 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Colt - katalizator out ! |
Autor |
Wiadomość |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 00:00
|
|
|
wywalenie kata moze zwiekszyc moc(nie musi) ale takze moze zmiejszyc moment przy niskich obrotach |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 12:30
|
|
|
ja w moim c58 gti wywalilem kata i teraz mam rure od kolektora az do tlumika koncowego, szczerze mowiac roznice sa male ale sa , na pewno szybciej sie wkreca w gornych granicach obrotow, a pozatym przy samym koncowym tlumiku (oryginalnym 2 rurowym) jak na jakiejs ulicy wkrece go powyzej 3500 obrotow to nie ma przechodnia ktory by sie nie obejrzal, ryk jak ze sciagacza |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 22:23
|
|
|
Po wykeciu kata masz sportowy klank ? |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 03-09-2006, 22:39
|
|
|
tak jak mowie, w moim przypadku wycięcie kata kompletnie niewpłynoeło na moje odczucia z jazdy poza zmianą barwy dzwięku, założyłęm oryginalny tłumik koncowy więc zniwelowałem huk tłumika, ale sporotwy klang (coprawda nie jak subaru czy porshe) osiągnołem zakłądając dedykowanego KN na dolot.
z tego co pamiętam David w swoim eclipsie którego przywlokł (o ile pamiętam) az z florydy , miał jakis nieoryginalny układ dolotowy z całym zabudowaniem dolotu, jego misiek jak się wkręcał na obroty brzmiał najlepiej jaki dotej pory udało mi się usłyszec. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 00:39
|
|
|
[quote="kaeres"]Po wykeciu kata masz sportowy klank ?[/quote
dzwiek jest bardziej metaliczny
edit: przejezyczenie. |
Ostatnio zmieniony przez deenbe 12-09-2006, 20:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 09:48
|
|
|
Rozumiem, ze operacja jest raczej malo oplacalna.
Ew. jak sam tlumik juz odmowi posluszenstwa to sie go wytnie. |
|
|
|
 |
zyraff85 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2006, 09:55
|
|
|
ja mam wyciety koncowy tłumik ze wzgledu na instalacje gazowa - klank jest jak z samochodu WRC
mysle jeszcze nad wywaleniem katalizatora wzmocniło by to napewno odgłos wydechu no i szybciej by te spaliny uciekały.. musze to dobrze przemyslec aby potem nie zalowac.. joŁ
pozdRO!!! |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 04-09-2006, 10:05
|
|
|
Ja wyciąłem katalizator po 120 tyś, bo samochodem jeździła kobieta w mieście na małych odcinkach i był istny czop (jakby go ktoś zalał jakąś mazią ) Wstawiłem rurę, ale przy 2,5 tyś. obrotów (zarówno wchodzących jak i schodzących) dżwięk był jakby ktoś kamieniami w rynne walił. Po tygodniu wstawiłem tłumik środkowy o wyglądzie katalizatora. Wcześniej samochód był zmulony. Teraz jeździ poprawnie. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|
|