Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zerwany pasek pod maską . Od czego ?
Autor Wiadomość
jamilano 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III '04 3.2 DiD
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2010, 13:44   Zerwany pasek pod maską . Od czego ?

Witam weekendowo,

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu co to za pasek mi się urwał .

Jego miejsce jest około 25 cm poniżej zbiornika na płyn do wspomagania. Pozostały po nim oczywiście dwie rolki, jedna (bardziej widoczna od góry) średnicy około 10cm. Stojąc przed samochodem, 20cm na lewo od miejsca gdzie ten pasek być powinien jest rolka chyba z dwoma paskami sprzężona z dużym wentylatorem.

Auto jezdzi i pali bez problemu.

Pajero III 04'

Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-05-2010, 17:42   

Pasek klimatyzacji się zerwał. Zerwał się bo masz zatarty kompresor klimatyzacji.
Dopóki nie zmienisz go nie zakładaj paska.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jamilano 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III '04 3.2 DiD
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2010, 18:15   

Zbyszku,

Skąd pewność że zatarty kompresor ?

Czy to droga część ?

Pozdrawiam
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-05-2010, 20:43   

Co do ceny, to zobacz na Allegro na przykład- jeżeli to kompresor, to licz jakieś 1500-1800 zł za używany.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-05-2010, 22:10   

jamilano napisał/a:
Zbyszku,

Skąd pewność że zatarty kompresor ?

Czy to droga część ?

Pozdrawiam

Bo jak kompresor jest zatarty, i włączy się klima (kółko zew. zapnie się z ty środ.) to stawia ogromny opór dla paska, pasek się przeciera i spada.
Koszt dobrej sprężarki u nas ok tego co napisał Łukasz
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jamilano 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III '04 3.2 DiD
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2010, 22:17   hmm

Dziękuję za odpowiedzi
Czy któreś z kółek powinno się kręcić jak jest włączona klimatyzacja lub nie ? I czy kręcenie lub jego brak o czymś świadczy ? Bo po wymianie bezpiecznika 25A od kompresora dalej się nie kręci żadne kółko. A nowy bezpiecznik od razu poszedł.

Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-05-2010, 23:25   

bezpiecznik może być przepalany przez wentylator , który jest za grillem. Sprawdź czy obraca się śmigło wentylatora?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 15-05-2010, 00:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jamilano 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III '04 3.2 DiD
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-05-2010, 10:06   Zbyszku

Zbyszku , a gdzie znajde to śmigło ? I czy któreś z kółek o których pisałem powinno się kręcić ?

Dziękuję za pomoc
 
 
Szyszkowa 
mod Pajero
seek&destroy


Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 308
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-05-2010, 17:05   

Stojąc przodem do samochodu masz wentylator zaraz za grillem. Później jest chłodnica, a za nią kolejny, większy. Ciebie interesuje ten pierwszy. Zobacz czy możesz go obrócić- może się zdarzyć, że się zapiecze/przegnicje, a wówczas efekt będzie taki, jak pisał Zbyszek- będzie Ci wyrzucało bezpiecznik. Może też zdarzyć się, że najpierw padł Ci wentylator, a później poszedł kompresor.
Poczytaj ten wątek - w skrócie jest tam to, co mnie spotkało.
_________________

 
 
jamilano 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III '04 3.2 DiD
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-05-2010, 18:20   Gwoli wyjaśnienia

Winowajca był wentylator , trzeba go było do życia przywrócić .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.