Po rozgrzaniu silnika z pod maski leci para lub dym |
Autor |
Wiadomość |
kamol89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: Gdańsk/Lubeck
|
Wysłany: 12-05-2010, 22:07 Po rozgrzaniu silnika z pod maski leci para lub dym
|
|
|
Witam. Tak jak w temacie. Po przejechaniu pewnego dystansu i raz na jakis czas z dolnych okolic chłodnicy wylatuje jakaś para. Nie potrafię tego dokładniej zlokalizować. Trwa to w sumie nie długo a potem już jest wszystko ok. W każdym bądź razie z upływem czasu jest jej coraz więcej. Czy ktoś z was miał coś takiego? Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 12-05-2010, 22:44
|
|
|
Może masz jakieś nieszczelności w układzie chłodzenia. Płynu nie ubywa? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 12-05-2010, 22:46
|
|
|
kamol89 płynu nie ubywa? Obstawiam cieknącą chłodnicę. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kamol89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: Gdańsk/Lubeck
|
Wysłany: 13-05-2010, 15:17
|
|
|
no właśnie płynu jest cały czas tyle samo ani trochę nie ubywa. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 13-05-2010, 15:43
|
|
|
kamol89, obserwuj dokładnie skąd leci ta para. Musi być gdzieś dziura, albo chłodnica albo przewód. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-05-2010, 16:31
|
|
|
Ale widzisz to przy zamkniętej czy otwartej masce? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamol89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 9 Skąd: Gdańsk/Lubeck
|
Wysłany: 13-05-2010, 17:02
|
|
|
I przy zamkniętej i przy otwartej. Ale jest to juz w czasie jazdy i nie za każdym razem. Przy następnym razie postaram się dokładniej to zaobserwować. |
|
|
|
 |
klix
Nowy Forumowicz klix

Auto: Mitsubishi Colt 1,5 12v '90 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 26 Skąd: Pniewy k.Poznania
|
Wysłany: 14-05-2010, 12:45
|
|
|
a w jakich warunkach atmosferycznych widzisz tę pare?? moze maska sie nagrzewa i różnica temperatur sprawia ze woda z maski paruje?? u mnie czasami tak sie dzieje :D:D nie mam ocieplenia maski od spodu i sie nagrzewa troszke:)
PS. nie doczytalem posta, moja diagnoza odpada bo twierdzisz ze para wydobywa sie bezpośrednio z chlodnicy. sorki. |
|
|
|
 |
michall2411
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: radom
|
Wysłany: 15-05-2010, 06:57
|
|
|
Kamol89 ja mam tak samo jak Ty i tez nie wiem z kad wychodzi para a stalo mi sie tak gdy pekl mi pasek wieloklinowy i jechalem bez niego z 10 km . Mysle ze to jakas nie duza dziurka w chlodnicy jest bo plynu tez mi nie ubywa |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-06-2010, 23:29
|
|
|
Chłodnica albo dziurka w którymś z wężyków - może być na tyle mała, że przepuszcza wodę tylko powyżej określonego ciśnienia, niestety miałem tak ostatnio w innym autku. Jeśli masz dostęp to wsyp proszek fluorescencyjny do układu chłodzenia, pojeździj trochę i poświeć ultrafioletem, powinno pokazać jak na dłoni skąd cieknie. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|