Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] brak ssania
Autor Wiadomość
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-06-2010, 00:46   [EA2A/W 2.0] brak ssania

Witam,

Chcialem was sie poradzic ... moze ktos z Was ma jakis pomysl ?

Wyczyscilem przepustnice, zmienilem kable, zrobilem zerowanie oraz wczesniej ustawilem stosowne obroty.

Ale no wlasnie male ale - nie mam ssania aktualnie (odpala bez problemu ale nie wskakuje na jakies "1500") Jest cieplo wiec luz ale za jakis czas nadejdzie temat zimowy i bedzie wtedy d jak D U P A

Aha przed czyszczeniem przepustnicy ssanie bylo ...

Swoja droga ile czekacie na wlaczenie sie wiatraka przy zerowaniu ?? U mnie b. dlugo to trwa

Pomocy koledzy pomocy

Pozdrowiona i milego dzionka
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-06-2010, 01:08   

Sikub napisał/a:
Ale no wlasnie male ale - nie mam ssania aktualnie (odpala bez problemu ale nie wskakuje na jakies "1500")
Nie ma związku z pracami, które wymieniłeś, ale sprawdź oporność 2 pinowego czujnika temperatury. Miałem podobnie przed czyszczeniem przepustnicy ssanie było, a po nie. Czujnik był kaput, po wymianie obroty bajka.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-06-2010, 20:05   

Hugo, ty to musiałeś mieć jakiegoś farta :D . Ja problem nadal mam (postaram się to w końcu zrobić jak będę w PL) i wymiana czujnika i nie pomogła.
Mimo wszystko tak jak napisał Hugo, może być problem z czujnikiem lub tak jak pisze zbychu80, namieszane z przepustnicą.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-06-2010, 21:40   

fj_mike napisał/a:
Hugo, ty to musiałeś mieć jakiegoś farta
Nie wiem, może, czujnik był ewidentnie padnięty, niestety trochę uszkodziłem gniazda we wtyczce od niego i zdarza się, że czasami znowu ledwo silnik pracuje i nie ma ssania, ale ruszę wtyczką i jest OK. Muszę kupić jakąś używkę i gra gitara.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 12-06-2010, 11:52   

gdzie sie znajduje ten czujnik i ile kosztuje ?
czyscilem przepustnice i tez zniknelo ssanie i nie wiem co robic

moze ktos pstryknie fotke gdzie w silniku on sie znajduje?
_________________
pablo diablo
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 12-06-2010, 15:19   

pablo diablo napisał/a:
gdzie sie znajduje ten czujnik

W Inter Cars np :D

Tak na poważnie, patrząc na komorę silnika, po prawej stronie. Szukaj wtyczki z dwoma pinami. Możesz rozpiąć i sprawdzić. Kable WN trochę go z góry przykrywają.
W temacie poniżej masz zdjęcia i link do IC.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41947
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-06-2010, 15:36   

pablo diablo napisał/a:
gdzie sie znajduje
fj_mike napisał/a:
patrząc na komorę silnika, po prawej stronie. Szukaj wtyczki z dwoma pinami. Możesz rozpiąć i sprawdzić. Kable WN trochę go z góry przykrywają.
Wszystko się zgadza, ale kolega pablo diablo ma silnik 2.0 i żadne kable go nie przykrywają :wink:
pablo diablo napisał/a:
ten czujnik i ile kosztuje ?
Dałem w sklepie motoryzacyjnym 38 zł (firma EPS Made in Italy). Wtyczka oczywiście pasuje. Na www.intercars.com.pl kosztuje aż ok. 60 zł. Ma idealną rezystancję, bo w przedziale dopuszczalnym 2.1-2.7 kOhm'a ma 2,5 kOhm'a.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 12-06-2010, 19:18   

Hugo napisał/a:
Wszystko się zgadza, ale kolega pablo diablo ma silnik 2.0 i żadne kable go nie przykrywają :wink:

No tak, nie zauważyłem. Zapomniałem, że jeszcze 2,0 pyka sobie Galantach :D
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
memory 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-06-2010, 18:22   

wymienilem ten czujnik 2 pinowy (poniewaz w trakcie jazdy skakala wskazowka na dol podczas przyspieszania) i jest ciagle na zero, nie chce sie ruszyc :/
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-06-2010, 18:45   

memory napisał/a:
wymienilem ten czujnik 2 pinowy (poniewaz w trakcie jazdy skakala wskazowka na dol podczas przyspieszania)
On nie ma nic do wskazań wskaźnika temperatury. Od tego jest czujnik 1 pinowy.
 
 
memory 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 42
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-06-2010, 19:38   

dzieki za odpowiedz, ten jednopinowy jest ponizej tego dwupinowego?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-06-2010, 19:46   

Jak masz silnik 2.0 16V to jest powyżej, wkręcony w kolektor ssący i trochę na lewo (w stronę środka silnika). Wkręcony pionowo w dół.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 13-06-2010, 23:49   

panowie najlepiej by to fota zobrazowala bo ja do konca nie jestem pewien, ale poruszalem wtyczka od czujnika mysle ze od temperatury. Ssanie wrocilo tylko niewiem na jak dlugo i czy to nie jest objaw by wymienic juz ten czujnik
_________________
pablo diablo
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-06-2010, 08:24   

pablo diablo ten czujnik jest przy wejściu górnego węża od chłodnicy do silnika. Jest zaraz przy nim z lewej strony.
pablo diablo napisał/a:
poruszalem wtyczka od czujnika mysle ze od temperatury. Ssanie wrocilo
To by znaczyło, że raczej wtyczka nie kontaktuje. Odepnij ją i pryśnij jakimś Spray kontaktem. Może pomóc.
 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-06-2010, 10:36   

Witam Panow

U mnie czujnik miewa sie dobrze, przeregulowalem przepustnice na ustawienie fabryczne i w sumie nie jest najgorzej. Wysokie obroty wchodza na zimnym silniku jednak nadal sobie lekko plywa na wolnych szczegolnie na zimnym silniku w upalne dni, ma ktos jakis pomysl pomijajac krecenie przepustnica ?

Pytam gdyz ten sposob znam i stopniowo bede chcial znalezc jakies najlepsze ustawienie, ale nie chce krecic co 5 min bo g z tego wyjdzie. Slyszalem ze najlepiej co pare setek km, co Wy na to ?

Swoja droga czy u Was tez tak dlugo trwa zanim wlaczy sie wiatrak przy zerowaniu kompa. U mnie ost mierzylem czasowo to wyszlo ok 40 min na wolnych obrotach + 15 min na lekko pociagnietej lince na ok 1900 obr/min i dopiero po ok 60 min sie wlaczyl - fajny uklad chlodzenia, ale w tym zabiegu to jakas masakra ...

[ Dodano: 29-06-2010, 08:53 ]
Witam,

Dziekuje tym co pomogli, wysokie obroty wrocily. Co dokladnie bylo usterka nie wiem ale poprawa nastapila ... Oczywiscie "pomogl" wcisniete

Pozdrawiam
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.