Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Silnik słabo ciągnie od odłu w zakrecie 1000-20
Autor Wiadomość
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 21-04-2010, 20:23   

Psikus napisał/a:
ja dziś zauważyłem że jak nawet zmulę swojego na 2 przy skręcaniu to i tak odjedzie bezproblemowo, U Ciebie jak sądzę jest zjawisko takie jak by sie dusił i trzeba go "rozbujać" pedałem gazu tak?


Tak, u mnie jest takie zjawisko, że się silnik nie ciągnie poprstu. Musze używać połsprzęgła albo bardzo delikatnie wsiskac gaz żeby się

Psikus napisał/a:
A na wyższych obrotach nie ma problemu z mocą? Jeśli nie ma zwiększonego zużycia paliwa to trzeba raczej wykluczyć zalewanie benzyną, raczej trzeba by strzelać w zapłon.


A na wyższych idzie dobrze. Ale jest coś co może i jest normalnie ale wole o tym wspomnieć. Wyprzedzanie na 5 biegu, auto idzie spoko, koniec manewru, odpuszczam gaz, czuje że kiedy odejmuje gazu zaczyna jeszcze lepiej iść. Taki moment jak by w tym położeniu pedału wtedy dostawał najlepszą dawkę paliwa jaką może spalić, albo coś:)Takie coś miałem kiedyś w starej toyocie corolli, tam było to całkiem normalne. Trzeba było dać tyle gazu ile silnik mógł przerobić , jak dawało się więcej to samochód rozpędzał się gorzej, taki przepał. Jak u was jest , pedał w podłogę i idzie?? czy kontrolujecie jegoi położenie żeby najlepiej przyspieszał? Najlepiej to właśnie widać na 5biegu, na niższych może tego nie czuć

Psikus napisał/a:
Masz możliwość podjechać gdzieś pod komputer? tak żeby można było podejrzeć ciśnienie w kolektorze, napięcie na sondach... Jeśli masz możliwość pożyczyć od kogoś cewki też warto by było chociaż podmienić na chwilę


komputer tak, ale cewki raczej nie.
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-04-2010, 20:32   

kabat napisał/a:
Jak u was jest , pedał w podłogę i idzie??
tak
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-04-2010, 20:38   

obawiam sie ze przyczyna moze byc zle ustawionu TPS , czyli czujnik połozenia przepustnicy :wink: , miernik w reke i sprawdz :)

 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 21-04-2010, 20:51   

robertdg napisał/a:
Psikus, ja o tym wszystkim pisalem w pierwszym i drugim poscie, dokładne instrukcje sa w linku który podałem, kabat zwarł nie te piny co potrzeba, a z tego co opisuje to wnioskuje ze przy wiekzym otwarciu przepustnicy auto dostaje cos ala ciag wsteczny, zamiast przyspieszac hamuje silnikiem, jak mu delikatnie wciskasz gaz to auto idzie, znakiem tego wynika kilka problemów, jednakze wymruganie moze naprowadzic na cos, co moze kiedys komp zapisal w pamieci.


Dokładnie tak jak piszesz:)
Teraz podłączyłem wszytko jak ma być. Wymrugało mi błędy ABS, z silnikiem chyba wszytko OK. Sami zobaczcie, nagrałem to na dole link.

wymrugiwanie
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-04-2010, 20:59   

kabat, ECU nie zarejestrowało błędow, to teraz proponuje wziąśc Manual do reki i sprawdzać czujniki na silniku, nawet cewki na opornosc, oraz zobacz czy świece zapłonowe nie są "poprzebijane" dział z Manuala Engine Electrical, wszystko jest na obrazkach, pobierz z działu Download.

