Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pękł pasek klinowy
Autor Wiadomość
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
  Wysłany: 01-05-2010, 13:49   Pękł pasek klinowy

Witam wszystkich podczas jazdy pekl mi pasek rozrzadu zaswicila mi sie kontrolka od ladowania no i obroty na biegu jalowym byly ok 1500 i zagrzal sie ale wskazowka nie doszla do czerwonego punktu . I teraz pytanie czy silnik nadaje sie do remontu czy wymiana samego paska wystarczy doda iz samochod odpala normalnie.Dodam jeszcze ze kontrolka oleju nie zaswiecila sie i samochod mi nawet nie zgasl a jechalem tak z 10 km
Ostatnio zmieniony przez tomusn 14-05-2010, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 01-05-2010, 14:37   

to na pewno nie był pasek rozrządu-to był pasek klinowy i tutaj jest twoje wielkie szczęście.
tak powinna wystarczyć wymiana, no i sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego.
pozdrawiam i powodzenia
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 01-05-2010, 14:41   

nowlasnie to klinowy mi pekl dziekowa wielka za podpowiedz a czy pompa wody mogla pasc
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-05-2010, 00:12   

Raczej nie, poprostu zatrzymala sie jak pasek osprzetu sie zerwal (dlatego temperatura wzrosla), jezeli nie bedzie wyciekow, ani luzów na wałku z jej strony znaczy ze wszystko w porzadku.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 05-05-2010, 11:03   

A jak wymienic ten pasek i jak go naciagnac pozniej
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-05-2010, 11:10   

michall2411, z dzialu download pobierz manual tam powinno byc pokazane
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 12-05-2010, 22:46   

Wymień pompę i po sprawie. Koszt nowej ok 100zł. Wymiana niezbyt skomplikowana.
_________________

 
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 13-05-2010, 16:41   

pasek wymieniony pompa dziala tylko przy zimnym na wysprzeglaniu piszczy i nie wiem czemu???
 
 
remix 
Mitsumaniak

Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-05-2010, 18:22   

napnij pasek, tylko najpierw poluzuj śrubę blokującą - bardzo prosta czynność:)
 
 
masa 
Mitsumaniak

Auto: C51A ; CJO 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 155
Skąd: Słupsk
Wysłany: 03-06-2010, 22:08   

Jak po naciągnięciu będzie jeszcze piszczał to posyp go talkiem (od wewnętrznej strony, na zgaszonym silniku oczywiście)
_________________
masa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.