Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1,000+ HP GT-R
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 26-05-2010, 19:58   

Wczoraj została zakończona klatka w GT-R. Klatka jest certyfikowana na przejazd ¼ mili do 8.50 Sekund. Także na życzenie właściciela rurki w drzwiach mogą być odłączone, aby ułatwić wyjście z samochodu, oto kilka fotek:































Ivan i Scoot zainstalowali karbonowy dach z matowym wykończeniem


















Kilka zdjęć z szyba, pasuje jak fabryczny!














 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 26-05-2010, 21:24   

AMS Carbon-kevlar bagażnik! Waga = 5.6 lbs!




















 
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-05-2010, 22:06   

Coś przepięknego. :)
_________________

 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 28-05-2010, 16:57   

Zaczęliśmy montować śirodek z powrotem do GT-Ra. Klatka wygląda prawie jak opcja z fabryki :D










 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-05-2010, 17:42   

Rysiek@AMS napisał/a:
Klatka wygląda prawie jak opcja z fabryki :D
No proszę jakie graty - nie do pomyślenia :shock:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 02-06-2010, 22:47   

Pierwsze odlewy kolektorów wydechowych zostały zainstalowane na silniku aby zaprojektować resztę rur oraz lini dopływu i odpływu do turbosprężarek.







 
 
 
Paweł_BB 
Mitsumaniak
01657/KMM


Auto: Evo VIII 4T375
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 709
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2010, 07:30   

te odpinane boczne rurki to świetny bajer :shock:
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 04-06-2010, 21:40   

Oto kilka fotek z pierwszych wzorów osłon kolektorów.














 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 15-06-2010, 22:32   

Kilka nowych fotek z pracy przy projekcie. Zasady NHRA nakazuje spadochron w autach przekraczających prędkość 150 mph. Biorąc pod uwagę ze nasz biały GT-R przejeżdża ¼ mili z prędkością 146.9 mph ten na pewno będzie potrzebował spadochron. Justin zrobił mount na spadochron, który się łączy z klatka oraz się chowa za rejestracja. Właściciel projektu uwielbia się ścigać na ulicy wiec mogę sobie tylko wyobrazić twarz przeciwnika, kiedy Chuck wyjmie spadochron z bagażnika w ostatnie chwili przed wyścigiem hehe

Oto kilka fotek:

































To mój nowy deskotop :D




Rysiek
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 21-06-2010, 22:29   

Zestaw turbin naprawdę nabiera kształtów. Z dodatkiem silikonowych rur zestaw jest prawie gotowy do testów wstępnych. Ten zestaw turbo na poniższych zdjęciach będzie zainstalowany na innym GT-R należącym do Tim. Czarny otrzyma większe turbiny oraz ręcznie zrobione aluminiowe rury wylotu z turbin. Finałowe zestawy na sprzedaż będą wyposażone odlane aluminiowe rury.





 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 22-06-2010, 17:52   

po co drugi temat?
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 22-06-2010, 20:15   

jarekrk napisał/a:
po co drugi temat?

jarekrk podlinkuj ten "pierwszy".
Sa dwa tematy, dwoch aut - chyba, ze cos przegapilem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.