[1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy. |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-03-2010, 09:09
|
|
|
albo źle przeprowadzona regulacja i nauka wolnych obrotów, niestety ;/ ja tam mogę wszystko włączyć i kręcić kierownicą a obroty są idealnie 845 na dataloggerze na zegarze 900... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
lombard
Forumowicz JESTEM HARDCOREM !!!
Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 266 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 20-03-2010, 13:20
|
|
|
Miałem identyczne objawy - przy skręcaniu kierownicą "na postoju" max skręt auto przygasało , gasło , - powód - umierająca pompa wspomagania - (musiała powoli się zacierać i dawała zbyt duży opór po wymianie pompy wszystko jest jak być powinno).Jeżeli czujniki masz sprawne i nic na desce się nie świeci - to z chłodzeniem wszystko ok - a jeżeli za często się wiatrak włącza to albo jeździsz agresywnie no i auto musi się częściej chłodzić albo masz mocno zanieczyszczony układ chłodzenia . |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-03-2010, 16:07
|
|
|
ale jemu gaśnie nie jak przekręci kierownicę do końca tylko jak nią kręci |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2010, 00:56
|
|
|
powiem tak resetowałem go już kilka razy krokowy sprawdzałem omomierzem i jest ok nieszczelności nie zauważyłem ale problem pojawia się na gorącym silniku na zimnym jest ok |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-03-2010, 12:38
|
|
|
a po resecie uczyłeś go wolnych obrotów? masz dobrze ustawiony zapłon?
po resecie ECU na drugi dzień jak silnik postoi całą noc, odpalasz auto na zimno i nic nie włączasz, nic nie robisz, nie otwierasz automatycznych szyb ani nie włączasz nawiewu, nawet nie kręcisz kierownicą, silnik ma chodzić sam na wolnych obrotach do momentu aż włączą się wentylatory na chłodnicy, jak się włączą czekasz aż się wyłączą, gasisz silnik, czekasz 5-10s aż przekaźnik od pompy paliwa się wyłączy, odpalasz znów silnik i możesz jechać, tak nauczony ECU musi działać jak trzeba, jak tak nie jest to musi być coś nie tak i trzeba dalej grzebać |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 21-03-2010, 13:04
|
|
|
beben1982, załączaja wentylatory ale oba??
mi zasówa jeden a oba na klimatyzacji pytam bo morze ja mam cos spierdzielone
ale czesto umnie z czestotliwoscia jak juz sie wlaczy pochodzi z 10 sekund i potem 30-40 sekund cisza i znowu |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2010, 15:18
|
|
|
u mnie są oba zmostkowane bo cała klima jest wywalona więc załączają się oba a nie wiem czy jeden dałby rade schłodzić całą chłodnice |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-03-2010, 16:22
|
|
|
powinien chodzić jeden wentyl normalnie, niektórzy mają zmostkowane 2, normalnie drugi przy klimie ma chodzić i tyle w temacie |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 21-03-2010, 23:25
|
|
|
zenek_bb, no to mi sie podoba
pozatym poco to mostkowac na dwa wichry to nie 3.0v6 panowie pozatym jak to musi szumiec jak wystartuje |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2010, 01:09
|
|
|
no nie powiem szumi jak diabli proponujecie odpiąć ten jeden na stałe |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 22-03-2010, 10:02
|
|
|
beben1982, a po co ja mam odpinac , umnie wszystko gra wiatraczki i klima
ty masz cos tam powywalane wiec i wiatrak morze do kompletu wywal
<lżejszy szybszy bedzie> |
|
|
|
 |
|