Przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-03-2010, 07:38 Przepływomierz
|
|
|
Ostatnio czyściłem przepływomierz, i po czyszczeniu obroty wzrosły do 1900 skręciłem je śrubą w przepustnicy do 1500 i koniec śruba jest wkręcona na maxa, a w dodatku falują (falowanie ustępuje po włączeniu klimy) istnieje jakiś inny sposób aby zmniejszyć obroty? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-03-2010, 08:19
|
|
|
Pytanie czym czyściłeś ten przepływomierz i po co? może go po prostu uszkodziłeś jest to bardzo delikatny element poza tym nie wymaga czyszczenia. Obroty ustawia się dużą śrubą przy przepustnicy nigdzie więcej. Posprawdzaj wszystko jeszcze raz czy dobrze poskręcałeś opaski i czy wszystko ok z wtyczka, zrób reset ECU i obejrzyj linkę od gazu za kolektorem dolotowym (musi mieć lekki luz, nie może być napięta) czasami lubi się przyblokować i nie pozwala na domknięcie się przepustnicy. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 26-03-2010, 08:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-03-2010, 08:20
|
|
|
Możliwe że jest jakaś nieszczelność w dolocie, może coś źle złożyłeś. Jeśi byłoby coś nie tak z przeplywką to miałbyś problemy z odpalaniem. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-03-2010, 08:27
|
|
|
Nie koniecznie w 3000gt możesz zdjąć całkiem wtyczkę z przepływki a silnik odpali tyle że będzie zamulony i będą problemy z obrotami. |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-03-2010, 11:41
|
|
|
czyściłem takim specjalnym środkiem CRC Air sensor cleaner. Jak odłączę przepływkę to silnik odpala ale zaraz gaśnie |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-03-2010, 11:50
|
|
|
Jak u mnie w maździ 626 padł to miałem problemy z odpalaniem ale nie każdy silnik jest tak samo skonstruowany. Oczywiście łatwo jest go uszkodzić, u mnie zdmuchnoł go strzał na gazie chociaż miałem kilka zabezpieczeń przeciw takiej sytuacji. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-03-2010, 12:05
|
|
|
Hmm... możliwe więc że wolnossak w SL reaguje trochę inaczej na odpięcie przepływki u mnie w twin turbo nie gaśnie po odpięciu ale to nie ważne, zrób to co ci napisałem wyżej jeśli nic nie znajdziesz to znaczy że uwaliłeś przepływomierz tym czyszczeniem. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 26-03-2010, 07:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-03-2010, 22:51
|
|
|
Dzięki pomógł reset ECU |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-03-2010, 07:45
|
|
|
No to dobrze że wszystko ok, tak myślałem że reset pewnie pomoże ale więcej go nie czyść ten element nie wymaga czyszczenia pozdro |
|
|
|
 |
|