Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Śrubka wpadła mi do rozrządu.
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-04-2010, 14:39   

Z tego co pamiętam to na 99% nie. Nie potrafię się wbić na ruskiego CAPSa z roboty i nie mam jak sprawdzić.

PatricoWroc napisał/a:
w którym miejscu tak mniej więcej znajduje się rozrusznik?
Jest przykręcony do skrzyni od góry. Jak zdejmiesz całe plastiki z puszki powietrznej to powinno go być widać.

_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 14:42   

No dobra, odkręcę rozrusznik i włożyć tam śrubokręt żeby zablokować?
Nie chcę niczego uszkodzić dlatego pytam.

A czy przy odkręcaniu koła pasowego mogę przestawić rozrząd? Jak zobaczyć czy jest dobrze ustawiony?
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 14:43   

londolut, od spodu w skrzyni widze wizjer, wiec powinno dac sie zablokowac

[ Dodano: 14-04-2010, 14:46 ]
Tu masz do pobrania instrukcje serwisowa http://www.e-elektron.pl/...tLancer9295.htm plik11.pdf strona 71 jest opis i wizualizacja obrazkowa jak ustawic na znaki.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-04-2010, 14:51   

Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana.
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 14:59   

mkm napisał/a:
Z tego co pamietam jest dostep do kola zamachowego bez koniecznosci demontazu rozrusznika. Jest tam oslona blaszana.


gdzie tak mniej więcej szukać tej blachy?
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-04-2010, 15:00   

Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu.
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 15:04   

Okej, dzięki wielkie za info. Zaraz idę i spróbuję to odkręcić.
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 15:14   

mkm napisał/a:
Na laczeniu silnika ze skrzynia biegow od spodu.
od samego poczatku o tym mówiłem, ale londolut się uparł ze nie ma i mnie wprowadził w błąd :evil:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 15:52   

Jest ta pokrywka. odkręciłem ją i mam koło zamachowe. Tylko pytanie do Was moi mili jak i czym je zablokować by odkręcić te koła pasowe. Zależy mi trochę na czasie bo chciałbym dzisiaj odpalić auto, a nie chcę zepsuć koła czy coś. :)
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 16:12   

musisz dobrym śrubokrętem ślusarskim pewnie zablokować koło zamachowe, to poprotu musisz wyczuc, nikt Ci nie powie gdzie dokładnie i w który ząb na kole masz włożyć śrubokręt, silnik masz zabudowany w aucie wiec troche to utrudnia, ale pomysl troche i napewno dasz rade, wez sobie kogos do pomocy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 16:14   

Właśnie nie bardzo mam kogo wziąć, bo u Mnie na dzielnicy to same lewusy, no ale mam nadzieję, że dam sobie radę.

Póki co wielkie dzięki za pomoc, zaraz idę próbować to odkręcić, a potem skręcić i dam Wam znać jak poszło. :)

[ Dodano: 14-04-2010, 16:52 ]
A więc tak, odkręcenie tego jest chyba nie możliwe. Zjechałem na tej śrubie dwa klucze. Poniżej daje ich zdjęcie jako dowód:



Może macie jakiś pomysł jak to odkręcić? Niestety nie mam już żadnego sprawnego klucza, będę musiał sobie jakiś poradzić tym wygiętym. :/
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-04-2010, 17:01   

PatricoWroc, odkręcaj to na "udar" weż kilowy mlotek i mocny pobijak, przywal centrycznie przez pobijak w łeb sruby ale tak aby jej nie zbic i wtedy próbuj odkrecac, wybacz ale Twoje klucze to jakas chinsczyzna :shock:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 17:06   

Ten po lewej to stary polski klucz, ten po lewej z chin. :D

Muszę klucz wykombinować, teraz popsikam tą śrubę WD 40 i popukam młotkiem przed odkręcaniem.
_________________

 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2010, 20:09   

Dobrze byłoby mieć jakąś solidną gaz-rurkę przy takiej operacji. Klucz o tak krótkim ramieniu niestety sukcesów nie wróży... :(
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 20:13   

Dzisiaj z pomocą przybył Bartek (deejay). :)

Zwykłym kluczem za cholerę nie idzie tego ruszyć. Jutro Bartek przyjedzie z osprzętem, to jest kompresor i klucz pneumatyczny z udarem i miejmy nadzieję, że to ta śruba puści.

No, a pomyśleć, że Colcik stoi już drugi dzień przez mega majsterkowy klucz 10 w 1 z Biedronki. :D
Już nigdy takim badziewiem nic przy silniku nie kręcę, bo później same problemy są. :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.