1,000+ HP GT-R |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 26-05-2010, 19:58
|
|
|
Wczoraj została zakończona klatka w GT-R. Klatka jest certyfikowana na przejazd ¼ mili do 8.50 Sekund. Także na życzenie właściciela rurki w drzwiach mogą być odłączone, aby ułatwić wyjście z samochodu, oto kilka fotek:
Ivan i Scoot zainstalowali karbonowy dach z matowym wykończeniem
Kilka zdjęć z szyba, pasuje jak fabryczny!
 |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 26-05-2010, 21:24
|
|
|
AMS Carbon-kevlar bagażnik! Waga = 5.6 lbs!
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-05-2010, 22:06
|
|
|
Coś przepięknego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 28-05-2010, 16:57
|
|
|
Zaczęliśmy montować śirodek z powrotem do GT-Ra. Klatka wygląda prawie jak opcja z fabryki
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 28-05-2010, 17:42
|
|
|
Rysiek@AMS napisał/a: | Klatka wygląda prawie jak opcja z fabryki | No proszę jakie graty - nie do pomyślenia |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 02-06-2010, 22:47
|
|
|
Pierwsze odlewy kolektorów wydechowych zostały zainstalowane na silniku aby zaprojektować resztę rur oraz lini dopływu i odpływu do turbosprężarek.
 |
|
|
|
 |
Paweł_BB
Mitsumaniak 01657/KMM

Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 709 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2010, 07:30
|
|
|
te odpinane boczne rurki to świetny bajer |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 04-06-2010, 21:40
|
|
|
Oto kilka fotek z pierwszych wzorów osłon kolektorów.
 |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 15-06-2010, 22:32
|
|
|
Kilka nowych fotek z pracy przy projekcie. Zasady NHRA nakazuje spadochron w autach przekraczających prędkość 150 mph. Biorąc pod uwagę ze nasz biały GT-R przejeżdża ¼ mili z prędkością 146.9 mph ten na pewno będzie potrzebował spadochron. Justin zrobił mount na spadochron, który się łączy z klatka oraz się chowa za rejestracja. Właściciel projektu uwielbia się ścigać na ulicy wiec mogę sobie tylko wyobrazić twarz przeciwnika, kiedy Chuck wyjmie spadochron z bagażnika w ostatnie chwili przed wyścigiem hehe
Oto kilka fotek:
To mój nowy deskotop
Rysiek |
|
|
|
 |
Rysiek@AMS
Forumowicz
Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 65 Skąd: Chicago IL
|
Wysłany: 21-06-2010, 22:29
|
|
|
Zestaw turbin naprawdę nabiera kształtów. Z dodatkiem silikonowych rur zestaw jest prawie gotowy do testów wstępnych. Ten zestaw turbo na poniższych zdjęciach będzie zainstalowany na innym GT-R należącym do Tim. Czarny otrzyma większe turbiny oraz ręcznie zrobione aluminiowe rury wylotu z turbin. Finałowe zestawy na sprzedaż będą wyposażone odlane aluminiowe rury.
 |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 22-06-2010, 17:52
|
|
|
po co drugi temat? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-06-2010, 20:15
|
|
|
jarekrk napisał/a: | po co drugi temat? |
jarekrk podlinkuj ten "pierwszy".
Sa dwa tematy, dwoch aut - chyba, ze cos przegapilem. |
|
|
|
 |
|