkowy o wyglądzie katalizatora. Wcześniej samochód był zmulony. Teraz jeździ poprawnie.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.