MSW1.8TD1989 |
Autor |
Wiadomość |
Andyszczecin
Nowy Forumowicz Andyszczecin
Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-02-2010, 21:54 MSW1.8TD1989
|
|
|
Witam.mam problem -za wysokie obroty.Wymieniałem pasek rozrządu i po złożeniu mam za wysokie obroty.Regulacja nic nie daje..jest całkowicie obniżone a mimo to nadal obroty ok.1200.Czy może być to wina zapłonu?za wczesny lub za póżny?Proszę o sugestie i z góry dziękuję
Pozdrawiam |
_________________ Andyszczecin |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-02-2010, 09:54
|
|
|
Andyszczecin,objawami złego ustawienia kąta wtrysku są m.in. kopcenie- za późny, i klekotanie - za wczesny. Masz któryś z objawów? Czy autko normalnie odpala? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Andyszczecin
Nowy Forumowicz Andyszczecin
Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-03-2010, 09:04
|
|
|
Witam....no właśnie auto ciężko odpala na zimnym motorku i przy dodaniu gazu kopci na czarno==mam jeszcze jedno pytanko,,,może żle ustawiłem rozrząd...ustawiłem punkt pompy,punkt rozrządu,ale punkt na wale na środkowym znaku(pomiędzy dwoma sąsiadującymi poniżej i powyżej) czy tak powinno być?
Pozdrawiam |
_________________ Andyszczecin |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-03-2010, 09:23
|
|
|
Andyszczecin, z tego co pamiętam ze swojego autka, to znak chyba był jeden na wale... I wszystkie znaki powinny się idealnie zgadzać po kilkukrotnym obrocie silnikiem. Sprawdź dokładnie rozrząd, no i jeżeli ciężko odpala, prawdopodobnie masz źle ustawiony kąt wtrysku. Pozdrawiam. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Andyszczecin
Nowy Forumowicz Andyszczecin
Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-03-2010, 03:35
|
|
|
Witaj.Znaki pokrywają się idealnie(u mnie są 3 na obudowie koła)ustawiłem na srodkowym.Mam pytanie,czy jest możliwość samodzielnego ustawienia kąta wtrysku? .Jesli tak,jak to zrobić? |
_________________ Andyszczecin |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 02-03-2010, 07:44
|
|
|
Andyszczecin napisał/a: | Mam pytanie,czy jest możliwość samodzielnego ustawienia kąta wtrysku? .Jesli tak,jak to zrobić? | osobiście sam bym tego nie robił. Ale jeśli chcesz spróbować, to luzujesz pompę a następnie popychasz lub odciągasz ją od głowicy. Wtedy następuje właśnie zmiana kąta wtrysku. Jeżeli przyspieszysz wtrysk, wtedy silnik będzie pracował głośniej a jak przyspieszysz za dużo nawet będzie tak metalicznie stukał- rozruch jest wtedy łatwiejszy. Gdy opóźnisz, wtedy silnik pracuje ciszej, ale jest mułowaty. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Andyszczecin
Nowy Forumowicz Andyszczecin
Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 25 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-03-2010, 13:00
|
|
|
Bardzo Ci dziękuję za rady.......wykorzystam je z pewnością
Pozdrawiam |
_________________ Andyszczecin |
|
|
|
 |
|