[CA4A 1.6] Śrubka wpadła mi do rozrządu. |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:39
|
|
|
Z tego co pamiętam to na 99% nie. Nie potrafię się wbić na ruskiego CAPSa z roboty i nie mam jak sprawdzić.
PatricoWroc napisał/a: | w którym miejscu tak mniej więcej znajduje się rozrusznik? | Jest przykręcony do skrzyni od góry. Jak zdejmiesz całe plastiki z puszki powietrznej to powinno go być widać.
 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:42
|
|
|
No dobra, odkręcę rozrusznik i włożyć tam śrubokręt żeby zablokować?
Nie chcę niczego uszkodzić dlatego pytam.
A czy przy odkręcaniu koła pasowego mogę przestawić rozrząd? Jak zobaczyć czy jest dobrze ustawiony? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:43
|
|
|
londolut, od spodu w skrzyni widze wizjer, wiec powinno dac sie zablokowac
[ Dodano: 14-04-2010, 14:46 ]
Tu masz do pobrania instrukcje serwisowa http://www.e-elektron.pl/...tLancer9295.htm plik11.pdf strona 71 jest opis i wizualizacja obrazkowa jak ustawic na znaki. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:51
|
|
|
Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana. |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:59
|
|
|
mkm napisał/a: | Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana. |
gdzie tak mniej więcej szukać tej blachy? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:00
|
|
|
Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu. |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:04
|
|
|
Okej, dzięki wielkie za info. Zaraz idę i spróbuję to odkręcić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:14
|
|
|
mkm napisał/a: | Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu. | od samego poczatku o tym mówiłem, ale londolut się uparł ze nie ma i mnie wprowadził w błąd |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:52
|
|
|
Jest ta pokrywka. odkręciłem ją i mam koło zamachowe. Tylko pytanie do Was moi mili jak i czym je zablokować by odkręcić te koła pasowe. Zależy mi trochę na czasie bo chciałbym dzisiaj odpalić auto, a nie chcę zepsuć koła czy coś. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-04-2010, 16:12
|
|
|
musisz dobrym śrubokrętem ślusarskim pewnie zablokować koło zamachowe, to poprotu musisz wyczuc, nikt Ci nie powie gdzie dokładnie i w który ząb na kole masz włożyć śrubokręt, silnik masz zabudowany w aucie wiec troche to utrudnia, ale pomysl troche i napewno dasz rade, wez sobie kogos do pomocy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 16:14
|
|
|
Właśnie nie bardzo mam kogo wziąć, bo u Mnie na dzielnicy to same lewusy, no ale mam nadzieję, że dam sobie radę.
Póki co wielkie dzięki za pomoc, zaraz idę próbować to odkręcić, a potem skręcić i dam Wam znać jak poszło.
[ Dodano: 14-04-2010, 16:52 ]
A więc tak, odkręcenie tego jest chyba nie możliwe. Zjechałem na tej śrubie dwa klucze. Poniżej daje ich zdjęcie jako dowód:
Może macie jakiś pomysł jak to odkręcić? Niestety nie mam już żadnego sprawnego klucza, będę musiał sobie jakiś poradzić tym wygiętym. :/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-04-2010, 17:01
|
|
|
PatricoWroc, odkręcaj to na "udar" weż kilowy mlotek i mocny pobijak, przywal centrycznie przez pobijak w łeb sruby ale tak aby jej nie zbic i wtedy próbuj odkrecac, wybacz ale Twoje klucze to jakas chinsczyzna |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 17:06
|
|
|
Ten po lewej to stary polski klucz, ten po lewej z chin.
Muszę klucz wykombinować, teraz popsikam tą śrubę WD 40 i popukam młotkiem przed odkręcaniem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2010, 20:09
|
|
|
Dobrze byłoby mieć jakąś solidną gaz-rurkę przy takiej operacji. Klucz o tak krótkim ramieniu niestety sukcesów nie wróży... |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-04-2010, 20:13
|
|
|
Dzisiaj z pomocą przybył Bartek (deejay).
Zwykłym kluczem za cholerę nie idzie tego ruszyć. Jutro Bartek przyjedzie z osprzętem, to jest kompresor i klucz pneumatyczny z udarem i miejmy nadzieję, że to ta śruba puści.
No, a pomyśleć, że Colcik stoi już drugi dzień przez mega majsterkowy klucz 10 w 1 z Biedronki.
Już nigdy takim badziewiem nic przy silniku nie kręcę, bo później same problemy są. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|