Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amorków przód
Autor Wiadomość
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2010, 20:23   

Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 18-05-2010, 12:48   

cerber napisał/a:
Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan

przednie dalej są made in japan , tylne kupowałem w irlandii i są robione przez pepików
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-05-2010, 00:34   

Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?
Myśle tu o podniesieniu zawieszenia jednym podnośnikiem samochodu drugim i rozkręcanie na samochodzie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-05-2010, 01:12   

Marcino napisał/a:
Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?
Nie, kup ściągacze i zrób to bez kombinacji, markowy komplet sciagaczy kosztuje juz od 70zł (YATO), z polskiego rzemiosła można dostać za okolo 50zł.

Twoja kombinacja nie przejdzie ze względu na dolny widelec amora, przechodzacy nad półośką.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 28-05-2010, 10:28   

Marcino napisał/a:
Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?

w kwestii bezpieczeństwa JEŚLI CI JESZCZE PALCE MIŁE , UŻYJ ŚCIĄGACZY :!:
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
kolaj6 
Nowy Forumowicz

Auto: galant'01 Elegant2.0 EA2A1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-06-2010, 13:03   

Witam.
W ASO Bydgoszcz dostaniesz osłony amorów 102zł/szt. --- odboje amorków 87zł/szt.
Sporo więc też będę zmuszony szukać gdzieś indziej.

Podpinając się do tematu:
Ktoś wymieniał amorki w kujawsko-pomorskim albo podlaskim, ewentualnie gdzie podjechać żeby fortuny nie wydać, bo 80-zeta/szt w JC to trochę bogato.... Będę chyba zmuszony sam się do tego zabrać. Martwi mnie tylko czy dobrze je ustawię. Znalazłem na allegro 180zl/szt na przód i 160zł/szt tył- wszystko KAYABA EXEL-G. Najwyżej osłony i odboje zostawię stare.

Dodatkowo mam do wymiany prawy drążek kierowniczy. Myślałem że zrobię wszystko razem, koszt drążka 62zeta w JC.
Pozdro
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 07:50   

dasz radę - ja wczoraj też zmieniałem amory w EA...
ustawienie to nie problem - tzn. sprężyna pasuje tylko w 1 pozycji, amorek w widelcu też
jedynie ustawienie górnego mocowania może być trochę trudniejsze, ale wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze
ściski do sprężyn są niezbędne
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-06-2010, 08:19   

Krzyzak napisał/a:
wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze
Teraz piszesz :D Ile razy ja się nawyjmowałem amortyzatora żeby wreszcie zgrać górę z dołem :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 10:33   

było zapytać - GG, maila itd. mam podane :P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-06-2010, 15:19   

Krzyzak napisał/a:
było zapytać - GG, maila itd. mam podane
Spoko. Wiedziałem, ze dam radę tylko nie wiedziałem kiedy mi się uda to zgrać :D
 
 
dawido 
Forumowicz

Auto: galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-06-2010, 19:41   

witam
mam pytanie,
musze wymienic przod
i teraz kwestia taka:
czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza,
czy amor jest mocowany do piasty?
-zapytal mnie mechanior:)
help\
_________________

 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 16-06-2010, 19:43   

dawido napisał/a:
czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza,

nie będziesz musiał, ale szkoły są dwie, niektórzy robią zbieżność

dawido napisał/a:
czy amor jest mocowany do piasty?

Jest mocowany do zwrotnicy.

EDIT

Do wahacza dolnego prostego, sorka, mój błąd.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
kolaj6 
Nowy Forumowicz

Auto: galant'01 Elegant2.0 EA2A1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-06-2010, 13:27   

MOCOWANY DO WACHACZA PROSTEGO ZA POMOCĄ WIDELCA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.