Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSW1.8TD1989
Autor Wiadomość
Andyszczecin 
Nowy Forumowicz
Andyszczecin

Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-02-2010, 21:54   MSW1.8TD1989

Witam.mam problem -za wysokie obroty.Wymieniałem pasek rozrządu i po złożeniu mam za wysokie obroty.Regulacja nic nie daje..jest całkowicie obniżone a mimo to nadal obroty ok.1200.Czy może być to wina zapłonu?za wczesny lub za póżny?Proszę o sugestie i z góry dziękuję
Pozdrawiam
_________________
Andyszczecin
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 28-02-2010, 09:54   

Andyszczecin,objawami złego ustawienia kąta wtrysku są m.in. kopcenie- za późny, i klekotanie - za wczesny. Masz któryś z objawów? Czy autko normalnie odpala?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Andyszczecin 
Nowy Forumowicz
Andyszczecin

Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-03-2010, 09:04   

Witam....no właśnie auto ciężko odpala na zimnym motorku i przy dodaniu gazu kopci na czarno==mam jeszcze jedno pytanko,,,może żle ustawiłem rozrząd...ustawiłem punkt pompy,punkt rozrządu,ale punkt na wale na środkowym znaku(pomiędzy dwoma sąsiadującymi poniżej i powyżej) czy tak powinno być?
Pozdrawiam
_________________
Andyszczecin
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 01-03-2010, 09:23   

Andyszczecin, z tego co pamiętam ze swojego autka, to znak chyba był jeden na wale... I wszystkie znaki powinny się idealnie zgadzać po kilkukrotnym obrocie silnikiem. Sprawdź dokładnie rozrząd, no i jeżeli ciężko odpala, prawdopodobnie masz źle ustawiony kąt wtrysku. Pozdrawiam.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Andyszczecin 
Nowy Forumowicz
Andyszczecin

Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-03-2010, 03:35   

Witaj.Znaki pokrywają się idealnie(u mnie są 3 na obudowie koła)ustawiłem na srodkowym.Mam pytanie,czy jest możliwość samodzielnego ustawienia kąta wtrysku? .Jesli tak,jak to zrobić?
_________________
Andyszczecin
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 02-03-2010, 07:44   

Andyszczecin napisał/a:
Mam pytanie,czy jest możliwość samodzielnego ustawienia kąta wtrysku? .Jesli tak,jak to zrobić?
osobiście sam bym tego nie robił. Ale jeśli chcesz spróbować, to luzujesz pompę a następnie popychasz lub odciągasz ją od głowicy. Wtedy następuje właśnie zmiana kąta wtrysku. Jeżeli przyspieszysz wtrysk, wtedy silnik będzie pracował głośniej a jak przyspieszysz za dużo nawet będzie tak metalicznie stukał- rozruch jest wtedy łatwiejszy. Gdy opóźnisz, wtedy silnik pracuje ciszej, ale jest mułowaty.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Andyszczecin 
Nowy Forumowicz
Andyszczecin

Auto: Mitsubishi Space Wagon 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-03-2010, 13:00   

Bardzo Ci dziękuję za rady.......wykorzystam je z pewnością
Pozdrawiam
_________________
Andyszczecin
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.