Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander vs Mazda CX-7 vs Honda CR-V vs Suzuki Grand Vitara
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 18:48   

skaut napisał/a:
Pytanie, czy ten box jest wart około 5000,00? Czy lepiej "przemęczyć" się do końca gwarancji i dopiero wówczas zmienić mapę?
Dla mnie zmiana ze 105 kucyków na 140 to i tak prawdopodobnie "spora" zmiana.
Ale na pewno to przemyślę.
Może ktoś podpowie jak chodzą 2.0 z boxem?

Płacic nie warto ale niektorzy na forum dostali box w gratisie, wiec podziękuj za te zabawki oferowane przez dilera i poproś o coś konkretnego......
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 18:49   

gootek napisał/a:

Do silników Peugeota masz na tyle większe zaufanie, że tak bardzo byś chciał go mieć w Outlanderze?
Z kolei ten silnik z pompowtryskiwaczami z VW, którego kupisz jest głośnieszy od wszystkich tych francuskich klekotów i masz szanse jak 50:50, że Ci będzie brał olej. Więc będziesz miał o jedną sprawę więcej do pamiętania (dolewki).
:)


Rozmawiałem z kilkoma użytkownikami tych silników. Są bardzo zadowoleni, nawet przy sporych przebiegach ok. 200tys km nie mają z nimi problemów nawet ze sławnym filtrem cząsteczek stałych.
Silnik Renault mam okazję ujeżdżać w Renault Kangoo - 1.5 dCi - i jakoś jego dźwięk jest o niebo gorszy od "hałasu" silnika VW w T5.
Z tym olejem to też pewnie taki sam "czarny" mit jak przy filtrze cząsteczek stałych w silnikach diesla z Common Railem

[ Dodano: 07-07-2010, 18:51 ]
mitsu00 napisał/a:

Płacic nie warto ale niektorzy na forum dostali box w gratisie, wiec podziękuj za te zabawki oferowane przez dilera i poproś o coś konkretnego......


No tak, tylko ja w gratisie mam już: drobiazgi o których pisałem + doszedł jeszcze w trakcie dzisiejszych rozmów komplet 4x kół na zimowych kapciach (felgi alu + markowe opony 16")
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 18:57   

skaut napisał/a:
No tak, tylko ja w gratisie mam już: drobiazgi o których pisałem + doszedł jeszcze w trakcie dzisiejszych rozmów komplet 4x kół na zimowych kapciach (felgi alu + markowe opony 16")

Dla mnie większą wartością dodaną byłby box Rallitronica nawet jeśli są lepsze rozwiązania. Te drobiazgi co ci oferuje diler kupisz na Allegro za grosze. Zrobisz jednak jak uważasz.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 19:22   

mitsu00 napisał/a:

Dla mnie większą wartością dodaną byłby box Rallitronica nawet jeśli są lepsze rozwiązania. Te drobiazgi co ci oferuje diler kupisz na Allegro za grosze. Zrobisz jednak jak uważasz.


mitsu00, serdecznie dziękuję za wszystkie konstruktywne opinie i podpowiedzi w temacie.
Czy box wpływa jakoś istotnie na głośność i tak bardzo hałasującego silnika VW?
Moja piękniejsza połowa wraca w weekend z urlopu, więc sądzę, że w przyszłym tygodniu będzie podjęta finalna decyzja o zakupie. Mam więc jeszcze kilka dni na negocjacje z dilerem ;-)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 19:30   

skaut napisał/a:
Czy box wpływa jakoś istotnie na głośność i tak bardzo hałasującego silnika VW?

Nie, zwiększa jednak elastyczność i moc po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu. Działa więc chwilowo. Nie tracisz za to gwarancji. Optymalnym rozwiązaniem jest jednak zmiana parametrów sterownika, ale to juz po upływie gwarancji. Jeździłem OII znajomych w standardzie, tzn 140 Km i 170 Km (po zmianie mapy) i różnica w tym drugim była znaczna. Silnik jednak klekocze tak samo. W moim CR 2.2 jest cisza w porównaniu do silnika 2.0.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 19:36   

mitsu00 napisał/a:

Nie, zwiększa jednak elastyczność i moc po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu. Działa więc chwilowo. Nie tracisz za to gwarancji. Optymalnym rozwiązaniem jest jednak zmiana parametrów sterownika, ale to juz po upływie gwarancji. Jeździłem OII znajomych w standardzie, tzn 140 Km i 170 Km (po zmianie mapy) i różnica w tym drugim była znaczna. Silnik jednak klekocze tak samo. W moim CR 2.2 jest cisza w porównaniu do silnika 2.0.


Znalazłem coś takiego:
http://forum.tdi-tuning.p...e5705275c3ad3e3
może jednak poczekać na koniec gwarancji?
i jeszcze:
http://www.auto-swiat.pl/...ng,19313,1.html
Ostatnio zmieniony przez skaut 07-07-2010, 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 19:48   

skaut napisał/a:
Znalazłem coś takiego:
http://forum.tdi-tuning.p...e5705275c3ad3e3
może jednak poczekać na koniec gwarancji?

