  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
		Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:40		 | 
	
			Nowe L200 - jak radzi sobie w terenie? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 simon [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2006, 14:18   Nowe L200 - jak radzi sobie w terenie?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich!
 
 
Planuję zakup pickupa, ale zależy mi na tym, żeby radził w sobie w ciężkich warunkach typu głęboki śnieg itp. 
 
Obecnie mam Suzuki Grand Vitarę i ostatniej zimy miałem ogromny problem z "zakopywaniem się" auta w śniegu (bo jeżdżę po górskich, często nie odśnieżanych trasach). 
 
Zdarzało się na przykład, że kręciło się koło "wiszące" w powietrzu zamiast reszty kół i trzeba było spędzić czasem i godzinę na odkopywaniu. 
 
Z tego co wiem pomaga w takich sytuacjach blokada tylnego mechanizmu róznicowego, ale w katalogu L200 wyczytałem, że taka blokada jest tylko w najsłabszym modelu... Co w takim razie z lepszymi modelami? 
 
 
Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie informacje, bo dość już mam odkopywania auta...     
 
 
Pozdrawiam,
 
simon | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Patrol [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-09-2006, 14:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | simon napisał/a: | 	 		  | Z tego co wiem pomaga w takich sytuacjach blokada tylnego mechanizmu róznicowego, ale w katalogu L200 wyczytałem, że taka blokada jest tylko w najsłabszym modelu... Co w takim razie z lepszymi modelami? | 	  
 
 
W modelach w wyższych wersjach wyposażeniowych jest zastosowane LSD.
 
LSD jest to dyferencjał o ograniczonym poślizgu - dodatkowe sprzęgiełka w dyfrze blokują koło, które buksuje i przenoszą moment na to, które ma przyczepność. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 nowak [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-09-2006, 22:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja jezdzilem pare razy nowym L200 w terenie i szczerze mowiac to jeszcze nie znalazlem terenu, z którym by sobie nie poradzil. Bloto bez problemu pokonuje. Pod koniec Pazdziernika jade w góry jak wroce to zdam relacje jak bylo. Co do sniegu to mysle ze nie bedzie wiekszego problemu. 
 
 
Pozdrawiam,
 
nowak | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 tomekrvf  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-09-2006, 11:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeśli nowe L200 jest w najwyższej specyfikacji i ma system ASTC to tylny dyfer jest zwykły(nie typu LSD) - nie ma innej możliwości.
 
Pozosatałe warianty mają tylny dyfer z hybrydowym LSD czyli torsen i VCU.
 
Oczywiscie w wersjach z SS4 na centralnym dyfrze jest VCU | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |