[EA2A/W 2.0] brak ssania |
Autor |
Wiadomość |
Sikub
Mitsumaniak Hałdziarz
Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 113 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-06-2010, 00:46 [EA2A/W 2.0] brak ssania
|
|
|
Witam,
Chcialem was sie poradzic ... moze ktos z Was ma jakis pomysl ?
Wyczyscilem przepustnice, zmienilem kable, zrobilem zerowanie oraz wczesniej ustawilem stosowne obroty.
Ale no wlasnie male ale - nie mam ssania aktualnie (odpala bez problemu ale nie wskakuje na jakies "1500") Jest cieplo wiec luz ale za jakis czas nadejdzie temat zimowy i bedzie wtedy d jak D U P A
Aha przed czyszczeniem przepustnicy ssanie bylo ...
Swoja droga ile czekacie na wlaczenie sie wiatraka przy zerowaniu ?? U mnie b. dlugo to trwa
Pomocy koledzy pomocy
Pozdrowiona i milego dzionka |
_________________ Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-06-2010, 01:08
|
|
|
Sikub napisał/a: | Ale no wlasnie male ale - nie mam ssania aktualnie (odpala bez problemu ale nie wskakuje na jakies "1500") | Nie ma związku z pracami, które wymieniłeś, ale sprawdź oporność 2 pinowego czujnika temperatury. Miałem podobnie przed czyszczeniem przepustnicy ssanie było, a po nie. Czujnik był kaput, po wymianie obroty bajka. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-06-2010, 20:05
|
|
|
Hugo, ty to musiałeś mieć jakiegoś farta . Ja problem nadal mam (postaram się to w końcu zrobić jak będę w PL) i wymiana czujnika i nie pomogła.
Mimo wszystko tak jak napisał Hugo, może być problem z czujnikiem lub tak jak pisze zbychu80, namieszane z przepustnicą. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-06-2010, 21:40
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Hugo, ty to musiałeś mieć jakiegoś farta | Nie wiem, może, czujnik był ewidentnie padnięty, niestety trochę uszkodziłem gniazda we wtyczce od niego i zdarza się, że czasami znowu ledwo silnik pracuje i nie ma ssania, ale ruszę wtyczką i jest OK. Muszę kupić jakąś używkę i gra gitara. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 12-06-2010, 11:52
|
|
|
gdzie sie znajduje ten czujnik i ile kosztuje ?
czyscilem przepustnice i tez zniknelo ssanie i nie wiem co robic
moze ktos pstryknie fotke gdzie w silniku on sie znajduje? |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-06-2010, 15:19
|
|
|
pablo diablo napisał/a: | gdzie sie znajduje ten czujnik |
W Inter Cars np
Tak na poważnie, patrząc na komorę silnika, po prawej stronie. Szukaj wtyczki z dwoma pinami. Możesz rozpiąć i sprawdzić. Kable WN trochę go z góry przykrywają.
W temacie poniżej masz zdjęcia i link do IC.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41947 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-06-2010, 15:36
|
|
|
pablo diablo napisał/a: | gdzie sie znajduje |
fj_mike napisał/a: | patrząc na komorę silnika, po prawej stronie. Szukaj wtyczki z dwoma pinami. Możesz rozpiąć i sprawdzić. Kable WN trochę go z góry przykrywają. | Wszystko się zgadza, ale kolega pablo diablo ma silnik 2.0 i żadne kable go nie przykrywają pablo diablo napisał/a: | ten czujnik i ile kosztuje ? | Dałem w sklepie motoryzacyjnym 38 zł (firma EPS Made in Italy). Wtyczka oczywiście pasuje. Na www.intercars.com.pl kosztuje aż ok. 60 zł. Ma idealną rezystancję, bo w przedziale dopuszczalnym 2.1-2.7 kOhm'a ma 2,5 kOhm'a. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-06-2010, 19:18
|
|
|
Hugo napisał/a: | Wszystko się zgadza, ale kolega pablo diablo ma silnik 2.0 i żadne kable go nie przykrywają |
No tak, nie zauważyłem. Zapomniałem, że jeszcze 2,0 pyka sobie Galantach |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
memory
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 42 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 13-06-2010, 18:22
|
|
|
wymienilem ten czujnik 2 pinowy (poniewaz w trakcie jazdy skakala wskazowka na dol podczas przyspieszania) i jest ciagle na zero, nie chce sie ruszyc :/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2010, 18:45
|
|
|
memory napisał/a: | wymienilem ten czujnik 2 pinowy (poniewaz w trakcie jazdy skakala wskazowka na dol podczas przyspieszania) | On nie ma nic do wskazań wskaźnika temperatury. Od tego jest czujnik 1 pinowy. |
|
|
|
 |
memory
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 42 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 13-06-2010, 19:38
|
|
|
dzieki za odpowiedz, ten jednopinowy jest ponizej tego dwupinowego? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-06-2010, 19:46
|
|
|
Jak masz silnik 2.0 16V to jest powyżej, wkręcony w kolektor ssący i trochę na lewo (w stronę środka silnika). Wkręcony pionowo w dół. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 13-06-2010, 23:49
|
|
|
panowie najlepiej by to fota zobrazowala bo ja do konca nie jestem pewien, ale poruszalem wtyczka od czujnika mysle ze od temperatury. Ssanie wrocilo tylko niewiem na jak dlugo i czy to nie jest objaw by wymienic juz ten czujnik |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-06-2010, 08:24
|
|
|
pablo diablo ten czujnik jest przy wejściu górnego węża od chłodnicy do silnika. Jest zaraz przy nim z lewej strony. pablo diablo napisał/a: | poruszalem wtyczka od czujnika mysle ze od temperatury. Ssanie wrocilo | To by znaczyło, że raczej wtyczka nie kontaktuje. Odepnij ją i pryśnij jakimś Spray kontaktem. Może pomóc. |
|
|
|
 |
Sikub
Mitsumaniak Hałdziarz
Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 113 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-06-2010, 10:36
|
|
|
Witam Panow
U mnie czujnik miewa sie dobrze, przeregulowalem przepustnice na ustawienie fabryczne i w sumie nie jest najgorzej. Wysokie obroty wchodza na zimnym silniku jednak nadal sobie lekko plywa na wolnych szczegolnie na zimnym silniku w upalne dni, ma ktos jakis pomysl pomijajac krecenie przepustnica ?
Pytam gdyz ten sposob znam i stopniowo bede chcial znalezc jakies najlepsze ustawienie, ale nie chce krecic co 5 min bo g z tego wyjdzie. Slyszalem ze najlepiej co pare setek km, co Wy na to ?
Swoja droga czy u Was tez tak dlugo trwa zanim wlaczy sie wiatrak przy zerowaniu kompa. U mnie ost mierzylem czasowo to wyszlo ok 40 min na wolnych obrotach + 15 min na lekko pociagnietej lince na ok 1900 obr/min i dopiero po ok 60 min sie wlaczyl - fajny uklad chlodzenia, ale w tym zabiegu to jakas masakra ...
[ Dodano: 29-06-2010, 08:53 ]
Witam,
Dziekuje tym co pomogli, wysokie obroty wrocily. Co dokladnie bylo usterka nie wiem ale poprawa nastapila ... Oczywiscie "pomogl" wcisniete
Pozdrawiam |
_________________ Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ... |
|
|
|
 |
|