P.S. Ja bym jeszcze wyczyścil przepustnice

deejay, moze miec racje, taki sam, a raczej podobny objaw mialem z TPS-em w oplu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 21-04-2010, 21:05   

robertdg napisał/a:
podobny objaw mialem z TPS-em w oplu.
dokładnie o tym samym pomyślałem. W mojej hondzie przy problemach z tps nie było takiego zjawiska jak u kolegi, tam nie schodziły obroty przy zmianie biegów. Następna rzeczą do sprawdzenia był by map sensor, chociaż spotkałem się z takim zjawiskiem, że w przypadku awarii map sensora ecu przyjmuje wartości z mapy na podstawie położenia przepustnicy - silnik pracuje w zasadzie normalnie,ale zdarza mu się gasnąć i zapamiętany stały błąd.
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 21-04-2010, 21:50   

robertdg napisał/a:
kabat, ECU nie zarejestrowało błędow, to teraz proponuje wziąśc Manual do reki i sprawdzać czujniki na silniku, nawet cewki na opornosc, oraz zobacz czy świece zapłonowe nie są "poprzebijane" dział z Manuala Engine Electrical, wszystko jest na obrazkach, pobierz z działu Download.


Mam manuala, jak będe mail czat to posprawdzam to.

robertdg napisał/a:
P.S. Ja bym jeszcze wyczyścil przepustnice


A jak wyczyścić przepustnice??

robertdg napisał/a:
deejay, moze miec racje, taki sam, a raczej podobny objaw mialem z TPS-em w oplu.


możliwe
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-04-2010, 08:12   

kabat napisał/a:
A jak wyczyścić przepustnice??
W 2.0 podobnie jak w 2.5 V6
http://forum.mitsumaniaki...6a14a846#685489
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 22-04-2010, 09:51   

Z tego co czytam to samochód zachowuje się jak źle wyregulowany gaźnikowiec. Ale ponieważ nie gaśnie na wolnych obrotach to stawiałbym na zbyt małą ilość paliwa (może pompa nie podaje własciwej ilości, albo wtryski). Jeśli cewka by nie domagała to prawdopodobnie byłoby słychać na wolnych obrotach jakieś zmiany w pracy silnika co jakiś czas, ale to nie zawsze występuje.
Z tego co zrozumiałem to problem nie występuje na stałych obrotach czy to niskich czy to wysokich więc układ zapłonowy chyba bym sobie odpuścił. Moim zdaniem to coś z paliwem bo auto ewidentnie źle dobiera mieszankę (któryś wtrysk leje, albo któryś ma za słabe ciśnienie).
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-04-2010, 10:47   

robertdg napisał/a:
kabat, ECU nie zarejestrowało błędow, to teraz proponuje wziąśc Manual


Gdyby zarejsetrowało, to sygnalizwoało by błąd śieceniem kontroli CE. Gdy kontrolka się nie świeci, to mruganie mija się z celem.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-04-2010, 11:25   

Owczar, liczyłem na bład zapisany w pamięci kompa jako "kiedyś obecny - teraz nieaktywny"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 10-05-2010, 18:05   

Wiem już co było powodem usterki. Przy wymianie rozrządu okazało się że były poprzestawiane markery, nie wiem co za kretyni zakładali ten rozrząd w Niemczech. Teraz kiedy rozrząd jest dobrze założony auto jeździ normalnie, i przyspiesza od wolnych obrotów tak jak powinno:)
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 10-05-2010, 22:08   

kabat, gratuluję rozwiązania problemu. ale nie zmieniłeś rozrządu po zakupie? odważny jesteś :) ale najważniejsze że działa
 
 
KamykGdynia
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2010, 16:38   

kabat napisał/a:
Przy wymianie rozrządu okazało się że były poprzestawiane markery, nie wiem co za kretyni zakładali ten rozrząd w Niemczech.

Normalka, turki nie wiedzą co i jak więc robią na odwal. U mnie też był źle założony.
Pozdr.
 
 
kabat 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 NT TT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 33
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 11-05-2010, 16:40   

Nie zmieniłem bo myślałem ze nie trzeba jeszcze. Ale poczytałem forum i zaraz kupiłem rozrząd i nową pompę wody przy okazji :)
_________________
Pozdro
Galant 2.5 V6 Nardi Torino TripTronic 99r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.