Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip do Colt 1.8 GTi 94r
Autor Wiadomość
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 17:42   Chip do Colt 1.8 GTi 94r

witam bardzo
ostatnio przez jakis czas wciaz mysle o podwyzszeniu mocy w moim Colciku,wiem ze 1.8 GTi jest wspaniale dopracowanym autem chociaz moje autko juz nie jest nowe, jest z 94r i przejechalo juz pewnie dosyc duzo(mam na liczniku 105000 ale czy to prawda).
niedawno odwiedzilem hamownie i dowiedzialem sie ze ma 139KM i 161Nm(na hamowni rozpedzil sie do 240km/godz).
Chip moze spokojnie dodac mu do 10% wiecej czyli moze miec nawet 150KM a to duzo.
ALE wiadomo ZE wzrosna tez Nm czyli moze szybciej sypnac sie sprzeglo i skrzynia biegow(sprzeglo juz wymienialem jakis czas po tym jak go kupilem bo padlo,jedynke w skrzyni wrzucam juz po woli bo moze zapierdziec,dwujka czasem ostro zapierdzi przy wysokich obrotach a 3 to nawet czasem zachaczy ze musze cofnac drazek i spowrotem)wymienialem juz olej przekladniowy i jest troche lepiej.
i moje pytanie jest takie CZY JAK ZAPODAM AUTU CHIP TO SZYBCIEJ PADNIE??? czy ktos chipowal juz swoje auto,czy wynikly jakies problemy???jakie wrazenia,czy warto(przeciez to najlatwiejszy sposob podwyzszenia mocy)????

PROSZE O POMOC
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 17:50   

Dziwne - skrzynia w rozsypce, a Ty chcesz go zaczi[pować?

I skoro skrzynia Ci tak pierdzi, to dołożyć należy jeszcze 200000.
Nie sądze by firma mitsubishi zrobiła taką cienutką skrzyneczkę. I na dokładkę wsadziła ja do GTi
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-09-2006, 17:50   

10% wzrostu mocy... a cena?
Nie lepiej przelotowy wydech, z kwasówki np?
Silnik raczej zniesie to bez problemu (10%), ale jak skrzynia jest w takim stanie jak piszesz to z chipem czy bez padnie za niedługo

Zamiast chipa zainwestowałbym w remont albo zakup skrzyni - będziesz szybciej przyspieszał nie tracąc czasu na ponowne wbijanie biegu.
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 17:52   

Zmień kolejność wydtaków - skrzynia i coś jeszcze.
Co Ci po tych 10%?
Zawsze znajddzie się taki, co ma więcej kasy i bardziej doładowany silniczek.
Ale skoro musisz, to leć po całości - inwestuj w nitro.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 18:00   

w twoim przypadku najlepszym tuningiem bedzie uzdrowienie auta w pierwszej kolejnosci, wtedy jesli uznasz ze moc jest niewystarczajaca zaczniesz robic upgrady.
1,8 gtii mojego kolegi pokonal mnie gdy jechalem renaultem 5 turbo ktory byl bardzo zdrowym egzemplarzem, mojego kolegi nissan 200sx turbo mial klopoty z wyprzedzeniem tego colta, tak wiec niesadze zeby taki colcik byl zawolny, poza duza moca majac zjechana skrzynie masz pewnie i spore straty moc, ciekaw jestem w jakim stanie jest sprzeglo

twoj colt napewno ma przeklamane dane o przebiegu albo ktos w nim na rajdach starowal

a chip tuning w silnika NA przynosi male efekty za duze pieniadze......zostaw czip dla silnikow turbo benzynowych i turbo diesli...no chyba ze ci nie zal kasy
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:01   

po pierwsze czip do wolnossacego :mrgreen:
po drugie ecu colta jak dobrze pamietam nie da sie modyfikowac przez wgrywanie innych programow.(choc moge sie mylic)
po trzecie jak ci zrobia ten czip jakims cudem tgo podniesie on moc napewno nie wiecej niz 5KM i podobnej wartosci moment obrotowy :idea:
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:05   

to ciekawe bo ja scigalem sie z nissanem sx200 i wzial mnie, czy raczej ja powinienem go zwiac???

[ Dodano: 05-09-2006, 18:07 ]
a jak z CRX bo tez scigalem go i raczej szedl calkiem podobnie jak moj tylko ja na poczatku mialem wieksze szanse
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 18:07   

nissan wygral, ale nieznacznie....teraz juz raczej do nissana ten colt niepodejdzie, bo nissanowi przybylo 50% mocy od tamtej pory :)

jesli kojazycie ta niebieska toyote corole z gazet z zalozonym turbo do silnika ktory oryginalnie byl nieuturbiony ...chyab 1,4 tam bylo.....koles ta niebieska corola ma body kit ala wrc, glosny blow off i takie tam ...chwalil sie kiedys na zlocie w kraku ze pokonal ponad 200konna alfe w drodze na zlocik.......ale przegral z tym coltem gti ..tez sie tlumaczyl ...ale colt go zjadl jak chcial
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 05-09-2006, 18:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:08   

wogule ile moze kosztowac taki remont skrzyni biegow???

