Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?
Autor Wiadomość
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 22-04-2010, 09:39   

rafii88 napisał/a:

Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika :(
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał :D


bzdura z tym rozbieraniem, trzeba wiedziec co i jak i wszystko mozna rozebrac wyczyscić poplanować i bedzie chodzic jak nowe, domyślam się czemu ludzie w PL tak myślą,
wiekszości mechanikom w tym kraju nie dałbym płynu do spryskiwaczy dolać,a co dopiero grzebac przy silniku ...
:)


Powodzenia z drobnym remontem :)
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-04-2010, 11:26   

rafii88 napisał/a:
Adaho_krak napisał/a:
Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika.

Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika :(
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał :D

nic mylnego , powiedzmy kupisz drugi silnik i za pół roku i tek go będziesz musiał remontować + rozrząd bo chyba na starym byś nie jeżdził , wyremontujesz to będziesz wiedział na czym stosz i św. spokój
_________________

 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2010, 15:28   

czemu powinno się zrobić planowanie głowicy? co ma wymiana uszczelki do planowania głowicy?
 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 22-04-2010, 16:59   

barteski napisał/a:
kurcze dopiero teraz kuknołem ze ty 15 km odemnie mieszkasz

aha to ty napewno jestes z wróblowic bo widziałem jak tam stała czerwona ecli :lol: wiem nigdy nic nie kupuje u pałaszewskich
Moja ecli stoi teraz w legnicy u znajomego mechanika i wiem że jak on mi zrobi to napewno bedzie chodziło
Adaho_krak napisał/a:
Koszt max 1000zł, robocizna wraz z częściami

wiem że cześci i robocizna wyjda kolo 1000zł a ja mam do kupienia na 200% sprawny i w dobrym stanie kompletny silnik a za przekładke zapłace znajomemu nieduże pieniądze czyli wyjdzie mnie gdzies ok. 1200zł :) I co mam zrobić :?:

[ Dodano: 22-04-2010, 17:02 ]
kamil4711 napisał/a:
wyremontujesz to będziesz wiedział na czym stosz i św. spokój

to też prawda że jak zrobię ten to będę pewny tego co mam a w dodatku mam dobrego i zaufanego mechanika :)
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-04-2010, 17:15   

to też prawda że jak zrobię ten to będę pewny tego co mam a w dodatku mam dobrego i zaufanego mechanika :)
to już zależy od ciebie , to są tylko nasze opinie w więkrzości sprawdzone , wybór należy do ciebie :)
_________________

 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2010, 19:07   

kamil4711 napisał/a:
to są tylko nasze opinie w więkrzości sprawdzone


amen :D mamy tutaj z tego co widzę naprawdę dobre zaplecze co do pomocy przy naszych pociechach :)
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 22-04-2010, 21:56   

:D rafii88, dokładnie :D
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2010, 03:04   

kicek86, bo dopuszczalna krzywizna głowicy to 0.02 mm.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-04-2010, 22:51   

Maretzky85 napisał/a:
kicek86, bo dopuszczalna krzywizna głowicy to 0.02 mm.


fuck'n shit, sądziłem, że uszczelka potrafi zniwelować różnicę która wynosi ponad tą dokładność. Już teraz wiem dlaczego olej mi minimalnie ucieka na zewnątrz silnika przy uszczelce - brak planowania głowicy. Kiedyś będzie trzeba się tym zająć :P Dzięki Maretzky85 za wyjaśnienie.
 
 
 
Marian081 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse GS 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-05-2010, 21:53   

Witam. Jak widze temat nie za świeży ale mam nazieje, że ktoś mi odpisze. W moim misiu mam ten sam problem :cry: pojawiła się ta zmora w czasie jazdy, nagle stracił moc i chodzi na 1 i 4 garku :? brak ciśnienia na 2 i 3. Mój problem dodatkowo polega na tym że autko brało olej przed awarią i coś strasznie jadło prąd. w ciągu trzech godzin akumulator do zera wysysało i głupiał obrotomierz. Z chwilą awarii pobór znikł. Stoi już od 5 dni i nadal ma prąd na rozruch tyle że nie zapala. Proszę o pomoc auto to Eclipse 2.0 16 v GTS rok 92
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-05-2010, 22:36   

Marian081, zacznij naprawę auta od tego co znasz, czyli wymień koniecznie uszczelkę pod głowicą i zrób planowanie głowicy. Jedna i druga sprawa są ważne. Olej mógł Ci przed awarią brać przez uszczelkę, bo zrobił się prześwit do oleju. Co do prądu to to jest temat rzeka, być może się zwarcie robi i dlatego jest jak jest. Jeżeli teraz jest OK z prądem to nie ma co narzekać ;-)
 
 
 
Marian081 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse GS 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-05-2010, 23:14   

Ok tak też zamierzam zrobić :lol: tylko myślałem że może mieć to coś wspólnego na przykład mogło to pochodzić od czujnika położenia wału. Ale to chyba zwyczajny zbieg okoliczności. Mam jeszcze takie pytanie. Jaka jest trwałość głowicy w tym modelu? to znaczy czy jak tą uszczelkę przedmuchało to czy mogła też paść przy okazji głowica czy raczej nie? (sorry że zadaje głupie pytania ale to moje pierwsze Mitsu wcześniej miałem 2 nissany i opla) I jeszcze jedno jeśli ktoś wie jakim momentem dokręcać głowice to byłbym wdzięczny za info
 
 
slawek-jast 
Nowy Forumowicz
Czerwona Bestia

Auto: mitsubishi eclipse GST 1G,92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 12
Skąd: Jastrzebie-zdrój
Wysłany: 22-05-2010, 08:52   

Jak kupisz uszczelke pod głowice to producent zazwyczaj podaje takie dane na odwrocie opakowania i tam powinno byc pokazane od której zaczac sruby i jakim momentem dociagac!
_________________
Czerwone 1G GS- soft Turbo
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-05-2010, 09:57   

na forum masz manuala do eclipse. Tam jest napisane jak dokręcić głowicę w jaki sposób się dokręca śruby i jaką siłą w jakim momencie.
 
 
 
Marian081 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse GS 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-05-2010, 16:09   

Dzięki bardzo za radę :p zaraz zabieram się za zdejmowanie głowicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.