Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-03-2010, 09:09   

albo źle przeprowadzona regulacja i nauka wolnych obrotów, niestety ;/ ja tam mogę wszystko włączyć i kręcić kierownicą a obroty są idealnie 845 na dataloggerze na zegarze 900...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20-03-2010, 13:20   

Miałem identyczne objawy - przy skręcaniu kierownicą "na postoju" max skręt auto przygasało , gasło , - powód - umierająca pompa wspomagania - (musiała powoli się zacierać i dawała zbyt duży opór po wymianie pompy wszystko jest jak być powinno).Jeżeli czujniki masz sprawne i nic na desce się nie świeci - to z chłodzeniem wszystko ok - a jeżeli za często się wiatrak włącza to albo jeździsz agresywnie no i auto musi się częściej chłodzić :mrgreen: albo masz mocno zanieczyszczony układ chłodzenia :? .
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-03-2010, 16:07   

ale jemu gaśnie nie jak przekręci kierownicę do końca tylko jak nią kręci
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2010, 00:56   

powiem tak resetowałem go już kilka razy krokowy sprawdzałem omomierzem i jest ok nieszczelności nie zauważyłem ale problem pojawia się na gorącym silniku na zimnym jest ok
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2010, 12:38   

a po resecie uczyłeś go wolnych obrotów? masz dobrze ustawiony zapłon?

po resecie ECU na drugi dzień jak silnik postoi całą noc, odpalasz auto na zimno i nic nie włączasz, nic nie robisz, nie otwierasz automatycznych szyb ani nie włączasz nawiewu, nawet nie kręcisz kierownicą, silnik ma chodzić sam na wolnych obrotach do momentu aż włączą się wentylatory na chłodnicy, jak się włączą czekasz aż się wyłączą, gasisz silnik, czekasz 5-10s aż przekaźnik od pompy paliwa się wyłączy, odpalasz znów silnik i możesz jechać, tak nauczony ECU musi działać jak trzeba, jak tak nie jest to musi być coś nie tak i trzeba dalej grzebać
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 21-03-2010, 13:04   

beben1982, załączaja wentylatory ale oba??
mi zasówa jeden a oba na klimatyzacji pytam bo morze ja mam cos spierdzielone
ale czesto umnie z czestotliwoscia jak juz sie wlaczy pochodzi z 10 sekund i potem 30-40 sekund cisza i znowu
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2010, 15:18   

u mnie są oba zmostkowane bo cała klima jest wywalona więc załączają się oba a nie wiem czy jeden dałby rade schłodzić całą chłodnice
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-03-2010, 16:22   

powinien chodzić jeden wentyl normalnie, niektórzy mają zmostkowane 2, normalnie drugi przy klimie ma chodzić i tyle w temacie
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 21-03-2010, 23:25   

zenek_bb, :D no to mi sie podoba
pozatym poco to mostkowac na dwa wichry to nie 3.0v6 panowie pozatym jak to musi szumiec jak wystartuje :?
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2010, 01:09   

no nie powiem szumi jak diabli proponujecie odpiąć ten jeden na stałe
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 22-03-2010, 10:02   

beben1982, a po co ja mam odpinac , umnie wszystko gra wiatraczki i klima
ty masz cos tam powywalane wiec i wiatrak morze do kompletu wywal
<lżejszy szybszy bedzie> :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.