Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST vs. manual 2.2
Autor Wiadomość
wronke 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2.2D 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: CH
Wysłany: 14-03-2010, 15:44   OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST vs. manual 2.2

poza tym ze jest drogi :( to nie udalo mi sie znalezc zadnych Waszych komentarzy w temacie nowej przekladni? bo silnik wyglada znajomo.

moje spostrzezenia - widzialem tylko na stronie pare danych to
duzo wolniej sie zbiera do 100, vs stare dobre manualne 2.2 : 11.7s vs 9.9, spalanie nieznacznie wieksze.

wiec jesli ktos wczesniej ujezdzal 2.2 a teraz mial przyjemnosc zobaczyc w akcji nowa skrzynie = prosze o podzielenie sie wrazeniami.

pozdr.
p

p.s. ciekawe ze opis skrzyni 2.2 manulanej (po liftingu) - tez pokazuje 11.1 do 100, vs poprzednie 9.9 - > czyzby nowe 2.2 bylo totalnie zamulone przy starcie od zera?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-03-2010, 16:57   

Jeździłem testówką w ASO Mitsubishi w Sztokholmie w zeszłym tygodniu. Automat strasznie zamulil ten motorek w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów. Choć wygoda jest fenomenalna :)
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-03-2010, 21:31   

mitsu00 napisał/a:
Automat strasznie zamulil ten motorek w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów
mitsu00, może porównujesz do swojego i dlatego tak Ci się wydaje? TC-SST to jest przecież odpowiednik VW DSG i tam raczej nie narzekają na mulenie.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-03-2010, 21:34   

Rezon, to jest bardzo możliwe. Spójrz na sytuację w EVO...
_________________
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 15-03-2010, 15:34   

Problem jest taki, że skrzynie automatyczne w Polsce są mało popularne, więc trudno jest o jakąś bezpośrednią relację od użytkownika, a TC-SST jest do tego nowością z O2. 3 tyg. temu na forum Colta zadałem podobne pytanie, i do teraz zero odpowiedzi.
Przed zakupem o2 , byłem na jeździe próbnej u konkurencji gdzie właśnie dwu sprzęgło skrzynia biegów produkowana przez tę samą firmę, co z skrzynia w O2. Potwierdzam mułowatość, z tym, że tam był silnik 2.0 (140). Pomijam, że wybrałem samochód ten a nie inny, to żałuję, że nie zdecydowałem się na samochód z automatem nawet jak by to miło być koszem mułowatości.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2010, 15:46   

KowaliK napisał/a:
Rezon, to jest bardzo możliwe. Spójrz na sytuację w EVO...


Ale EVO zamula tylko przy starcie (za nisko zaczyna "brać" skrzynia podobno w obawie przed zużyciem jednego ze sprzęgła) a potem (po starcie) już jest tylko lepiej.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-03-2010, 16:03   

sylb napisał/a:
Przed zakupem o2 , byłem na jeździe próbnej u konkurencji gdzie właśnie dwu sprzęgło skrzynia biegów produkowana przez tę samą firmę, co z skrzynia w O2. Potwierdzam mułowatość, z tym, że tam był silnik 2.0 (140).
Dla mnie nieco dziwne po jazdach próbnych Octavią z DSG. Wystarczy porównać dane fabryczne Octavii - silnik 2.0TDI 103kW (skąd my go znamy?) - Vmax 208man/207DSG, 0-100 - 9.6s man/ 9.6s DSG, średnie zużycie ON 5,7l man/ 5.9l DSG. Czyli praktycznie bez wpływu na cokolwiek oprócz wygodu i komfortu. A w Mitsu tak się nie dało?
Jak zabierałem się do zakupu Outka to szukałem 4x4 w dieslu i automacie dwusprzęgłowym (Audi) ale były poza moim zasięgiem finansowym i skończyło się na Outku w manualu.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-03-2010, 16:09   

rezon napisał/a:
A w Mitsu tak się nie dało?


Może inżynierowie Mitsubishi mieli na względzie bezawaryjność układu a inżynierom VW ostatnio o co innego chodzi (apropo tego co znacie).
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-03-2010, 20:30   

rezon napisał/a:
mitsu00, może porównujesz do swojego i dlatego tak Ci się wydaje? TC-SST to jest przecież odpowiednik VW DSG i tam raczej nie narzekają na mulenie.

Porównywałem do standardowego 2.2 HDI. Możecie kwestionować co napisałem nt mulenia czy nie. ja to tak odebrałem. Automat płynnie zmienia biegi ale silnik jakby miał miej mocy z tą skrzynią. Zresztą dane producenta dotyczące modelu po lifcie z tą skrzynią mówią same za siebie: auto przyspiesza o 2 sek wolniej niż manual przed liftem.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-03-2010, 21:01   

mitsu00, zapomniałem dodać - ;) .
mitsu00 napisał/a:
Zresztą dane producenta dotyczące modelu po lifcie z tą skrzynią mówią same za siebie: auto przyspiesza o 2 sek wolniej niż manual przed liftem.
z faktami się nie dyskutuje. 2s to baaaardzo dużo i mocno odczuwalne
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Rotax 
Nowy Forumowicz


Auto: seat ibiza
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 14
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-09-2010, 21:39   

Witam wszystkich jako "nowy" :lol:
Czytam większośc tematów na tym forum ponieważ od jakiegoś czasu przymierzam sie do zakupu Outka II.
No i mam dylemat czy ze skrzynią manualną czy automatyczną TC-SST, niestety w salonie obok mnie nie ma takowego do jazdy testowej i nikt z osób mi mniej lub bardziej znanych nie ma czegos takiego.
Opinie o tej "skrzynce" są różne, osobiście miałem kontakt ze skrzynią DSG w VW Pasacie i mam pozytywne wrażenia. Niestety nic nie wiem o tej skrzyni w wykonaniu Mitsu, a nie ukrywam ze najbardziej leży mi SUV z automatem ( w pewnym wieku komfort ponad wszystko), a widzę że ostatni post w tym temacie jest już dośc stary.
Może od tego czau ktoś z kolegów już dosiadał to cudo ciut dłużej, a może sam posiada - bardzo proszę o opinie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.