Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po rozgrzaniu silnika z pod maski leci para lub dym
Autor Wiadomość
kamol89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Gdańsk/Lubeck
Wysłany: 12-05-2010, 22:07   Po rozgrzaniu silnika z pod maski leci para lub dym

Witam. Tak jak w temacie. Po przejechaniu pewnego dystansu i raz na jakis czas z dolnych okolic chłodnicy wylatuje jakaś para. Nie potrafię tego dokładniej zlokalizować. Trwa to w sumie nie długo a potem już jest wszystko ok. W każdym bądź razie z upływem czasu jest jej coraz więcej. Czy ktoś z was miał coś takiego? Pozdrawiam.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 12-05-2010, 22:44   

Może masz jakieś nieszczelności w układzie chłodzenia. Płynu nie ubywa?
_________________

 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-05-2010, 22:46   

kamol89 płynu nie ubywa? Obstawiam cieknącą chłodnicę.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
kamol89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Gdańsk/Lubeck
Wysłany: 13-05-2010, 15:17   

no właśnie płynu jest cały czas tyle samo ani trochę nie ubywa.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-05-2010, 15:43   

kamol89, obserwuj dokładnie skąd leci ta para. Musi być gdzieś dziura, albo chłodnica albo przewód.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-05-2010, 16:31   

Ale widzisz to przy zamkniętej czy otwartej masce?
_________________

 
 
 
kamol89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Gdańsk/Lubeck
Wysłany: 13-05-2010, 17:02   

I przy zamkniętej i przy otwartej. Ale jest to juz w czasie jazdy i nie za każdym razem. Przy następnym razie postaram się dokładniej to zaobserwować.
 
 
klix 
Nowy Forumowicz
klix


Auto: Mitsubishi Colt 1,5 12v '90 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: Pniewy k.Poznania
Wysłany: 14-05-2010, 12:45   

a w jakich warunkach atmosferycznych widzisz tę pare?? moze maska sie nagrzewa i różnica temperatur sprawia ze woda z maski paruje?? u mnie czasami tak sie dzieje :D :D:D nie mam ocieplenia maski od spodu i sie nagrzewa troszke:)

PS. nie doczytalem posta, moja diagnoza odpada bo twierdzisz ze para wydobywa sie bezpośrednio z chlodnicy. sorki.
 
 
michall2411 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt c50 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: radom
Wysłany: 15-05-2010, 06:57   

Kamol89 ja mam tak samo jak Ty i tez nie wiem z kad wychodzi para a stalo mi sie tak gdy pekl mi pasek wieloklinowy i jechalem bez niego z 10 km . Mysle ze to jakas nie duza dziurka w chlodnicy jest bo plynu tez mi nie ubywa
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-06-2010, 23:29   

Chłodnica albo dziurka w którymś z wężyków - może być na tyle mała, że przepuszcza wodę tylko powyżej określonego ciśnienia, niestety miałem tak ostatnio w innym autku. Jeśli masz dostęp to wsyp proszek fluorescencyjny do układu chłodzenia, pojeździj trochę i poświeć ultrafioletem, powinno pokazać jak na dłoni skąd cieknie.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.