Znam ten wątek, dlatego też napisałem że jak dostaniesz go w gratisie to bierz. Nie warto natomiast za to płacić. A jak już dostaniesz to na hamownię i testuj czy dziala :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 19:51   

mitsu00 napisał/a:

Znam ten wątek, dlatego też napisałem że jak dostaniesz go w gratisie to bierz. Nie warto natomiast za to płacić. A jak już dostaniesz to na hamownię i testuj czy dziala :wink:


Jak już zdążyłem się zorientować się, wśród mitsumaniaków są pracownicy dilerów. Może któryś z nich po cichu podpowie, czy ten box jest warty cokolwiek? W Łodzi sprzedawca, raczej odradzał z sugestią, żeby poczekać ze zmianami po zakończeniu gwarancji.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-07-2010, 19:54   

skaut napisał/a:
Jak już zdążyłem się zorientować się, wśród mitsumaniaków są pracownicy dilerów. Może któryś z nich po cichu podpowie, czy ten box jest warty cokolwiek? W Łodzi sprzedawca, raczej odradzał z sugestią, żeby poczekać ze zmianami po zakończeniu gwarancji.

Podaj mi na PW twój adres email to ci coś podpowiem.... :wink:

[ Dodano: 07-07-2010, 20:10 ]
Masz maila :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 20:19   

mitsu00 napisał/a:

Masz maila :wink:


Ty też :wink:
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2010, 20:27   

skaut napisał/a:

Silnik Renault mam okazję ujeżdżać w Renault Kangoo - 1.5 dCi - i jakoś jego dźwięk jest o niebo gorszy od "hałasu" silnika VW w T5.
No tak, ale 1.5 dCi z Kangoo to nie to samo co 2.0 dCi z Nissana X-Trail.
Jeździłem kiedyś tą najmocniejszą wersją (173KM) i było naprawdę super. Silnik pracował bardzo cicho i równo, a dzięki piezoelektycznym wtryskiwaczom wkręcał się na wysokie obroty prawie jak benzyna.
No ale, żeby to wiedzeć, trzeba sie przejechać.

Cytat:
Z tym olejem to też pewnie taki sam "czarny" mit jak przy filtrze cząsteczek stałych w silnikach diesla z Common Railem
Powtórzę to mojemu koledze, który dolewa 1litr na 5000km i z tego co się dowiedziął w serwisie, to jest dla tych silników "norma", choć są też takie które nie biorą - zależy jak się trafi.
:biggrin:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-07-2010, 20:46   

skaut, A jak wygląda sytuacja w Cytrynie? też takie okresy oczekiwania?
skaut napisał/a:
czy ten box jest wart około 5000,00? Czy lepiej "przemęczyć" się do końca gwarancji i dopiero wówczas zmienić mapę?
Nie jest wart 5000zł. Lepiej się przemęczyć i wgrać mapę. Ja mam 2.0 z 165KM i 358Nm. Ale kultura pracy mimo tego, że wyższa po mapie, to i tak jej daleko do 2.2. Za to przynajmniej zimą jeździ. Coś za coś.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 07-07-2010, 21:18   

rezon napisał/a:
A jak wygląda sytuacja w Cytrynie? też takie okresy oczekiwania?


Tak samo czekać trzeba do listopada/grudnia, aż przypłynie zamówiony samochód. Jeszcze gorzej jest w Peugeocie - tam miły Pan powiedział, że cała produkcja trafia na zachód.
A i tak trzeba chylić czoło Mitsu, że pierwszym Europejskim krajem, w którym pojawił się Outlander po FL jest Polska.

[ Dodano: 07-07-2010, 21:26 ]
rezon napisał/a:
Nie jest wart 5000zł. Lepiej się przemęczyć i wgrać mapę. Ja mam 2.0 z 165KM i 358Nm. Ale kultura pracy mimo tego, że wyższa po mapie, to i tak jej daleko do 2.2. Za to przynajmniej zimą jeździ. Coś za coś.


Nie ma tragedii. Nie będę się spinał. Wolę auto mieć szybciej :rolleyes: nawet, jeżeli to "tylko" 2.0 DID. Jeżdżę VAG-iem i jeszcze żyję, uszy mi nie odpadły.
Aczkolwiek, szkoda, że MMC stawia tylko na silnik 2.0 DID. Pewnie wielu chętnych kupiłoby autko z silnikiem 2.2 DID.
Ale nie narzekajmy, u dilerów innych marek bywa jeszcze gorzej. Na Mazdę, też czekałbym do końca roku, a Mazda CX 9 nie jest przewidziana do sprzedaży na Polskim rynku :evil:
 
 
makii 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 TC-SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Ustanów
Wysłany: 07-07-2010, 21:56   

skaut napisał/a:
Dzwoniłem do AutoGT. Nie ma w kraju aut z silnikiem 2.2 DiD. Jeżeli przyjmą zamówienie, to dotrze do kraju na przełomie listopada i grudnia, więc jest wielka szansa, że nie zdążę załapać się na kratkę


A w Warszawie na trasie toruńskiej pytałeś? Ja 2 tyg temu kupiłem 2.2 TC-SST z odbiorem na koniec sierpnia. wersja I+. Wiem, że jeszcze takie tam były ze dwie sztuki.

Pozdrawiam,
Makii
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 13-07-2010, 08:17   

makii, tylko tak jak pisałem. Jestem za młody :) na automatyczną skrzynię biegów. No i ta dopłata za automatyczną skrzynię. Pewnie zapłaciłeś jakieś 160 tys.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.