Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Muli do 4-5tys
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 01-07-2010, 11:27   

Kondensatory w ECU do sprawdzenia to podstawa przy takich objawach.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-07-2010, 20:05   

ja miałem nieszczelny wydech jak zrobiłem jest ok
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 05-07-2010, 16:20   

Trochę się dziś gapiłem pod maskę zastanawiając się od czego go tak może mulić i zauważyłem nie podłączony jeden wężyk od jakiegoś małego urządzonka z ściany grodziowej. Solenoida czy co to jest nie wiem. Daje foto: http://www.fotosik.pl/pok...a6f9b21b21.html Może od tego go tak mulić?? I jak to jest w Waszych miśkach podłączone??
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-07-2010, 11:13   

To solenoida od systemu evap od tego na pewno ci nie muli, można całkiem usunąć ten system i zaślepić wężyk od podciśnienia ja tak zrobiłem u siebie bo potrzebowałem miejsca w komorze silnika i przeszkadzał mi dość duży filtr od evapu, to czysto ekologiczny system zapobiega przedostawaniu się oparów benzyny które gromadzą się w zbiorniku do atmosfery.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 12-08-2010, 19:01   

Się trochę powoziłem autkiem to wyczaiłem kolejne problemy, które być może mają coś wspólnego z tym zamulaniem. Po pierwsze to jak przejeżdżam np przez tory czy coś, że zwolnię, że przyduszę silnik do ok 800RPM to mi się zapala check engine i gaśnie dop po ponownym odpaleniu silnika. Druga sprawa to, że na zimnym jak się go wkręci ponad 3tys RPM czy nawet jak mu się da ok połowy gazu to zaczyna strasznie przerywać. Problem znika po przejechaniu ok 2.5km. Trzecia, że bez gazu trzyma mi 1200RMP. Czy to może być wszystko z czymś powiązane?? A mulenie do 3 tys nadal występuje tylko rzadziej. I w sumie autko w całym zakresie obrotów jest słabawe jak ostatnio jechałem za kolegą co ma alfe 140km i musiałem dosyć deptać żeby go dogonić. Było widać, ze to nie jest 225km. A silnik pod kątem zużycia jest w bdb stanie bo oglądałem tłoki, głowice jak robiłem wał. Tak więc co to jest? :?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.