Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma DI-D chwilowy bark mocy
Autor Wiadomość
pablos4 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 16-02-2010, 07:56   

robertdg napisał/a:
moze zacinac się elektrozawór, umieszczony na scianie grodziowej z kostka elektryczna i dwoma wezykami podcisnienia

Założyłem nowy ten zaworek i nic bez zmian

[ Dodano: 19-02-2010, 07:26 ]
No i wszystko wróciło do normy misiek śmiga aż miło - padła przepływka
 
 
Tomashi 
Forumowicz


Auto: Cari DI-D 102 KM '01 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 391
Skąd: R.Śl.
Wysłany: 23-02-2010, 21:32   

pablos4 napisał/a:
padła przepływka

a co to jest ??
_________________
*** porzuciłem Niemca dla euro-Japończyka :D ***
...i wróciłem znów do Niemca ;)
 
 
pablos4 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: Polska
Wysłany: 24-02-2010, 14:28   

Przepływomierz powietrza umieszczony pomiedzy filtrem powietrza a rura dolotową do turbiny.
 
 
shymo 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 2002 DID, 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 53
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-02-2010, 10:30   

Może się przydać: Przepływomierz + ten link do forum v40
_________________
 
 
bufor
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2010, 20:40   

witam dołączam się do problemu autko po wymianie filtrów i płynów zatankowane Orlen werwa do pełna śmiga jak zawsze a tu po jakiś 340 km jadę wrzucam 4 i gaz a tu mocy nie ma nie reaguje na gaz dusi się to ja 3 i deptam i to samo zamulone żadna kontrolka się nie zapaliła to tak wolno jakieś 40km/h przez chwile jechałem regulując jedynie pedałem gazu i po chwili zaskoczyła jak by nie było tego zdarzenia przetestowałem w trasie i Ok ..wytłumaczyłem sobie że to filtr paliwa jak wymieniali to morze gdzieś powietrze się zawiesiło ....mam ja już 3 lata i to pierwsze zdarzenie nie podłączałem pod kompa ale to zrobię
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2010, 20:59   

W DID 115KM przyczyną chwilowego zamulenia może być zapiekająca się kierownica spalin turbiny. Doraźnie problem ustępuje przy dynamiczniejszej jeździe ale ostatecznie trzeba zdemontować i wyczyścić turbinę z nagaru.
Pozdrawiam.
_________________
Pieniek
 
 
pycior 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 29-05-2010, 13:14   

Witam smigam Cari 1.8GDI 99r i u mnie jest podobny problem powyzej 160km/h zapala mi sie kontrolka silnika i pojawia sie szarpniecie to trwa jakies 3sek.przerwa i znowu(bez ciaglosci)jak zwolnie ponizej 160km/h jest oki.Podjechalem na komputer i mechanik wskazal na pompke wysokiego cisnienia(daje za doze cisnienie paliwa)koszt400zl.Za wykrycie bledu wziol 20zl. Pozdro
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 29-05-2010, 22:58   

pycior napisał/a:
Witam smigam Cari 1.8GDI 99r i u mnie jest podobny problem powyzej 160km/h zapala mi sie kontrolka silnika i pojawia sie szarpniecie to trwa jakies 3sek.przerwa i znowu(bez ciaglosci)jak zwolnie ponizej 160km/h jest oki.Podjechalem na komputer i mechanik wskazal na pompke wysokiego cisnienia(daje za doze cisnienie paliwa)koszt400zl.Za wykrycie bledu wziol 20zl. Pozdro


di-d to diesel a ty masz gdi benzynę to zupełnie inne konstrukcje
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.