[ Dodano: 05-09-2006, 18:10 ]
z kad wiesz ze nissanowi przybyla moc??
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-09-2006, 18:11   

J@rek napisał/a:
inwestuj w nitro.

nie wiem czemu, ale ja jak bym mial kasiore, to w zyciu do CAO GTi nie wsadzil bym nitro ...

silnik 1,8 DOHC jest narpawde dopracowanym silnikiem .ja na Twoim miejscu zrobil bym tak :

1. zrobienie skrzynii na bum cyk cyk
2. nowy wydech ( od samego poczatku ) z kwasowki - w dobrym zakladzie specjalizujacym sie w tym (np. EL TEC)
wymiana swiec, kabli WN (wszystko na oryginalne)
oleju w silniku .

I NIC WIECEJ .
jezeli zaczniesz bawic sie w jakies chip - tuningi, turbawki , nitro itp to predzej czy pozniej poprostu wysra Ci sie caly samochod . po co zmieniac / polepszac cos co jest zrobione jak szwajcarski zegarek ?

wezmy przyklad np z J. Clarkssona (nie wiem czy porpawnie napisalem nazwisko) - jednego z prowadzacego Top Gear
wsadzil wieksze turbo do Stariona i z dobrego auta zrobil KUPE z przewaga kupy.

jezeli chcesz szybciej smigac,brakuje Ci mocy to albo zainwestujw evo, lub zmien samochod na szybszy ,
takie moje zdanie .
bo przy bawieniu sie w wymiane tlokow na kute, korbowodu, etc musial bys zadbac takze o to by samochod wychamowal , co wg mnie jest prawktycznie niemozliwe, by zrobic samochod tak, by moc nim codziennie jezdzic do pracy, z powrotem i potem na jakas szybsza przejazdzke, a tak to wiesz co masz.
tyle co moge dodac od siebie, i zaznaczam,ze jest to tylko i wylacznie moje zdanie, a decyzje podejmiesz Ty .

pozdrawiam
rafi
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 18:14   

bo nissan byl na hamowni przed i po ....... pozatym co piatek mialem okazje go widziec na zlotach....jego przejazdy byly potym ewidetnie szybsze, a swoja droga zostal przebudowany na drift nie na wysigi, zato w gt serwisie w skawinie wpompowali do nissana ze 100% mocy wiecej..... nissan zabija ze hej, ale kosztowne przerobki tobyly, pozatym gt serwis zrobil go dla siebie.

najpierw zdiagnozuj co jest skrzyni , potem bedziesz wiedzial ile koszt remontu, moze sprzeglo pada albo docisk dlatego niewysprzegla dobrze i biegi harcza
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 05-09-2006, 18:14   

Łukasz W napisał/a:
to ciekawe bo ja scigalem sie z nissanem sx200 i wzial mnie, czy raczej ja powinienem go zwiac???
Łukasz W napisał/a:
a jak z CRX bo tez scigalem go i raczej szedl calkiem podobnie jak moj tylko ja na poczatku mialem wieksze szanse


nie tylko od sprzetu zalezy jego przyspieszenie itp .
potrzebny tez jest DOBRY lacznik pomiedzy kierownica,a pedalami :mrgreen:
a jezeli masz zabite auto, to i colt 1,6 by Cie wziol ;) a tak na serio, to seryjny crx powinien dostac baty jak sie patrzy , a nie tylko minimalnie
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:16   

Rafi masz troche racji, ale o ten chip tylko bylo pytanie,raczej nie mam zamiaru meczyc mojego Miśa
ile moze kosztowac naprawa takiej skrzyni biegow???
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 18:20   

albo uzdrawianie silnika....albo swap z mocniejszych modeli..... 2.0 turbo podobno tam pasuje ...... tylko wiedz ze to kosztowne zmiany....ale jak juz dawac to po calosci

(jak zapytasz o silnik i gdzies znajdziesz to daj mi tez znac
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 18:20   

sruba coltem 1.6 wzial 200sx'a(jak kierowca dupa to i 1000koni nie pomaga) :D

[ Dodano: 05-09-2006, 18:21 ]
szkoda ze z olsztyna jestes:D bo bym chetnie zobaczyl jak lata ten gti :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.