Muli do 4-5tys |
Autor |
Wiadomość |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 01-07-2010, 11:27
|
|
|
Kondensatory w ECU do sprawdzenia to podstawa przy takich objawach. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-07-2010, 20:05
|
|
|
ja miałem nieszczelny wydech jak zrobiłem jest ok |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 05-07-2010, 16:20
|
|
|
Trochę się dziś gapiłem pod maskę zastanawiając się od czego go tak może mulić i zauważyłem nie podłączony jeden wężyk od jakiegoś małego urządzonka z ściany grodziowej. Solenoida czy co to jest nie wiem. Daje foto: http://www.fotosik.pl/pok...a6f9b21b21.html Może od tego go tak mulić?? I jak to jest w Waszych miśkach podłączone?? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 07-07-2010, 11:13
|
|
|
To solenoida od systemu evap od tego na pewno ci nie muli, można całkiem usunąć ten system i zaślepić wężyk od podciśnienia ja tak zrobiłem u siebie bo potrzebowałem miejsca w komorze silnika i przeszkadzał mi dość duży filtr od evapu, to czysto ekologiczny system zapobiega przedostawaniu się oparów benzyny które gromadzą się w zbiorniku do atmosfery. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 12-08-2010, 19:01
|
|
|
Się trochę powoziłem autkiem to wyczaiłem kolejne problemy, które być może mają coś wspólnego z tym zamulaniem. Po pierwsze to jak przejeżdżam np przez tory czy coś, że zwolnię, że przyduszę silnik do ok 800RPM to mi się zapala check engine i gaśnie dop po ponownym odpaleniu silnika. Druga sprawa to, że na zimnym jak się go wkręci ponad 3tys RPM czy nawet jak mu się da ok połowy gazu to zaczyna strasznie przerywać. Problem znika po przejechaniu ok 2.5km. Trzecia, że bez gazu trzyma mi 1200RMP. Czy to może być wszystko z czymś powiązane?? A mulenie do 3 tys nadal występuje tylko rzadziej. I w sumie autko w całym zakresie obrotów jest słabawe jak ostatnio jechałem za kolegą co ma alfe 140km i musiałem dosyć deptać żeby go dogonić. Było widać, ze to nie jest 225km. A silnik pod kątem zużycia jest w bdb stanie bo oglądałem tłoki, głowice jak robiłem wał. Tak więc co to jest? |
|
|
|
 |
|