| 
		OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST vs. manual 2.2 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 wronke  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: outlander 2.2D 2007 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: CH 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2010, 15:44   OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST vs. manual 2.2
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               poza tym ze jest drogi    to nie udalo mi sie znalezc zadnych Waszych komentarzy w temacie nowej przekladni? bo silnik wyglada znajomo.
 
 
moje spostrzezenia -  widzialem tylko na stronie pare danych to 
 
 duzo wolniej sie zbiera do 100, vs stare dobre manualne 2.2 : 11.7s vs 9.9, spalanie nieznacznie wieksze.
 
 
wiec jesli ktos wczesniej ujezdzal 2.2 a teraz mial przyjemnosc zobaczyc w akcji nowa skrzynie = prosze o podzielenie sie wrazeniami.
 
 
pozdr.
 
p
 
 
p.s. ciekawe ze opis skrzyni 2.2 manulanej (po liftingu) - tez pokazuje 11.1 do 100, vs poprzednie 9.9 - > czyzby nowe 2.2 bylo totalnie zamulone przy starcie od zera? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu00  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: VOLVO XC70 AWD '13 
                  Kraj/Country: Sweden 
                  Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2010, 16:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeździłem testówką w ASO Mitsubishi w Sztokholmie w zeszłym tygodniu. Automat strasznie zamulil ten motorek w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów. Choć wygoda jest fenomenalna    | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
 
Dominik | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rezon  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: był OutlanderII 2.0DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2010, 21:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | mitsu00 napisał/a: | 	 		  | Automat strasznie zamulil ten motorek w porównaniu do wersji z manualną skrzynią biegów | 	  mitsu00, może porównujesz do swojego i dlatego tak Ci się wydaje? TC-SST to jest przecież odpowiednik VW DSG i tam raczej nie narzekają na mulenie. | 
             
						
				_________________ był Outlander 2 2.0Did    był Superb 1,8TSI 4x4    jest V60 CC    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KowaliK  		  
		 
         Mitsumaniak 01339/KMM
  
                  Auto: JDM's 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2010, 21:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Rezon, to jest bardzo możliwe. Spójrz na sytuację w EVO... | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sylb  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: OUTLANDER 2.0DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 15:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Problem jest taki, że skrzynie automatyczne w Polsce są mało popularne, więc trudno jest o jakąś bezpośrednią relację od użytkownika, a TC-SST jest do tego nowością z O2. 3 tyg. temu na forum Colta zadałem podobne pytanie, i do teraz zero odpowiedzi.
 
Przed zakupem o2 , byłem na jeździe próbnej u konkurencji gdzie właśnie dwu sprzęgło skrzynia biegów produkowana przez tę samą firmę, co z skrzynia w O2. Potwierdzam mułowatość, z tym, że tam był silnik 2.0 (140).  Pomijam, że wybrałem samochód ten a nie inny, to żałuję, że nie zdecydowałem się na samochód z automatem nawet jak by to miło być koszem mułowatości. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 15:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KowaliK napisał/a: | 	 		  | Rezon, to jest bardzo możliwe. Spójrz na sytuację w EVO... | 	  
 
 
Ale EVO zamula tylko przy starcie (za nisko zaczyna "brać" skrzynia podobno w obawie przed zużyciem jednego ze sprzęgła) a potem (po starcie) już jest tylko lepiej. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rezon  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: był OutlanderII 2.0DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 16:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | sylb napisał/a: | 	 		  | Przed zakupem o2 , byłem na jeździe próbnej u konkurencji gdzie właśnie dwu sprzęgło skrzynia biegów produkowana przez tę samą firmę, co z skrzynia w O2. Potwierdzam mułowatość, z tym, że tam był silnik 2.0 (140). | 	   Dla mnie nieco dziwne po jazdach próbnych Octavią z DSG. Wystarczy porównać dane fabryczne Octavii - silnik 2.0TDI 103kW (skąd my go znamy?) - Vmax 208man/207DSG, 0-100 - 9.6s man/ 9.6s DSG, średnie zużycie ON 5,7l man/ 5.9l DSG. Czyli praktycznie bez wpływu na cokolwiek oprócz wygodu i komfortu. A w Mitsu tak się nie dało?
 
 Jak zabierałem się do zakupu Outka to szukałem 4x4 w dieslu i automacie dwusprzęgłowym (Audi) ale były poza moim zasięgiem finansowym i skończyło się na Outku w manualu. | 
             
						
				_________________ był Outlander 2 2.0Did    był Superb 1,8TSI 4x4    jest V60 CC    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 16:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rezon napisał/a: | 	 		  | A w Mitsu tak się nie dało? | 	  
 
 
Może inżynierowie Mitsubishi mieli na względzie bezawaryjność układu a inżynierom VW ostatnio o co innego chodzi (apropo tego co znacie). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu00  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: VOLVO XC70 AWD '13 
                  Kraj/Country: Sweden 
                  Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 20:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rezon napisał/a: | 	 		  | mitsu00, może porównujesz do swojego i dlatego tak Ci się wydaje? TC-SST to jest przecież odpowiednik VW DSG i tam raczej nie narzekają na mulenie. | 	  
 
Porównywałem do standardowego 2.2 HDI. Możecie kwestionować co napisałem nt mulenia czy nie. ja to tak odebrałem. Automat płynnie zmienia biegi ale silnik jakby miał miej mocy z tą skrzynią. Zresztą dane producenta dotyczące modelu po lifcie z tą skrzynią mówią same za siebie: auto przyspiesza o 2 sek wolniej niż manual przed liftem. | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
 
Dominik | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rezon  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: był OutlanderII 2.0DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2010, 21:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mitsu00, zapomniałem dodać  -   .  	  | mitsu00 napisał/a: | 	 		  |  Zresztą dane producenta dotyczące modelu po lifcie z tą skrzynią mówią same za siebie: auto przyspiesza o 2 sek wolniej niż manual przed liftem. | 	   z faktami się nie dyskutuje. 2s to baaaardzo dużo i mocno odczuwalne | 
             
						
				_________________ był Outlander 2 2.0Did    był Superb 1,8TSI 4x4    jest V60 CC    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rotax  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: seat ibiza 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 14 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-09-2010, 20:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich jako "nowy"    
 
Czytam większośc tematów na tym forum ponieważ od jakiegoś czasu przymierzam sie do zakupu Outka II. 
 
No i mam dylemat czy ze skrzynią manualną czy automatyczną  TC-SST, niestety w salonie obok mnie nie ma takowego do jazdy testowej i nikt z osób mi mniej lub bardziej znanych nie ma czegos takiego.
 
Opinie o tej "skrzynce" są różne, osobiście miałem kontakt ze skrzynią DSG w VW Pasacie i mam pozytywne wrażenia. Niestety nic nie wiem o tej skrzyni w wykonaniu Mitsu, a nie ukrywam ze najbardziej leży mi SUV z automatem ( w pewnym wieku komfort ponad wszystko), a widzę że ostatni post w tym temacie jest już dośc stary. 
 
Może od tego czau ktoś z kolegów  już dosiadał to cudo ciut dłużej, a może sam posiada -  bardzo proszę o opinie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |