Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:40
Nowe L200 - jak radzi sobie w terenie?
Autor Wiadomość
simon
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 15:18   Nowe L200 - jak radzi sobie w terenie?

Witam wszystkich!

Planuję zakup pickupa, ale zależy mi na tym, żeby radził w sobie w ciężkich warunkach typu głęboki śnieg itp.
Obecnie mam Suzuki Grand Vitarę i ostatniej zimy miałem ogromny problem z "zakopywaniem się" auta w śniegu (bo jeżdżę po górskich, często nie odśnieżanych trasach).
Zdarzało się na przykład, że kręciło się koło "wiszące" w powietrzu zamiast reszty kół i trzeba było spędzić czasem i godzinę na odkopywaniu.
Z tego co wiem pomaga w takich sytuacjach blokada tylnego mechanizmu róznicowego, ale w katalogu L200 wyczytałem, że taka blokada jest tylko w najsłabszym modelu... Co w takim razie z lepszymi modelami?

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie informacje, bo dość już mam odkopywania auta... :|

Pozdrawiam,
simon
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 15:27   

simon napisał/a:
Z tego co wiem pomaga w takich sytuacjach blokada tylnego mechanizmu róznicowego, ale w katalogu L200 wyczytałem, że taka blokada jest tylko w najsłabszym modelu... Co w takim razie z lepszymi modelami?


W modelach w wyższych wersjach wyposażeniowych jest zastosowane LSD.
LSD jest to dyferencjał o ograniczonym poślizgu - dodatkowe sprzęgiełka w dyfrze blokują koło, które buksuje i przenoszą moment na to, które ma przyczepność.
 
 
nowak
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2006, 23:28   

Ja jezdzilem pare razy nowym L200 w terenie i szczerze mowiac to jeszcze nie znalazlem terenu, z którym by sobie nie poradzil. Bloto bez problemu pokonuje. Pod koniec Pazdziernika jade w góry jak wroce to zdam relacje jak bylo. Co do sniegu to mysle ze nie bedzie wiekszego problemu.

Pozdrawiam,
nowak
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-09-2006, 12:53   

Jeśli nowe L200 jest w najwyższej specyfikacji i ma system ASTC to tylny dyfer jest zwykły(nie typu LSD) - nie ma innej możliwości.
Pozosatałe warianty mają tylny dyfer z hybrydowym LSD czyli torsen i VCU.
Oczywiscie w wersjach z SS4 na centralnym dyfrze jest VCU
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.