Przesunięty przez: akbi 12-06-2008, 15:28 |
L400 przymiarka do kupna |
Autor |
Wiadomość |
dariusy [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2008, 23:55 L400 przymiarka do kupna
|
|
|
Witam.Jako iz zaszla potrzeba dokupienia auta dostawczego,a ja chce byc wierny trzem diamentom, wybór moj padł na misia L400.Na forum prawie nic nie znalazlem,nikt prawie nic nie pisze.Czy moglby mi ktos cos doradzic w twmacie kupna lub szerzej opisac to autko?
Zauwazylem ze jest prawie identyczne jak hyuandai h200 i hyundai ma silnik od pajero.Nie chce zadnej t4 bo tego pelno jezdzi po drogach, a l400 ma calkiem przyzwoity wygląd.Czy istnieje wersja 4X4?Za odpowiedzi z gory dziekuje:)
[ Dodano: 24-04-2008, 16:01 ]
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi serdecznie.Mysle ze poszerzyly one moja wiedze w temacie niezmiernie.Klozet |
|
|
|
 |
fajah
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 128 Skąd: Syberia
|
Wysłany: 10-06-2008, 21:05
|
|
|
no lipa, że nikt nic nie pisze. ja też się przymierzam do kupna L400 tylko jaki model co i jak? Wogóle nawet podforum nie ma o L400 |
_________________ 1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0 |
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 11-06-2008, 10:44
|
|
|
Witam
• Ja również boleje nad tym ze nie ma podforum L400/Space Gear. Może Adminy to zmienią? Z tego, co wiem o L400 to przy kupnie powinieneś zwrócić uwagę na termin wymiany paska rozrządu. Jest to taki diesel jak w Pajero a wymiana jest pracochłonna i kosztuje około 3-4 tyś. Sprawdź również czy nic nie szumi w tylnim moście, wszelkie skądkolwiek wycieki oczywiście dyskwalifikują auto, części są w miarę dostępne po kraju jeździ sporo hundajów H1 H200, które były robione na licencji L400/Space Gear. Nadwozie i podwozie nie korodują zanadto, ale warto sprawdzić wnęki kół oraz podłużnice lecące przez cała długość pod samochodem, jeżeli był walony to tam będzie można to wyczuć.No i właściwie to, do czego ci samochód potrzebny? Czy ma być dostawczy L400 czy osobówka Space Gear czy terenowy Space Gear/Delica?
• Pozdrawiam |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2008, 17:34 Re: L400 przymiarka do kupna
|
|
|
dariusy napisał/a: | Czy istnieje wersja 4X4? |
Istnieje. Od jakiegoś czasu śledzę oferty używanych L400 i w Polsce trafiłem tylko na dwie z napędem 4x4.
Pozostaje import.
SZOG napisał/a: | Jest to taki diesel jak w Pajero a wymiana jest pracochłonna i kosztuje około 3-4 tyś. | Ostatnio widziałem też L400/Space Gear z silnikiem 2,8 TD a z forum Pajero wiem, że ten silnik jest na łańcuchu a nie na pasku. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
fajah
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 128 Skąd: Syberia
|
Wysłany: 12-06-2008, 11:42
|
|
|
może jakiś manual ktoś ma, bo chciałbym zobaczyć jakie on ma wymiary.
wczoraj brat jeździł do Bydgoszczy oglądać L400 z otomoto to porażka co polacy kurde potrafia. dzwonisz, mówi wszystko ok, zero rdzy a na miejscu totalna porażka, złom. Szukam coś zagranicą. Możecie coś więcej napisać? Która wersja byłaby najlepsza, najbardziej wypasiona i wogóle Czy jest możliwość wyciągania siedzeń, bo chciałbym nim wozić towar i od czasu do czasu ludzi?
Pozdrawiam |
_________________ 1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2008, 11:59
|
|
|
Length [dlugosc] 4595 mm (180.9 in) – 5085 mm (200.2 in)
Width [szerokosc] 1695 mm (66.7 in)
Height [wysokosc] 1855 mm (73 in) – 2070 mm (81.5 in)
Curb weight [masa wlasna] 1690 kg (3726 lb) – 2170 kg (4784 lb) |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
fajah
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 128 Skąd: Syberia
|
Wysłany: 12-06-2008, 12:22
|
|
|
dzieki, a wymiary paki ? |
_________________ 1998-2007: Lancer GLX 1.3
2007-2014: Galant GLX 2.0
2015-2017: Outlander 2.0
2017-xxxx: Outlander Turbo 2.0 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 12-06-2008, 14:01
|
|
|
Jest nadal produkowany na filipinach jako mitsubishi
http://www.mitsubishi-mot...s/spacegear.pdf i w Chinach pod inna marką na licencji. Tylne siedzenia składa się na boki, na burty i jest wtedy sporo miejsca, siedzenia środkowego rzędu są w wersji 7-osobowej przesuwane i obracane na wszelki możliwe sposoby, więc powierzchnia załadunku jest spora, nośność wersji osobowych jest raczej niewielka ( patrz masa max). Z silników jest jeszcze 4G63 2,0l |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-06-2008, 16:18
|
|
|
Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 12-06-2008, 18:55
|
|
|
fajah napisał/a: | może jakiś manual ktoś ma, |
manuali tutaj dostatek ale english. |
|
|
|
 |
brazil
Nowy Forumowicz
Auto: L-400 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 4 Skąd: GDAŃSK
|
Wysłany: 12-04-2009, 19:44
|
|
|
Temat juz co prawda zaszły ale chciałem napisać kilka słów na temat rozrządu. W silniku 2.5 TD ośmiozaworowego jest pasek, a nawet dwa. Nie wiem jak napisać do czego ten drugi ale jest bardzo ważny. Do tego dwwa kółka (rolki w tym napinacz) i nie jest to koszt 3-4 tyś. Za części w InterCarsie zapłaciłem 420 zł tj. dwa paski Continetal i dwie rolki (w tym napinacz). Aha i zimeringi dwa na wałek rorządu i wałek korbowy. Koszt wymiany zależy już od mechanika, ale częsci nie były drogie. |
|
|
|
 |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-03-2010, 22:04
|
|
|
Pozwólcie, że odświeżę temat. Zastanawiam się nad zmianą mojego Gala na L400 - koniec luksusu z V6 potrzebna większa paka....
Widzę, że koło 1997 był lifting czy wiecie czym się konkretnie różnią auta przed i po lifcie poza wyglądem zewnętrznym?
Jest ładny dość wóz niedaleko mnie: http://www.cobra.auto.bydgoszcz.pl/
Jest też 4x4 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9354406 - ale nie widzę drugiego drążka od skrzyni biegów - on ma stały napęd na 4 koła?
Jak myślicie? |
|
|
|
 |
roarflex
Forumowicz

Auto: Lancer CS01,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 66 Skąd: Międzyrzec
|
Wysłany: 11-03-2010, 16:57
|
|
|
Nie jestem pewien ale chyba napęd jest taki jak w Pajero, wiec stały?
A co do ogłoszenia to wisi już dłużej niż pół roku,tak więc ostrożnie. |
|
|
|
 |
|