Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
29-07-2010, 13:51
chce kupić pinina
Autor Wiadomość
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 03-03-2010, 18:19   

Z tego co mi wiadomo to pininy z silnikiem Mpi nie posiadaja reduktora tylko klasyczy naped 4x4 tzw staly,reduktor posiadaja tylko wersje z silnikiem GDI.
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
Grelu 
Mitsumaniak

Auto: ASX 4wd i+ Pinin 1,8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 57
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 03-03-2010, 18:48   

klasyczny? :? nie wiem czy on jest "klasyczny", raczej po prostu stały czyli AWD z miedzyosiowym sprzęgłem wiskotycznym.

Widziałem pinina z silnikiem 1,8 16V i napedem SS ale nie wiem czy to tak w oryginale było ? Nie kupiłem go.

Pozdrawiam!
_________________
Pozdrawiam Serdecznie!
Grelu.
 
 
 
Hudini 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI 16V 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 77
Skąd: Kościelisko
Wysłany: 03-03-2010, 20:46   

Mam MPI i mam stały napęd na cztery koła. W GDI gazu nie radze.
_________________

 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2010, 15:23   

elpojo, tu http://forum.mitsumaniaki...p%EAdy+reduktor masz wątek na forum na temat napędów i reduktora w Pininie, polecam serdecznie.

Super Select w Pininie to rewelacja, 4 tryby napędów dają niesamowite odczucia w terenie i na trasach w zależności od zastanych warunków.
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-07-2010, 08:43   

Hello!

Ja już swojego Pininka kupiłem, z polskiego salonu od pierwszego właściciela z 2003 roku i 70 tyś przebiegu (prawdziwymi). Co zrobiłem od razu to kompletna konserwacja podwozia i profili - 500 PLN, zakup haka (montaż dziecinnie prosty) - 450 PLN i komplet Bridgestone Dueller 694 A/T - 1900 z montażem (opony z netu). Rozrządu nie robię bo 3 niezależnych mechaników powiedziało że Misiek na fabrycznym do 90 tyś spokojnie dojdzie. Ewentualna wymiana - pewnie z 600PLN (200 płacę w Gdyni za wymianę - ten sam silnik co w Carismie a dojście z racji wzdłużnego znacznie łatwiejsze). Powiem wam że jazda na tych oponach po lesie (po piaszczystych drogach) jest po prostu rewelacyjna, auto prowadzi się jak rajdówka. Klocki i łożyska wymienił poprzedni właściciel 10 tyś temu. zastanawiałem się nad gazem bo to prosty silnik i koszt to ok. 2800 (IV generacja), ale póki co autko pali ok. 9,5 w mieście i ok. 8,5 trasa/las, więc przy zakładanym przebiegu do 10 tys rocznie (to auto weekendowe) nie widzę sensu. Nie wiem czy tak do końca macie rację z tym spalaniem na asfalcie przy skrzyni SS4, tam co prawda jest tryb 2W, ale pamiętajcie że tam nie wysprzęglików przodu więc jakaś energia (jałowa) i tak na przód idzie. Fakt że SS4 to rewelacja i moim zdaniem nawet jimny rady takiemu Pininowi nie w terenie nie da, ale z racji kosztów no i akurat egzemplarza który znalazłem - wybrałem młodsze MPI. Największa moja uwaga to pewna chyba przesadzona ostrożność Mitsubishi jeżeli chodzi o opis wersji Full Time 4WD w instrukcji auta. W folderach pisza sprawdż go w terenie - sprzęgło wiskotyczne myśli za ciebie. A w instrukcji - broń Boże w teren, nigdzie nie wieżdżaj, auto z napędem na 4 koła prowadzi się i hamuje gorzej niż z napędem na jedną oś, nigdy nawet najmniejszego strumyka nie przejeżdżaj, uważaj przy holowaniu przyczepy (auto ma przecież 1500 kg uciągu!), ba zniszczysz sprzęgło i tak dalej. Do głowy przyszła mi od razu ostatnia afera z Subaru Dieslem - te same teksty. Jak piszą w instrukcji że to takie g... to po co je robili? Ja z praktyki jestem zachwycony, auto w zakrętach prowadzi się wspaniale, jak na 4m to jest naprawdę komfortowy, doskonała widoczność i jak już pisałem - po szutrze, polach i łąkach daje naprawdę czadu (w granicach rozsądku, ale ten chyba większość ludzi ma). Czekam na zimę - zobaczymy jak się prowadzi na śniegu.
P.S. - mam urwane ostatnie mocowanie tłumika końcowego i trza to spawem potraktować - tłumik fabryczny. czy to się zdarza czy raczej efekt uderzenia przez poprzednika?
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2010, 21:06   

Trudno powiedzieć co mogło być przyczyną. Ja wymieniłem 2 tygodnie temu tylny tłumik z powodu śmierci technicznej ( korozja, przepalenia, kolana poodpadane, nie nadawał się do spawu) tak więc w przypadku Twojego rocznika 2003 uważam że to bardzo naturalny proces.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.